![]() |
Tabellenprobleempje
Hoi, ik heb een vraag over tabellen.
Ik heb besloten mijn site uit tabellen op te bouwen. Nu werk ik sinds kort met 1st Page 2000 (eerder met Homesite+ of Homesite 5.5) en ik werk voor het eerst met tabellen... Ik heb mooie tabellen gemaakt en de achtergrondplaatjes zijn ook al in orde. Maar, hoe ik het ook probeer, ik krijg de plaatjes niet op de achtergrond in de tabel, waardoor - als ik er iets neer typ - de plaatjes verschuiven door de tekst. Weet iemand een oplossing? En dan nog wat... Mijn index is een index2.php en die kan ik niet bewerken... Moet ik daarvoor nu weer een apart php programma hebben? |
PHP bestanden kun je met kladblok gewoon openen en bewerken
verder raad ik je aan met DIV en CSS te werken, ipv TABLE. iig, ga maar verder in het centrale topic, want dat is er niet voor niets bedoelt ;) link naar centraal topic |
Okeej.. Maar hoe doe je dat dan met DIV en CSS?
Want ik heb al een eerder topic gestart over welke methode het beste is... Zie hier Maar er word dus zo veel gezegd... Weet het niet goed... |
In het centrale topic kan je alles vinden wat je nodig hebt, en als je het daar niet kunt vinden moet je het daar vragen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |