![]() |
Streetdogs Appr.
Streetdogs, street punk uit Boston! met ex members van The Mighty Mighty Bosstones, The bruisers en Dropkick Murphys!
Hebben 2 cd's uit: - Shavin' Hill: erg goeie cd, vlotte nummers en lekkere mee zingers! - Back to the world: pas sinds gistere in mijn bezit, dus moet nog ff luisteren ;) mp3's, pics en vids: http://www.street-dogs.com/ shows: 13-04 Paradiso in voorprogramma van Millincollin 24-04 Only single show in Nederland @ Goudvishal !! http://www.goudvishal.nl/imagesbands...treet-Dogs.jpg support, prijs en tijden volgen soon! |
Zeg dan meteen dat je die show wilt promoten en maak d'r niet zo'n half gaar appr. topic van.
Maar geloof ik niet mijn ding. In al m'n kortzichtigheid overigens nog niet geluisterd ook. |
ik vind et wel vet, maar waarom die promotie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maja, millencolin vind ik niet zo super, en arnhem is veel te ver
|
Komt bij dat die gast met dat hoedje nogal een lelijke porem heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah arnhem is lekker dichtbij, en wat streetpunk is nooit weg.
en Joe Sirois (y) |
Hm, eerst eens ff checken hoe Mike McColgan tegenwoordig klinkt
|
Ik ben benieuwd. Als ik iemand meekrijg kom ik denk ik wel even kijken.
|
Het is geen ska hoor Stefanie Crust!
|
Citaat:
|
niet mijn ding, ik kom wel ff langs om te kijken.
wel gave poster hoor |
Citaat:
|
Ik kom waarschijnlijk ook langs, ff kijken hoe ik met mn centen zit.
|
Citaat:
|
dit soort muziek kan ik steeds meer waarderen, alleen ben ik niet aanwezig, wat deze post gelijk ja ..oninteressant maakt.
|
Citaat:
ontipoc: ik ben sowieso niet aanwezig maar zal eens wat tjekken van hun muziek edit: ik open net de site en de muziek die ik te horen krijg vind ik toch wel heel erg bouncing souls achtig. niet echt street punk bepaald dus vind ik |
Citaat:
Waar was je zaterdag, ik vergeef het je nooit, NOOIT zeg ik je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk dat ik wel ga.
Klinkt gewoon goed en heb zin in een concert. |
Ik was vergeten te kijken gister. helaas.
|
Citaat:
verder: EK77 zal helaas niet komen, vervanging is Last to Go uit nijmegen |
Apers gisteren waren vet!
En kga. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Last to go is wel ok, beetje vaak gezien.
Shavers waren ook wel vet ja. vind vooral die gitarist erg cool, wat een charisma heeft die gozer |
Citaat:
|
sjoedje dat was ik ook onder geertje dr account. vandaar. Ga je ook mee?
|
Stefanie Crust, ik ben nou eenmaal een wandelende encyclopedie en meer mensen hebben mijn diensten nodig. Wen er maar aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee. Citaat:
Haha, ik had het over dat gedoe met Daan. |
nieuwe ltg plaat zal dan te koop zijn :D
|
Citaat:
Uh...en nou? Vond de recensie in de oor nou niet echt treffend. Maar ja, dat is niets nieuws. |
Ik heb hem al gehoord, en hij is erg vet(y)
Weer een reden om daarheen te gaan.. |
Ik heb zojuist iets van streetdogs geluisterd en dat is toch echt een reden om niet te gaan.
|
Citaat:
|
ik heb ze vorig jaar in t voorpr. van flogging molly gezien en dat klonkt zeker niet verkeerd.
|
Citaat:
|
Ik zou graag langs willen komen om een beetje mensen hun bier om te gooien maar helaas zit ik dan in Zweden.
|
Wat een ruk band :(
Ik zag dat ze op groezrock kwamen, en ze werden vergeleken met flogging molly ergens op een site(wat ik toch wel kan waarderen), dus ik dacht, effe luisteren. :( doe ik niet vaak meer in iedergeval |
Citaat:
Maar het bleek een 'grapje'. |
Citaat:
Waarom ga jij dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |