![]() |
Wat zijn jou rituelen voor de examens
He mensen, ik had even een vraagje aan jullie, wat zijn jullie rituelen VOOR de examens, dus niet de dag dat je ze moet maken maar gewoon in de tijd dat je ken lere.
Ik wissel twee dagen leren vaak af met een dag ontspannen, lees drinken... |
Dit past toch beter gewoon op het algemene forum. (helaas)
|
heel de dag tv kijken en beetje straatvoetballen, en 's avonds ff leren :evil:
|
Niets speciaals volgens mij. :)
|
Chillen met vrienden :) Cannabis zorgt er voor dat je stress verdwijnt :)
|
veel rukken
|
heb m'n examens nog niet gehad dus ik heb nog geen rituelen :rolleyes: .
Ik neem tenminste aan dat je nu nog niet aan het leren bent voor je examens ? :eek: |
Het weekend voor de examens flink leren.
Voor de rest: leuke dingen doen en op school elke dag aanwezig zijn (we krijgen geen vrij). |
Eh, geen idee.. gewoon veel leren, maar ook voldoende leuke dingen doen, anders word k gek. :p
|
's ochtends een kop koffie
|
Gek, niemand zegt sex. Vorig jaar wel, hielp wel moet ik zeg, om te ontspannen...
|
haha ;)
Nah, ik ga gewoon vroeg beginnen met leren, ondertussen chillen etc:) Komt wel goed ;) |
Leren ga ik pas doen in de tijd dat ik studieverlof krijg, echt niet eerder, (y)!
Maar na drie jaar havo moet dit vmbo examen me wel lukken. Veel chillen, veel slapen, goed leren. Veel herhalen. EITJEEEEE! |
geen idee .. dit worden mijn eerste examens pas dus :P
|
dat zie ik tegen die tijd wel :p
|
Citaat:
ik had volgens mij niet echt rituelen... *gaat nadenken* oja wel iedere dag na een paar uur leren ging ik een stukkie lopen met mn vriendin die ook examens deed om een btje te ontstressen |
Citaat:
|
Citaat:
zit structuur in he?! vorig jaar ook al dat het vwo-subsubforum het hardst ging qua posts... ;) op gegeven moment het havo geschiedenis gedeelte maar volgespammt om een btje bij die vwo'ers in de buurt te komen :p |
Ik heb volgende week examen 2. Nou wat ik doe? Veel buiten zijn. Frisse lucht zorgt voor een goede doorbloeding. Nee joke. Ik hou van de natuur. En dat relax me.
Van 6 tot 8 leren. Muziek luisteren. En voor het slapen nog even een paar proefexamens doen... Dat is het. Vandaag ga ik beginnen met dit ritueel :o |
als ik tijdens het leren dingen opschrijf om ze zo te onthouden, maak ik met die pen ook mn test (raak ook totaal in paniek als die weg is...)
ik heb zo'n onlogisch gevoel dat mn pen dan nog weet wat die heeft opgeschreven, en me kan helpen herinneren :o |
Uh.. zorgen dat je niet te laat begint, zodat je tussendoor btje kan chillen :) Af en toe uurtje computeren tussendoor :)
|
Ik ging vorig jaar redelijk vaak naar 'de plas' om m'n gedachten op 0,0 te zetten en naar de zonsondergang te kijken.
Tot ik moeër en moeër werd van zo'n klein stukje fietsen, bleek Pfeiffer te hebben, lekkere timing. Maar 't is allemaal goed gegaan. |
K gng vorig jaar veel leren (of naja, geschiedenis, de rest viel wel mee) met afgewisseld Trijntje oosterhuis en Rozengeur en Wodka Lime (DVD) aan :p
Met examen had ik altijd hetzelfde drankje mee en sultana :P en dezelfde pennen |
Citaat:
|
Erhm....beginnen jullie nu al met leren? :confused:
Ik ben eigenlijk aps van plan om over 2/3 weken eens heel rustig aan te gaan beginnen. (lees; enorm rustig) :bloos: |
Citaat:
|
Leren, ongeveer 2/3 uur per dag ofzo. Daarna oude examens maken en kijken welke onderwerpen van t vak ik nog niet goed begrijp , van natuurkunde weet ik t al: krachten. Dan die nog eens goed leren. En het examen van vorig jaar maken en kijken welk cijfer ik dan heb.
|
Citaat:
en toen vroeg een jongen wat dr aan de hand was, en ik uitleggen, en toe werd ik heel hard uitgelachen :| :D gelukkig mocht ik toen een pen lenen van een jongen die nog beter in geschiedenis is ...zodat die pen nog meer 'wist'..en toen was ik weer rustig zo stom :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |