![]() |
De Cijfers
.
|
Ik post het wel als ik alles weet. :)
|
Aardrijkskunde: 7,3
Geschiedenis: 7,1 En de rest weet ik nog niet.:) |
Ik zit nu in de laatste toetsweek, dus eind volgende week (als de leraren een btje snel nakijken :P) weet ik alles als het goed is.
|
Duits: 7,4
Nederlands: 7,3 De rest weet ik nog niet. Morgen begint m'n laatste se-week... dus het duurt nog wel ff voordat ik alles heb. :) |
Ik heb afgelopen week een overzicht gekregen, als ik dit jaar examen zou doen dan zou ik zo 't examen ingaan:
Nederlands: 6,5 Engels: 7,4 WiskundeB12: 9,3 Natuurkunde12: 9,1 Scheikunde: 9,4 In de rest van de vakken hoef ik geen examen te doen. Hopelijk houd ik 't zo tot volgend jaar, dan slaag ik zeker :D |
Ik heb over 2 weken nog een toetsweek, en daarna weet ik dus met welke cijfers ik het examen in ga. :)
|
Citaat:
|
Ze ronden de cijfers toch op helen af?
|
frans nog niet afgesloten, ik hoop een 6je, kan ook een 5 worden...
Voor de rest: Eco: 5.4 Ak: 7,4 Gs: 7,0 Wis:7,0 Ned: 8,1 Eng: 6.5 Wat denken jullie? Is het haalbaar? |
Citaat:
|
Citaat:
ak 3,6 gs 4,0 wis 4,0 ned 2,9 eng 4,5 dus ik denk van wel (y) |
Ik heb nu nog toetsweek, dus weet het nog niet. :)
|
afgerond heb ik bijna alleen maar zessen
Nederlands: 7,1 Engels: 5,7 Wiskunde B1: 5,8 -> hier herkans ik nog 1 SE van dus dat zal ongeveer een 6,2 worden Natuurkunde 1: 6,5 Scheikunde: 5,5 -> ook hier herkans ik nog 1 SE dus dat zal ongeveer een 5,9 worden Biologie: 5,9 Tekenen: nu een 7,8 maar ik krijg nog 1 punt terug |
Ik doe staatsexamen en heb dus geen cijfers voor de examens beginnen. :)
|
ik zit nu in mn laatste SE-week, dus ik hoop echt dat deze week goed gaat zodat ik me geen zorgen om mn examen hoef te maken.
|
Nederlands: 8,2
Geschiedenis: 8,4 Frans2: 6,6 Duits2: 6,6 De rest weet ik geloof ik nog niet, maar dat is wel allemaal lager:s |
Jeetje mina! Wat een goede cijfers allemaal! Heb eigenlijk alles afgewerkt naar een 6 :P
Post mijn cijfers wel als ik ze allemaal heb... |
tot nu toe :
Engels 7,5 Ak 7,2 Gs 7,8 |
Nederlands: 6,8
Engels: 7,8 Economie: 7,4 Geschiedenis: 7,0 Wiskunde A1,2: 7,1 Aardrijkskunde: 6,0 |
Heb helaas nog wat toetsen voor de boeg..
|
Ik heb ook nog een toetsweek. Tot nu toe sta ik voor al mijn vakken een 7 of 8, dus het moet wel goedkomen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
iig niet opgeven van tevoren. |
Citaat:
Kijk ff naar de post boven die van hem... Hij rekent uit wat diegene moet halen :D |
Citaat:
|
Citaat:
Vakken waarin je alleen schoolexamen doet worden afgerond ;) |
Ik heb tot nu toe de volgende vakken afgesloten:
Wiskunde A1: 7 CKV1: 8 Maatschappijleer 1: 9.6 Duits1: 9 ANW: 7 geloof ik Voor de rest heb ik nog geen vakken afgesloten of staan cijfers voor vakken vast. |
Op alle vakken waar ik eindtoetsen voor moet doen heb ik gemiddeld over een 8. :) Hopelijk is dat na de toetsen ook nog zo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet alleen Nederlands nog maar zeker: 7,5.
|
Ik weet alle SE cijfers al vanaf begin maart ongeveer. De vakken waar ik examen in doe:
Wiskunde A12: 8,1 Nederlands: 7,3 Duits2: 7,1 Aardrijkskunde: 7,1 Geschiedenis: 7,0 Economie: 6,6 Engels: 5,8 En de vakken die al afgesloten zijn: Frans1: 8,5 ANW 8,0 Maatschappijleer 7,0 Letterkunde 7,4 LO: VO CKV: VO Godsdienst: VO |
Nederlands: 8.1!
Engels: 5.3 (maar ik ga nog herkansen!) De rest krijg ik deze week te horen! |
Voor Engels een 6.9.. voor dat vak hoef ik niks te herkansen...
Voor mn andere vakken, Nederlands, Frans, en economie hangt dat af van mn herkansingen... |
ik ben vandaag geslaagd voor frans, met een 7. (y) :cool:
vorig jaar had ik al een 6 voor bio1 op mn lijst. verder ga ik met een 6 mn duits cs in. en verder weet ik het nog niet. |
Wat heeft iedereen hoge cijfers hier, pff. Mijn rijtje:
nederlands een 7,6 wiskunde een 7,2 frans een 6,2 economie een 6,2 engels een 5,2 duits en tekenen nog niet zeker, maar in de 6 geschiedenis ook nog niet zeker, in de 7 Mwah, wel redelijk dus (y) Ohja, al afgerond: geschiedenis1 een 7 maatschappij een 7 literatuur een 7 of misschien een 8 en anw moet ik nog herkansen, wordt dus (waarschijnlijk) een 7, heeel misschien een 8 |
wiskunde B1,2 : 9.7
natuurkunde 1,2: 9.4 scheikunde 1,2: 9.3 economie 1,2: 8.9 nederlands: 8.2 engels: 6.7 |
Citaat:
|
Ik hoef nog maar één tentamen te doen. (y)
|
NE: 6,5
EN: 5,7 WB12: 4,8 (ga ik nog een herkansing voor doen) NA12: 6,3 SK: 5,3 (ga ik nog een herkansing voor doen) EC1: 5,9 LETT: 6,6 |
Maatschappijleer: 9,2
wiskunde B1,2 : 9.8 natuurkunde 1,2: 9.7 ANW: 9,6 scheikunde 1,2: 9.5 economie 1,2: 9,3 nederlands: 8,9 engels: 9,7 Frans 1,2: 9,8 Duits 1: 8,9 |
Citaat:
mmm, jaja :rolleyes: . Sorry dat ik je niet helemaal geloof. Het is namelijk een heel klein beetje onmogelijk om voor zowel economie als natuurkunde zo goed te staan. Het is (behalve als je hoogbegaafd bent, geen sociaal leven en een fotografisch geheug hebt) niet mogelijk om zulke cijfers te halen. Behalve als je ze bij jou school kan kopen ;) |
Citaat:
|
omg die cijfers zijn idd extreem hoog :eek:
misschien zijn jullie SE heel makkelijk :D Ben benieuwd wat je op je CE haalt, als je dan ook zo hoog scoort ben je gewoon hoogbegaafd denk ik ;) |
Nederlands: 7.7
Engels: 9.3 Frans1/2: 6.4 Aardrijkskunde: 6.6 Geschiedenis: 6.8 Economie: 5.9 (ga ik herkansen) Afgerond: Wiskunde: 7.4 Maatschappijleer: 8.2 Duits1: 8.8 Vind ik wel redelijk als je in beschouwing neemt dat ik werkelijk geen reet uitvoer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |