![]() |
wat haat je echt op het gebied van kleding?
wat vind je echt lelijk?
ik heb een hekel aan linnen, zal wel heel makkelijk en luchtig zijn maar ik vind het lelijk en truttig, de winkels hangen vol met linnen broeken in alle lelijke kleuren die er bestaan, jasjes en topjes van linnen en ik vind het allemaal vreselijk verder natuurlijk shirts met domme teksten, vandaag zag ik een walgelijke: good girls go to heaven, bad girls go to amsterdam omg :mad: (n) en van 'you say i'm a bitch, like it's a BAD thing?' bah :nono: vertel het me :mad: (y) |
bad girls eindigen in de goot. of rehab. (y)
ik haat die overdreven overseaz broeken, met die neohippie neonkleuren tartan prints, ik weet niet, ik heb 'r een afkeer van. :D |
Mannen met Von Bitch truckers(n)
|
Ik zag een een straatjoch een broek dragen met achterop de genaaide tekst Loverboy. :|
Verder: - C&A teksten op shirts zoals Explorer, Deep South en dat soort dingen - Scapino sneakers - shirts met een groot merk erop zoals Mango, Puma en Gsus - Die breiachtige gevallen van twee jaar geleden, die jasjes en truien :mad: |
Ik vind je broek in je laarzen lelijk.
Ook al is het mode ik zou er nooit aan meedoen. En je string boven je broek kan ook echt niet (n) |
Linnen broeken zijn ook niet mijn favoriet :o
ik háát : broeken met omgeslagen pijpen en vesten met stomme teksten erop genaaid zoals 'lady2028583734965..' |
Oja, en Stuka broeken, als ik permanent lucifers bij me had, zou ik die syntetische dingen allemaal aansteken en dan blijven die kutbroeken plakken aan de dragers. :mad:
|
Stuka ook ja. (n)
|
broeken of rokken met kontteksten en die lelijke dikke "skateveters" die iedereen in kklelijke kutkleuren heeft.
en ook stuka broeken, lelijke kutdingen, als ik eruit wil zien als een crashtestdummy zal ik er wel een aanschaffen |
Mensen met nep D&G, Hugo Boss etc.
Koop of de echte merken of koop gewoon merkloze kleding, maar doe niet alsof. |
Citaat:
|
Dat is echt vreselijk.
Ik hou wel van merkkleding dus dan koop ik dat, hoe duur het ook mag zijn. Maar ik hou ook van goedkope truien van 19 euro die zalig zitten, dus die koop ik ook. Maar doe niet net alsof je met D&G loopt terwijl het een tshirt is dat bijna uitelkaar valt. Je ziet het ook bijna altijd meteen, dat het nep is. |
Don't touch broeken&Handtasjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
blegh |
fleece-truien :(
en skaters met te strakke skatebroeken sowieso mannen in strakke broeken (legging-model) witte sokken en van die quasi-hippe regenlaarzen met vrolijke motiefjes :nono: |
rechtopstaande kraagjes
puntschoenen uggboots replay van die 3-mans truien gymschoenen joggingbroeken skateschoenen |
Citaat:
|
Jongens die dan zo 'nonchalant' hun broek achter de tong van hun schoen laten vallen maar sochtends n half uur staan te prutten dat de broek daar ook echt blijft zitten... :nono:
|
Citaat:
|
puntschoenen
van die eskimolaarzen uggs whatever broek in laarzen gsus replay overseas skatebroeken kleren in van de felle neonkleuren nike airs van die jongens die hun joggingbroek in hun sokken doen von dutch/don't touch/von bitch/van oranje etc omgeslagen broekspijpen |
Citaat:
Sowieso fleece, batik(dat mag echt nooit meer mode worden), die studentenvereniging polo's en Oilily sjaaltjes(:() en die felgekleurde neon kleuren idd. |
die teksten shirtjes
en ook die shirtjes bedolven onder tekst lichtroze en lila kleding wat allang uit is en niemand snapt waarom het ooit in is geweest overseas/stucka en dan vooral de 'extra-vagante' broeken coolcat crap, wat een kutwinkel hetzelfde geldt voor c&a fleechetruien esprit, vooral die egale shirtjes waar alleen esprit op staat die zo lelijk zijn dat mensen ze alleen maar dragen voor het merk gebleekte broeken witte linnen broeken en elke vrolijke lentekleur bah witte broeken bij jongens ordinaire shirtjes met veel goud of zilver en olilly sjaaltjes haat ik echt het allerhardst :mad: |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreemd eigenlijk.. Dat mensen dingen zoals Uggs, broek in de laarzen, broeken met n tekst op de kont niet erg waarderen, maar dat wel half nederland er mee loopt.. :eek: :confused:
|
Citaat:
|
Waar ik echt een schijthekel aan heb zijn van die domme blousjes met kersjes of kleine doodshoofdjes of een lapje luipaardprint, van dat wal-ge-lij-ke LIQUOR BRAND of Lucky 13 ofzo RAAAAAH STERF STERF.
En van die knielange wijde zwarte rokken met witte stippen dsfkla;jdfsalkj;sdflkj;a, |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wijde witte t-shirts :mad: :nono:
pradaschoenen die gympen bikkembergs gympen vind ik ook stom, reclame op je voeten (n) mouwloze coltruitjes turtleneckjes ieeebah oorbellen met 'ashtonishing' 'sexy' oid (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Freggol: stop eens met die wanhopige pogingen om grappig te zijn |
Oilily is echt niet fout!!!!!!!!!!!!!!!!! :nono:
|
Citaat:
|
Namaak // geimporteerd uit Turkije Shit:
http://photos1.blogger.com/img/277/2...ry%20purse.jpg XXL t-shirts terwijl je maar een Medium ofzo moet hebben: http://www.bigbluecharters.com/produ...c300shadow.jpg T-shirts met domme teksten, die stiekem wel grappig zijn: http://www.perthcomedy.com/tshirts/images/tshirt07.jpg Von dutch http://www.zappos.com/boutiques/vond...hkids_main.jpg Cool Cat & Pimpkie T-shirts met bloemen op (ik heb er strax één gezien, hij was wel mooi :bloos: ) witte sokken :eek: http://www.golfsmith.com/images/16128.jpg Met een trainingsbroek over een drukke straat wandelen :( |
- witte sokken in zwarte schoenen
- witte broeken in het algemeen - niet kleurende te wijde broeken.. - shirtjes die té doorschijnend zijn en waar dan geen mooie bh onder is aan getrokken.. |
Citaat:
|
Less = more
al die kut futseltjes en tierlantijntjes or whatever opzouten kant en al die crap ook in de fik gewoon strak gekleed en dr geen fucking studie van maken hoe de deur uit te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het wel leuk!!!!!!!!! :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
van die stomme gekleurde kaplaarzen, echt iedereen lijkt een kleuter met die dingen..
opvallende teksten op je kleding felle kleuren alle goedkoop uitziende kleding van die tasjes met zo'n kort hengseltje dat je geen idee meer hebt hoe je het vast moet houden en alles van olily want het doet me denken aan bloemetjes in alle kleurtjes en irritante zeikkinderen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |