![]() |
pijn in borst.
Ik heb de hele dag al last van een steek in m'n linker borst.
Kan het zijn dat het door de pil komt? |
Lijkt me erg lastig om zo te zeggen...als het niet over gaat kun je het beste even langs de dokter gaan, denk ik.
|
ja doe ik, maar heb het vandaag alleen nog.
maar als het over een paar dagen nog niet over is dan doe ik dat. |
maar het is een steek niet zeg maar bij m'n tepel, maar iets hoger.
|
Zelf heb ik ook wel eens last van steken in mijn borsten, meestal is het mijn rechter, maar vandaag was het mijn linkerborst. Ik denk dat bij mij de oorzaak stress is, maar het kan ook groeipijn zijn, dat was in het verleden bij mij het geval.
Misschien dat dit voor jou ook oorzaken kunnen zijn van de steken die jij hebt? Als het een aantal dagen aanhoudt is het misschien wel verstandig om contact op te nemen met je huisarts. |
ja, misschien omdat ik moe ben ofzo.
|
|
Heb je het gevoel dat het in je borstweefsel zit of in je borstkas?
Bijvoorbeeld zit de pijn vast aan de ademhaling? Zoja dan is het waarschijnlijk een onschuldig spiertje/peesje: dat soort dingen zijn meestal binnen 24 uur weer over. Steken in je borstweefsel zijn bijna altijd ook onschuldig: je borsten kunnen bv. gevoeliger zijn rond bepaalde momenten in je menstruatiecyclus. Als deze pijnen nog langer blijven bestaan, zou ik wel naar de huisarts gaan :) edit: Ik lees nudat het om je borstweefsel gaat, overheen gelezen :) |
Kan volgens mij komen doordat ze gaan groeien, je een poosje zonder BH loopt of doordat je er raar opgeslapen hebt :)
|
ik heb het ook met enige regelmaat, en het komt waarschijnlijk door de stress. Ik wil er eigenlijk ook weleens mee heen naar de huisarts, maar de vorige keer was ze ook niet echt behulpzaam, :s
|
amputeren :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |