![]() |
Website
Hey ,
kijken jullie eens even naar www.benesol.be en users.pandora.be/benesol/benesol/index3.html nu 1 ste vraag , welke vinde jullie dat het mooist oogt 2 de vraag , ik heb deze site gemaakt op 800 X 600 nu is mijn probleem als ik die naar 1024 X 786 breng dat dan alles tegen de linkerkant geplakt staat , ik zou graag willen dat dan de middelste balk groter gemaakt wordt , of de 3 kolomen groter gemaakt worden , hoe kan ik dat instellen ? ik gebruik fronstage 2000 |
Benosol is mooier.
|
damn, het engels is rampzalig 'proffesional'??? 1 f en 2 s
|
leer eens hoe je frames moet maken...
bensol.be is beter/mooier dan die ander... |
Citaat:
Ik weet dat het gaat zonder frames , vroeger heb ik dat nog gedaan , maar i k ben het vergeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*opent Internet Explorer 6* *typt in adresbalk www.bensol.be en drukt op enter* *gaat naar Beeld-> Bron weergeven* en wat ziet mijn oog? Code:
<HTML> Toch ECHT frames hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed... bensol.be ziet er niet uit in Opera (door het verkeerde gebruik van frames). http://users.pandora.be/benesol/website ziet er 'normaal' uit. Het logo linksonder is in tweeen gedeeld en de linker en rechter helft zijn verwisseld. |
De lay-out van benesol.be is wel mooi, die van die ander is lelijk. Het Engels klopt op beide pagina's van geen kanten, het Nederlands trouwens ook niet:
Citaat:
|
Citaat:
over die taal . Ik zeg het , ik heb dit allemaal maar zeer snel getypt en geen rekening gehouden met de taal , deze controles moeten nog allemaal doorgevoerd worden |
Citaat:
Typ het dan gelijk goed, en zet het niet gelijk met alle fouten erin op benesol.be, want dat staat erg onprofessioneel. |
Citaat:
Dat doorschakelen had ik al door, maar dan is je redirect niet goed... (zie de code die ik postte) |
bovenste is mooier..
Veel duidelijker enzo.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |