![]() |
Vanwaar komt je avatar?
Naar aanleiding van dit topic: vanwaar komt je avatar? En verander je hem regelmatig? Waarom wel/niet?
Mijne komt van, surprise, "de kleine zeemeermin". Als kind was dit mijn lievelingstekenfilm, en ik vind dit gewoon een heel mooi plaatje :) Ik heb hem nog niet veranderd, komt misschien nog wel. |
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik aan deze avatar ben gekomen.
Ik verander hem nooit want ik vind het wel leuk. :o ;) |
een foto die mijn vader gemaakt heeft
door mij bewerkt in paint :cool: |
http://images.oldglory.com/product/017903MTDEc.jpg
ik ben een grote van metallica. verander hem ook niet omdat ik um super :cool: vind! |
Mark Lamarr. Omdat 'ie een bitch is.
<666 |
Van mijn harde schijf.
|
nick + de ultracool blues brothers smiley
|
gekregen van een forummer
|
Laten maken.
|
ben ik.
|
lijkt me duidelijk... :)
|
|
Ontworpen door perfectme, om E te vereren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik typte monica bellucci in bij google, zo vond ik dit plaatje
|
Gene idee. Heb mijn ava al 2,5 jaar en iedereen weet dan ook dat ie van mij is.
|
van een wondermooie fimmel
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben tegen :|'s zonder uitleg. |
Mn vroegere nick was krystman hier wat kerstman betekend bladiebladiebla
|
Citaat:
Amelie. |
Ik wist dat ik nog iets moest doen :o
|
Een plaatje uit de film Kill Bill 2 dat nog op de hd stond. M'n avatar verander ik overgens wel vaak.
|
Van google.
Goedgoed, het is een figuurtje uit de animatieserie Love Hina. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit moment staat Wade in mijn avatar. Wade is een personage uit de Disney-tekenfilmserie 'Kim Possible', die op dit moment helaas niet op tv is. Hij is een 10-jarig hoogbegaafd computergenie en helpt Kim tijdens haar missies vanuit zijn kamer en vanachter zijn computer, want zijn kamer verlaten doet hij nooit. Met zijn kennis krijgt hij ieder computernetwerk geïnfiltreerd en ieder wachtwoord gekraakt. Een soort deus ex machina dus. :cool:
Zo nu en dan verander ik 'm. Hiervoor werd mijn avatar gesierd door Dagobert Duck (door Don Rosa), de Tsjetsjeense vlag (ik steun hun strijd), de 'R.I.P. Skyrise' die S. in haar ava heeft (ik steunde Skyrise ook), Boudewijn de Groot (muzikaal genie) en daarna achteréénvolgens Dr. Drakken, Ron Stoppable en Steve Barkin, alledrie uit 'Kim Possible'. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar dat je ze steeds uitlokt. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Graag gedaan. Ontopic: Voor Skyrise. :cool: |
Citaat:
|
|
Citaat:
Fimmel = hoe m'n zusje 'film' zegt. Misschien had ik wel 'film' moeten zeggen om in jouw gratie te komen, maar ach. En amelie vind ik een prachtige film. De coloribus et gustibus.. |
'Amélie' vond ik een kutfilm. Echt zo'n vrouwenfilm. (n)
|
Citaat:
En ik ben een? juist ja! |
Citaat:
|
Past bij mijn echte naam :o
|
Plaatje wat op de cdhoes van LotR:FotR staat. Het is dus de voorkant van de boot van Galadriel.
Ik heb hem eigenlijk al zo lang als avatars mogen op s.com. Heb een andere geprobeert, maar goed, ik herken mijn eigen posts hier snel aan, dus laat ik hem maar staan. |
Ik ben te lui om 'm te veranderen..
Maaruh deze is van mijn basketbalcluppie :D |
Bijna iedereen kent mijn avatar wel, denk ik.
|
Het Britse komedische genie Rowan Atkinson in zijn beste rol: Blackadder II.
|
Citaat:
|
Citaat:
Van 'die Zendung mit der Maus' (toch?) :) |
Ik heb de mijne al heel lang zo. Het plaatje stond in het Psychologie Magazine, ik vond het zó leuk; heb hem ingescand, verkleind en nu is het al een hele tijd mijn avatar. (Het zijn twee ongeboren baby's, nog in de buik dus; de een sabbelt op de neus van zijn tweeling broertje/zusje :) )
|
Citaat:
|
Van TV
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |