![]() |
Wat gaan jullie doen als jullie de eindexamens achter de rug hebben?
Ja, wat ga je doen? Een weekje weg (naar Texel)? Of gewoon thuis zitten luieren? Of werken zelfs?
Wat je ook gaat doen, vertel het hier. :cool: Ik ga zelf waarschijnlijk thuis zitten luieren. :D :P |
Jeeeeeej.. als ik hoor dat ik geslaagd ben.. wauw.. dan ga ik zoveel feesten en helemaal hapy zijn..! :)
Maar wel werken jah, heb dan tog heel lang vakantie.. en paar weekjes op vakantie..:D |
na de examens ga ik eerst een midweek met vriendinnen op vakantie in Nederland, dan relaxen, dan naar Werchter, en dan tot (eind?)september full time werken waarschijnlijk.
|
tussen de examens en de uitslag ga ik een week op vakantie, samen met de hele school en de stad
|
Natuurlijk eerst flink wat uitrusten. (y) Tot me uitslag nog proberen wat te werken, dingen met vriendinnen doen en na me (hopelijk positieve) uitslag feesten en op vakantie. :cool:
|
helemaal geen fuck doen en feesten enzo
ik wil geen examens doen :( :( |
4 dagen per week werken 's avonds van half 6 tot 8 uur dus heb overdag de hele dag de tijd om te luieren en te sporten :D:D
|
We waren eerst van plan om met een groep tussen het einde van de examens en voor de uitslag op vakantie te gaan, maar we hebben daar tussen iets belangrijks voor school (ben ff vergeten wat). Dus we gaan wss pas later een x op vakantie, en natuurlijk wel alvast feesten :D
|
Acht dagen op vakantie met een paar mensen uit mijn klas, een beetje werken en na de uitslag deze hopelijk vieren. :)
|
Ik vlieg meteen op 4 juni naar Bodrum en dan kom ik de 11e weer terug :)
|
op vakantie twee keer:)
|
Veel feesten, ook werken bij de appie en nog op vakantie en Lowlands.
|
8 dagen met vriendinnnen naar Mallorca tot de uitslag, en mocht ik geslaagd zijn dat ga ik echt 2 weken feesten. :o
En zo niet, dan heb ik echt een kutverjaardag. (20 juni) :o |
ik ga meteen de 1e dag na mn laatse examen, dus 3 juni, naar salou met 7 vrienden. :)
|
Werken, luieren en later nog op vakantie.
|
Vakantie vieren, op vakantie en een maandje oid werken :)
|
Tussen het laatste examen en de uitslag ga ik eerst naar Istanbul en dan naar Milaan. Dan 2 weken niks/werken, en dan 2 weken naar Luxemburg. In augustus is het kamer verven en verhuizen enzo, en de introductie natuurlijk.
|
ik ga na mn examen eerst een week zeilen met mn klas, dat schijnt traditie te zijn.
Dan werken en dan naar Barcelona/Menorca met vrienden voor minimaal n maand en ik zie wel wanneer ik weer naar Nederland terug wil komen.. |
Ik ga eerst een weekje naar Turkijke (meteen na m'n examens, begin juni dus). :cool: En in de rest van de vakantie weet ik het nog niet, k ben van plan te gaan werken, maar k heb nog geen werk.
|
Onder de vrienden hebben we afgesproken dat als we slagen we gaan uit eten, verder ehm... heeeeeeeeel blij zijn :D
|
na de uitslag ga ik een lang weekend ergens in europa zitten, ik weet nog niet waar maar istanbul is een optie. en verder beetje werken en feestje bouwen als ik geslaagd ben :)
|
Citaat:
. . . . . \/ \/ Bodrum is moooooooi! :o :cool: (y) :D |
Op de dag dat ik klaar ben met m'n examens ben ik jarig! :D
verder ga ik heel juni werken... :s |
Ik ga zo snel mogelijk met mn rijbewijs beginnen (hopelijk versnelde cursus). Voordat ik op vakantie ga hoop ik mn theorie-examen gehaald te hebben en als ik van vakantie terug ben (en 18 ben) zo snel mogelijk praktijk. En natuurlijk een beetje bijkomen van die 6 jaar verveling, door alvast wat kennis op te doen van interessantere dingen :rolleyes:
|
Feesten en ouderwets naar pretparken gaan ^^. Daarna werken. En feesten, vakantie... in willekeurige volgorde allemaal.
|
ik wil veel feestjes en veel vakantie en cadeautjes dan
|
Feesten, luieren, werken
|
Twee dagen naar m'n examens ga ik met vriendinnen naar Kreta... FEESTEN!! :D . We gaan maar 8 dagen, dus ik ben ruim voor de uitslag weer terug. Verder werken, luieren en weer feesten als ik geslaagd ben...
|
Werken tot dat ik op vakantie ben.
|
als ik geslaagd ben ga ik op vakantie en een kamer zoeken, en misschien nog werken als ik werk vind en er zin in heb :o
|
luieren...feesten...naar de efteling aangezien ik daar dicht bij woon en abo heb :o :D
|
klaat eerst mn ouders een dakzetter of hoe heet zon vent bestellen want als ik hoor dat ik geslaagd ben gaat dit dak eraf...daarna feesten, werken, op vakantie....en we zie wel :D
|
met 4 vriendinnen 8 dagen naar Turkije :)
|
Eerst een paar goede feesten bouwen en genieten, daarnaast nog een tijdje werken en vervolgens met een paar vrienden naar Turkije.
|
Luieren, kamer zoeken, rijles nemen en eigenlijk moet ik ook op zoek naar een bijbaantje.
|
Doe ik de radio keihard aan en me lievelings liedje draaien.
En iedereen bellen :p De heletijd met een grijns op me gezicht lopen. zie smiley... :D |
Chillen, uitslapen, rijlessen, flink feesten, 2x op vakantie en kamer zoeken.
:D |
Eerst heeeeel blij worden..
En daarna weer gewoon als elk jaar hetzelfde vakantiewerk doen tot in september. |
Ik ga gelijk daarna 10 dagen met vrienden naar Corfou en daarna examenuitslag en feesten enzo en dáárna even paar dagen in de week werken en dáárna op vakantie weer naar Griekenland, nu met familie en gelijk daarna is er een algemene intro in Utrecht.
|
Werken, gevolgd door een vakantie :)
|
ehm eerst leren voor mn her, en als dat voorbij is
plof ik op mn bed en ga ik slaaaaa------aaaaaapen :o :o :o :o :o |
Een weeklang met mijn hoofd onder de tap blijven liggen verwacht ik, daarna vakantie richting Istrië met vrienden.
|
nog voor de uitslag een aprés-examentripje met schoolvriendinnetjes en als ik slaag een tuinparty en dr na niks doen en vakantie vieren of anders werken :cool: (y)
|
Eerst een maand fulltime werken en tussendoor heel veel feesten! Dan op 3 juli voor 7 weken naar Australie!
|
Knallen.
|
ik ga me kapot zuipen.
hoe puberaal is dat (y) |
Direct op het vliegtuig stappen....
|
Ik ga op vakantie naar Lemmer. En gewoon zomervakantie vieren. En dan ga ik het jaar daarna in mijn andere 4 vakken eindexamen doen. Ik heb het namelijk over 2 jaar verdeelt ;).
|
Direct de auto in naar Salou :D. Om op 8 juni al weer terug te komen in Nederland :(.
Je moet er wat voor over hebben om mee te doen met de International Mini Meeting. 3500 km in een week, met een mini! :rolleyes: |
veel uitrusten en een beetje werken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |