![]() |
Heb je er zin in?
Hebben jullie zin in de examen?
Ik wel :D Spannend en jullie....? |
zin?? niet in de examens wel in vrijdag 17 juni --> UITSLAG :D
en ik wil ga moet en zal SLAGEN :D :D :D :D :cool: |
het lijkt me wel leuk ja, ik kan soms best genieten van een goeie toets! :D
Het is iig beter dan wat we nu op school doen: helemaal niks |
Vrijdag 17 juni? Ik dacht dat we de uitslag op donderdag 16 juni kregen? Dat is toch niet per school verschillend?
Ik heb geen zin in de examens wel, maar wel in het euforische gevoel als je klaar bent :D |
Ik heb me uitslag 15 juni :) dus wel verschillend maar ik denk dezelfde week :o
|
Volgens mij krijgt Mavo een dag eerder de uitslag, ik hoor het ook de 16e...
|
Op zich zie ik het wel zitten. Maar nu in mn laatste SE-week niet meer. :D Komt volgende week wel weer. :)
|
Ja, wel een beetje. :)
|
ik zie er niet tegenop
|
Ik heb meer zin in de bergen vrije tijd.
Maja, echt vreselijk is examen doen niet, iig ik vind die proefexamens uit de examenbundel ook wel lollig. Maar het voorbereiden en het leren ervan terwijl het hartstikke mooi weer is niet :s. Eigenlijk zouden ze de examens gewoon midden in de winter moeten doen. |
Ja ik heb er heel veel zin in. Ik werk er al het hele jaar naar toe en heb echt het gevoel dat ik het ga halen.
|
Ik heb er aan de ene kant zin in om het gewoon eens af te ronden. Aan de andere kant super zenuwachtig, niet dat ik het niet ga halen, maar al dat leren en er komt toch ook wel stress bij kijken. :o
|
Ja, ik heb er zin in. :) Voor mij is het niet de eerste keer, dus ik ben er niet bang voor. :)
|
nouja zin, als ik er goed voor sta en ik me goed heb voorbereid misschien wel ja:)
|
Zin in..? neeeee, volgens mij ga ik zo ongelooflijk erg zitten shaken!!! :( maar uitslag? ik d8 ook 16e.. maar doe havo..:)
|
Wat zijn jullie allemaal positief! Jeutje, alleen al bij het horen van het woord examen word ik misselijk. Nou ja, tuurlijk zal het gewèèldig zijn als je slaagt, maar wat nou als niet...
|
damn zeg, ik weet niet eens wanneer alle toetsen zijn...laat staan de uitreiking.
anyhow, het lijkt me opzich wel relaxt, vooral omdat het er dan eindelijk op zit, als ik slaag... :o . Dan een lekker lange vakantie en hupsakeetje lekker verder op de uni... :rolleyes: |
Citaat:
16 juni heb ik uitslag:) |
ik doe vwo= ook de 16e
|
Citaat:
Ik heb eigenlijk best zin in de examens:) Eerst muziek examen voor 1000 man, en daarna 5 weken weinig les mooi weer, en lekker relaxt en rustig aan leren in het zonnetje :D |
Ik heb er absoluut geen zin in :o
We zijn er op school nog helemaal niet mee bezig enzo, geen idee wat me te wachten staat. |
Zie er absoluut niet tegenop, maar zin? De stomme vakken (op Engels na) heb ik toch al voor het examen afgesloten dus als ik het van die kant bekijk heb ik wel zin in examentijd, lekker veel vrij :)
|
Ik heb geen zin in dagen leren, maar opzich de examens vind ik niet heel erg. Iig ben ik blij als het achter de rug is. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Maar misschien staan al die positieve mensen even redelijk/goed als 'wij', dus dat moet dan maar vertrouwen kweken.) |
uh zin? nee niet echt.
Ik heb zin in mn vakantie als alles achter de rug is :mad: |
ik sta nou niet te springen :o
|
Mwah nee, geen zin in de examens, maar wel zin om geslaagd te zijn natuurlijk. Eindelijk weg van deze school. :cool:
|
Hmm ik begin er door dit deelforum wel een beetje zin in te krijgen :p
t schijnt best mee te vallen, iedereen maakt hetzelfde mee en daarna ben je KLAAR :) |
Ach niet echt zin ofzo, ook geen tegenzin.
Ik maak me er niet bepaald druk om :p. |
eigenlijk wel. Vorig jaar zag ik er heel erg tegenop en ging alles me veel te snel, maar ik weet nu hoe alles gaat en dan ben ik na 7 jaar EINDELIJK klaar.
dus eigenlijk heb ik er wel zin |
pffff zin?!?!?!! nee man...
wel in de tijd daarna :D |
Ik heb geen zin in de examens zelf maar in de tijd erna! Drie maanden zomervakantie! :D
|
heel veel zin in ja, woei
|
Ik doe het hele jaar al examens. (y)
En zin heb ik altijd, des te eerder je er vanaf bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zin?? Het staat bovenaan het lijstje extreem-depressief-makende-dingen.
Ik ben echt verschrikkelijk bang dat ik ga zakken.. :( |
Citaat:
nee ik verheug me er niet op om elke dag depressief thuis te komen, en dan weer te gaan leren voor het volgende examen. |
Antwoord op deze toppic:
NEE |
Citaat:
|
Hm ja en nee.
|
Ja, het wordt wel eens tijd het zooitje af te sluiten.
|
Als blijkt dat ik mn tentamens goed heb gemaakt, en dus overal wel een redelijk gemiddelde voor sta; ja. Anders niet.
|
aan de ene kant wel: Dan ben je er vanaf, kun je gaan luieren en hopelijk feesten
aan de andere kant niet: Veel stress, onzekerheid en een hoop gedoe.. |
Absoluut niet. Voer al het hele jaar geen spreekwoordelijke hol uit en moet binnenkort toch echt aan de slag.. Bijv. geschiedenis: ik weet nog net dat Lancashire in de UK ligt, maar daar houdt 't ook wel op.. Gelukkig sta ik er wel goed voor.
Ik heb ook geen zin om ermee klaar te zijn, want dan moet ik van school af :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |