![]() |
[CD-ROM] Enquete...
Okay ik zal even uitleggen wat er aan het handje is,
Ik moet voor een klant een CD-ROM bouwen waar een enquete opstaat. Nadat de enquete gedaan is moet de uitslag kunnen worden uitgeprint. Dus: - moet kunnen werken op elke oude pc/mac - voor elke leek makkelijk te zijn bedienen - moet uitslagen kunnen opslaan (variabelen?) - uitslag moet kunnen worden uitgeprint Hoe kan ik dit het beste maken? Wat raden jullie me aan? Welk programma, taal etc :) |
t simpelst is natuurlijk zoiets met vb of delphi, en dan wat oudere versies en geen vb.net omdat dat waarschijnlijk niet op een oude computer werkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zal het lukken via flash en php?
|
Citaat:
|
gewoon in het php bestand laat ik de gegevens opslaan en dan flash die weer uitlezen?
|
Citaat:
Maar je kent Flash als ik het zo begrijp.. Er zit in Flash vast wel een functie op een print knop oid te maken... Dus je maakt eht in flash en laat dat knoppie het printen :) |
Je kan op zich wel dingen met Flash doen, maar PHP gaat niet echt goed werken op zo'n CD-Rom. Zelf zou ik het uiteraard in Python doen.
|
Citaat:
hmm ik zal toch is opzoek gaan naar dephi en python... |
Citaat:
Delphi valt best mee:) Heb @ hbo btje gehad, genoeg scripts te vinden:) |
Citaat:
|
zou het lukken flash in combi met xml?
|
Gewoon HTML met keuzerondjes e.d. Mss wat VBScript zodat er een rapport gegenereerd kan worden naar C:\temp wat dan daarna gemaild of uitgeprint kan worden.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |