![]() |
shy/spontaan
allow,
vallen jullie eerder op een verlegen jongen/meisje of een spontaan iemand? en waarom dan spontaan of verlegen |
maakt niet uit, als ie maar lekker zich zelf is.
|
oke ook niet altijd waar, hou niet van te verlegen. maar ook niet een te grote smoel
|
Eerder op iemand die verlegen is, want dat ben ik zelf ook. Dan wél iemand die als de verlegenheid overwonnen is, wél in staat is zich op z'n gemak te voelen en honderduit te praten, want dat doe ik zelf ook.
|
Ik heb extreem verlegen vriendjes gehad en erg spontane ondernemende jongens. Verlegen jongens kunnen heel erg leuk zijn, en hebben misschien zelfs nog wel mijn voorkeur. Toch past bij mij het tegenovergestelde beter, waarom? Ik moet soms flink op sleeptouw worden genomen, ben best onzeker.. en dat in combinatie met een van zichzelf al erg verlegen jongen werkt naar mijn ervaring niet helemaal:). Geef mij dan maar een gulle middenweg:bloos::cool:
|
ja idd, meestal groeien mensen wel over hun ergste verlegenheidheen
|
Citaat:
|
allebei. eigenlijk. spontane mensen die best wel verlegen zijn.
ik denk dat het een beetje zit zoals sarah het zegt. |
Het ligt eraan. Ik ben zelf vaak heel in het begin een beetje verlegen, maar ik kan ook best spontaan uit de hoek komen. Ik voelme ook altijd wel op mn gemak bij mensen die dat ook hebben, maar aan de andere kant, mensen die juist gesloten/verlegen zijn vind ik vaak ook boeiend. Ik vind het ook een beetje een overwinning als ik juist wel met diegene goed kan omgaan en praten, als ik dus door die verlegenheid heen breek. En idd wat Sarah zegt, als ik diegene eenmaal goed ken of goed contact heb met diegene, moet ie niet gesloten BLIJVEN. Dus niet dat ik het gesprek steeds op gang moet houden en dat het stil valt als ik niks zeg. Het is niet erg als je een keer stil bent ofzo, maar je hebt stil en je hebt stil natuurlijk :o
|
Citaat:
Mijn vriend is echter niet verlegen, maar ook niet akelig spontaan. Beetje er tussen in :) |
Iemand die verlegen is, want door verlegen personen word ik wat spontaner. :o
|
Bij mij in de klas zit een meisje, geen fotomodel doch niet lelijk. Maarja, ze zegt nooit wat, en lijkt wel contactgestoord :rolleyes:
Om even duidelijk te zijn: praat...anders denkt iedereen: 'wat een raar meisje/jongetje |
kan wel schattig zijn dat verlegen maar als je alles uit iemand moet trekken schiet dat ook niet. Ik heb voorkeur voor mensen die gewoon recht door zee zijn en zeggen als er iets is, vaak is dat met timide mensen ook een probleem. Maar kapsones is ook niet alles dus iets er tussenin.
|
Citaat:
*kuch* |
Citaat:
|
Spontaan, want uit mezelf begin ik geen gesprek met iemand.
|
Verlegen vind ik leuker. Spontaan mag ook wel, maar je hebt ook van die mensen die zo vreselijk dominant aanwezig zijn zeg maar.. dat vind ik heel erg irritant.
|
Hahahaha.. vind wel grappig dat veel meiden aangeven dat ze verlegen ook wel leuk vinden. Zo leer je nog eens wat!! :D
|
verlegen en raar hoort niet bij elkaar!
Zow :) |
Ach, ligt aan de situatie..
|
Ik val niet op mensen of dieren, maar ALS dat wel zo zou zijn dan heb ik liever iemand die een beetje een vlotte babbel heeft. Door mijn handicap ben ik zelf namelijk niet spontaan of rap van tong, dus ik heb zoiets wel nodig. Maar diegene moet wel lief en aardig enzo zijn.
|
Het heeft allebei wel wat. Maar vaak val ik toch op jongens die spontaan zijn. Maar hij moet dan niet overdreven aanwezig zijn, dat vind ik irritant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
boeit niet als ze maar lekker is
|
Citaat:
|
Citaat:
Maaar...zoals je wel vaker ziet bij dit soort mensen, op internet hebben ze de grootste verhalen en leggen ze makkelijker contact. Ik weet niet wat dan het probleem is. Zijn ze bang voor direct contact, schamen ze zich voor hun uiterlijk, stem of gehele voorkomen...ik weet het niet. Ik vind het alleen triest voor die mensen. Ze worden niet gepest, en worden zelfs snel geaccepteert, maar alleen als ze hun mond eens open doen en mee praten. |
Ik denk eerder verlegendheid die onstaan in door een lage dunk te hebben van zichzelf.
|
Citaat:
|
Eerder op iemand die toch ergens wat verlegenheid heeft, maar ook weer lekker gek kan doen als zij zich goed op de gemak voelt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ze hoeft niet gelijk vanaf het begin om me heen te lopen springen, maar als ik begin te kletsen moet ik wel onderbroken worden (anders krijg ik na 3 uur onafgebroken lullen zo'n droog mondje :o). Dus gewoon een gezellig iemand, maar het hoeft niet zo'n drukte maker te zijn. |
spontaan, absoluut. Ik kan me er vreselijk aan ergeren wanneer mijn toekomstige vriend zich niet fijn voelt bij vreemde mensen die ik wel ken ofzo. Hij moet absoluut spontaan zijn
|
Citaat:
|
spontaan, en een klein beetje verlegen
|
Citaat:
|
Het heeft beide we lwat, verlegen is zo schattig, maar stoer is (soms) wel cool en aantrekkelijk.
|
Combinatie is het leukst. Iemand die stoer lijkt, maar eigenlijk stiekem toch een beetje verlegen is als het er op aankomt. Of iemand die verlegen en stil lijkt, maar eigenlijk ontzettend zelfverzekerd is.
|
Combinatie. Iemand die wel zelfverzekerd lijkt, maar als je dr goed kent eigenlijk toch een beetje verlegen is.
bijna hetzelfde als Morgan zei dus:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over het algemeen toch wel van spontaan. Alhoewel mijn vriend in het begin een beetje verlegen was, maar toen ik hem eenmaal vaker sprak bleek hij heel praatzaam en toch spontaan :)
|
Iemand die spontaan is, dan voel ik me sneller op mijn gemak en dan kan ik ook lekker praten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |