![]() |
samsung d500: mp3s downloaden metwelke bluetooth?
ik heb dus sindsgisteren een samsungd500 en lees nu overal dat vele bluetoothsticks niet goedwerken icm de pc. (oa dongle) welke is nou aan te bevelen?
Verder heb ik er ook geen verstand van, maar moet je op jetelefoon ook nog eenbluetooth functie aanzetten oid? Het boekje is nogal vaag en met mobiele technologie loop ik jaren achter :bloos: En is er een mogelijkheid om mp3 om te zetten naar mp4? ofzou het geluid dan ergachteruit gaan. dan kan ik nl wat meer nummers op mijn telefoon zetten. :) |
MP4 is toch videoformaat of heb ik dat nou helemaal mis?
|
Citaat:
ik weet het niet, maar ik ga strax of morgen ook een Samsung D500 kopen...ik zal het dan eens uitzoeken :). |
k graag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net de E720 gekocht, maar ik heb nog geen idee hoe het werkt...ingewikkeld lijkt het me wel :D
|
Citaat:
mpg mpeg layer 2 beter bekend van minidisk mp3 is mpeg layer 3 mp4 is mpeg layer 4 tis zo simpel ;) |
instelling, connectiviteit, bluetooth, aanschakelen
bluetooth op je computer openen, bestandsoverdracht scherm, en knippen en plakken maar, af en toe peipt je telefoon, gewoon op ja en accepteren drukken en hij gooit ze vanzelf bij ''geluid'' |
Citaat:
Oh en ik heb gewoon een bluetoothstick gekocht die de gsm winkel me heeft gegeven :) |
Citaat:
dat is 'MPEG-4 Video File ' oftewel mp4 afgekort. ;) Mp3Pro zou de opvolger moeten wezen. ik heb ook de d500 en ik denk dat iedere dongle wel zou moeten werken. |
Ik heb 'm ook sinds een paar dagen.. je kan je bluetooth via 'instellingen' aanzetten. Dus eerst naar instellingen in je menu, dan naar connectiviteit en daar kiezen voor bluetooth. Je moet er wel opletten dat je om bluetooth aan te zetten ook de "zichtbaarheid" (staat ook in dat menu) aan moet zetten. Als dat allemaal aanstaat heb je verbinding en kan je via de computer praktisch alle liedjes overzetten!
Hoop dat het beetje duidelijk is.. Succes iig! |
Ohw.. zie nu pas dat iemand anders mij al voor was met aanwijzingen geven :bloos:
|
Citaat:
|
merci :)
volgende week effe proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |