![]() |
Boos, Verdrietig, down!!
k snap gewoon niet waarom hij zo doet!!!
Eerst hebben we niets behalve vriendschap, we worden verliefd op elkaar, we krijgen wat, hij maakt het een week later uit met de smoes dat ie nog niet toe is aan een relatie, hij vraagt me 4 dagen daarna mee naar de film, probeert me toch te zoenen, ik zeg nee.. 2 dagen later gaan we film kijken, hij zegt dat ie van me houdt, we zoenen. Gister hebben we ook weer gezoend. Gezellig in zijn kamer gezeten en lopen ouwehoeren, Vandaag heeft ie zijn telefoon uit, heeft ie normaal nooit, en doet afstandelijk. Heb het gevoel dat ie met me speelt en dat wil ik niet! Maar ben wel stapel gek op die jongen en hij zegt ook op mij. snap niet wat zijn probleem is, ja eigenlijk wel! Hij wil wel de lusten, maar niet de lasten! En ik Heb het nu echt helemaal gehad! Voel me kut, want hij zegt dat ie me leuk vind.. maar twijfel of dat écht zo is! Maar als hij me aan het lijntje houdt weet ie wat de consequeties zijn, want we zijn al 3 jaar goeie vrienden! Ondertussen heb ik gezeur op school en ruzie thuis! Zo, moest het ff kwijt. Jullie hoeven het niet te snappen hoor.. snap het ook wel als jullie het niet snappen! (warhoofd :S) Maar het komt er op neer dat ik gewoon ff down ben en het ff ergens kwijt moest. want vriendinnen snappen me toch niet! Liefs, laura |
Dumpen! Laat hem niet met je voeten spelen.. Je gaat er alleen zelf aan kapot.
|
Citaat:
In ieder geval geef ik je gelijk. |
Aahh Welcome! Join The Ik snap mannen niet club :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar aangezien zij vragen had over mannen, die ze niet begreep... Die kan ik wél beantwoorden. :p |
Dat noemen ze nu 'koudwatervrees'.
Dat, of hij heeft al een vriendin. Maar daar lijkt het niet op. Waarschijnlijk realiseert hij zich dat een relatie de vriendschap zal verneuken (wat ook zo is). |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige vrouwen kunnen hier namelijk echt niet tegen! |
Citaat:
Dus waarom makkelijk doen, beter mysterieus en spelletjes spelen daar bereik je veel meer mee |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou van het Vlaams! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk om ze zo is vast te klappen af en toe. :D |
Citaat:
|
hmm je zou haast zeggen dat et gwn kinderachtig is .. telefoon uitzetten etc.. msshn moet je hem maar eens wakker maken en hem direct zeggen dat et nu of nooit is? kweenie hoor .. vrouwen zijn niet te snappen maar er zitten ook een aantal mannen tusse die niet te volgen zijn :) oh en als et niet werkt .. tja tis lente, huppel verder!
|
Hij wil wel graag lusten, maar geen lasten idd.
Vraag duidelijkheid en weet hij niet zeker, dan niets doen. |
Laten kiezen...of hij wil jou..omdat ie je leuk vind..en dus ook de lasten..of hij gaat maar grasprietjes tellen..en dan zonder jou ja..
|
Je moet je niet laten gebruiken door mannen, dan zijn ze niet zo moeilijk meer..
Mannen die zeggen dat ze niet toe zijn aan een vaste relatie zoeken gewoon naar iets anders, maar kunnen geen reden aangeven waarom niet :o |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |