![]() |
Voor de mannen: Make-up bij meisjes?
Wat vinden jullie mooi bij meisjes?
Mascara? Lipgloss? Eyeliner? Oogschaduw? Of gewoon heeeeel veel?? Leg et maar uit, evt. met plaatje (en dan uitgaande van 'normale' meisjes he, niet van beroemdheden die een styliste hebben) |
ja
ja ja ja nee Geniale vraag, geniale antwoorden. |
Mascara?
NEE. Lipgloss? NEE. Eyeliner? NEE. Oogschaduw? NEE. Of gewoon heeeeel veel?? NEE. |
Man, donder op met je peugeot.
|
wij hadden vroeger ook eens een peugeot en die ging roesten en toen heeft m'n pa op de roestplekken een muur geschilderd met bakstenen en toen hadden we een 1337 kar. of nouja, we hadden gewoon geen geld voor een andere want toen waren m'n ouders nog van die krakerige dolle minamensen.
oja ik ben geen man maar ik vind veel mascara geil met van die poppenogen ja(Y) |
Wij hadden vroeger een Skoda.
Wel 2! En een Lada. En twee Citroëns. En nu een... ...kut... Peugeot. |
Dat hangt van de kip in kwestie af.
|
je vergeet rode lippenstift, gekkie ;);):P
|
Citaat:
wij hebben een volvo stationkar met zilveren randjes langs de ramen, zo een hele oude. http://www.carphoto.ch/72volvo145/86volvo740gl_007.jpg zo een |
Mascara - Ja.
Lipgloss - Nee. Eyeliner - Meestal niet, sommige uitzonderingen, maar dat zijn er maar heel weinig. Oogschaduw - Meestal wel, maar niet als er teveel op zit. Of gewoon heeeeel veel - nee, die wandelende make-updozen zien er echt niet uit. in combinatie met de kleding die sommige make-upkutjes dragen lijkt t af en toe een verplaatsende prostitutiezone als ze voorbij komen lopen. |
Citaat:
@grootmoe: Okee, die Volvo Stationwagon is nog eventjes wat erger dan onze Peugeot. Wat ook een Stationwagon is, trouwens (n) |
mijn ouwelui zijn altijd al goed geweest in het uitzoeken van redneck-vervoermiddelen
|
hehehe
meine Eltern houden van koektrommels |
meine eltern zijn wandelliefhebbers met een voorliefde voor jan akkerman en m'n ma is ook nog eens duits en mijn pa heeft net zulk lang haar als amnesJan
nu jij weer :o |
Citaat:
http://epdeath.homestead.com/files/papenmam.jpg Nu jij weer |
je moet mannen niks over make- up vragen, dollie :nono:
http://www.vampirefreaks.com/pics/munchkin/me24.jpg |
Citaat:
mijn papa gaat een piramide in de tuin bouwen, en anders een huis bouwen van een keet :( ik geef op |
make up is stom en vervelend.
eerst had ik vaak mascara op, maar daar heb ik geen zin meer in. als ik uit ben geweest vergeet ik het altijd als ik thuis kom het er af te halen. en dan ga ik slapen en dan word ik wakker en dan krijg ik het er niet meer af (N) nee, geen mascara meer voor mij. en het bevalt me wel :) |
Citaat:
ontopic: In ieder geval niet te veel; verder nogal persoonsafhankelijk. |
Citaat:
|
Vooral niet teveel
|
Citaat:
|
heel heel klein beetje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
...zei de post-goffik |
Mascara, eyeliner en oogschaduw kan mooi zijn mits mooi opgebracht. Maar ik kijk gewoon naar het resultaat, weet ik veel wat er nou precies gebruikt is. :)
|
Citaat:
|
Hoe minder, hoe beter (maar ja, dat vind ik, moet natuurijk iedereen zelf weten).
|
Ik vind best veel erg mooi. Mooie vrouwelijke lippen met een mooie lipgloss of lippenstift vind ik veel mooier dan diezelfde lippen zonder. Mascara en oogschaduw zijn toch ook wel erg aan te raden, evenals een beetje foundation en blusher.
Ik ben voor make-up bij vrouwen. (behalve van die meisjes die er geen reet van kunnen en zichzelf alleen maar lelijker maken.) Edit: het ligt wel heel erg aan het meisje in kwestie natuurlijk. Bij sommige meisjes is heel weinig weer mooier. |
Citaat:
|
Als ik een man was, zou ik wel houden van wat mascara en lippenspul. En oogschaduw en eyeliner kan ook mooi zijn, mits mooie kleurtjes bij mooie ogen.
|
Mascara? Ja
Lipgloss? Nee Eyeliner? Ja Oogschaduw? Nee Sim-pel Of gewoon heeeeel veel?? Nee want dat vind ik echt afschuwelijk. Een beetje is wel ok. Maar niet die stinklipgloss want dat is (n) |
Make-up zuigt, maar lipgloss is wel ok
|
Lipgloss is make-up.
|
Citaat:
Oh, maar ik ben geen man, :(. |
Doe maar gewoon héul veul.
|
Citaat:
|
Ik vind make-up vaak wel mooi bij vrouwen zodra het naturel blijft. Heel veel make-up vind ik dan ook lelijk. Maar een lijkwit gezicht met wallen vind ik ook niet echt wat. Dus mijn motto: make-up voegt zeker wat toe, maar het moet niet te opvallend zijn (dus geen barbie- of gothic-achtige taferelen) .
|
Citaat:
|
Als het maar niet te veel is. Dikke lagen etc. bleh :|
Liever zonder, puur natuur. :) |
Citaat:
|
lipgloss is wel sexy :)
|
Ik weet niet eens wat al die soorten make-up voor moeten stellen.
|
Citaat:
|
Een zwart foto daar kan ik geen * op zien.
Owja Mijns, dank je wel voor je reactie schatje :) |
Citaat:
|
Niets waarvan het opvalt dat het make-up is:).
|
idd behalve lippgloss. Maar dat komt omdat wat uitstraal. Natte lippen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |