![]() |
{wolfenstein ET} zijn er nog Enemy territory spelers hier?
word er nog wolfenstein ET gespeelt? ik ben al 2 jaar helemaal verslaafd :P
|
Ik speel het weleens, maar ik kan er geen ene flikker van. 'k ga gemiddeld 10 x dood voordat ik zelf een kill maak :o
|
nee, tijd geleden gedaan, maar vond er geen reet aan :rolleyes: .
|
Lang niet meer gedaan, heb het een jaar gespeeld of zo, nu lange tijd al niet meer, maar toen ik het 2 weken geleden weer een keer opstartte werd ik er finaal uitgeheerscht, dus ben ik maar weer gestopt.
|
Ik speel het sinds een tijdje weer, maar ik ben er ooit beter in geweest:|. Wat ik wel goed vind, is dat de makers een maand geleden nog een patch hebben uitgebracht, terwijl het spel toch al jaren oud (en gratis) is.
|
het spel is nog steeds goed!!!!
Medic rullezzz |
ik heb alleen maar medic's nodig :(
|
ik heb t zojuist gedownload, ga ik het leuk vinden
? |
Medics zijn egoïstische klootzakken die alleen voor de kills gaan, sta je daar in je eentje engineer te zijn terwijl er 4 medics rondhuppelen die allemaal heel 1337 voor zichzelf aan het killen zijn.
|
toen ik speelde een 1,5 jaar geleden was altijd een goede medic, door vuur heen rennen om iemand van de dood naar de levende toe te brengen
|
Citaat:
Dan ben je geen goeie medics tegengekomen. Ik speel het heel sporadisch (nu ik WOW heb :P) maar vind het altijd wel gaaf. Een van de meest gelukte multiplayer teambased shooters. Het liefste ben ik medic of engineer. |
Ik speel 't wel geregeld. :)
Meestal Field Ops, maar vaak ook Covert Ops, Soldier of Engineer. Medic speel ik niet zo vaak. ;) |
Ik speelde altijd engineer. :bloos:
|
axis 30 mins spelen en een accuracy van 35% met gemiddeld 1 headshot per kill :), good old days :)
|
field of covert :)
en ja ik speel het nog :) |
Mwa, het is wel vermakelijk maar niet übervet.
Een echte leuke shooter is America's Army het is ook gratis, alleen 700+MB om te downloaden, een ramp voor 56kB inbellers. Gelukkig hoor ik niet tot die groep :p . |
Citaat:
|
Ik was eerst best goed, maar eigenlijk zitten er alleen maar cheaters. Meestal was ik engineer.
|
Citaat:
Ik was ook altijd medic, maar ik speel het al heel lang niet meer... misschien moet ik het weer eens opstarten :D |
Toevallig gisteren weer gedownload omdat ik die TFC mod daarvoor even wilde proberen.
Wie weet maar weer eens gaan spelen. |
Waar kan je het downloaden dan?
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |