![]() |
Dan is het te laat
Gezworen dat ik erboven zou staan
maar ik kan het echt niet meer Altijd behandelt te worden als vuil maar nu is het over.... Gedacht dat ze zouden veranderen als ze zouden weten wie ik echt ben Het heeft gewoon geen zin maar nu is het genoeg.... Gezegd dat ze mij niet klein krijgen Maakte me niet uit hoelang Ooit zouden ze merken wat ze misten maar nu is het te laat.... Gekozen om ermee te stoppen Zo gaat het gewoon niet meer Straks zullen ze om me huilen maar dan is het te laat.... Weer eens een heel andere stijl voor mij. Maar ja, ik ben gewoon een beetje aan het experimenteren en ik hoor het wel wat jullie ervan vinden |
kweet niet, opzich heeft het wel iets, maar aan de andere kant, kweet niet, tis beetje vaag, maar toch weet ik waar het over gaat... het komt zwak over, misschien ook doordat er geen rijm in zit...
|
Je hebt inderdaad gelijk, maar ja daarom is het ook een experimentje he. Voor mij een hele kunst om 4 stofes te schrijven ipv 2 maximaal 3 en dan ook nog es een andere stijl. :D
Maar goed. Kimry blijft oefenen, tot ze net zo goed is als...... uhm..... tot ze beter is |
Ik vind het echt een gevoels/ gedachten dichtje...op zich wel duidelijk verwoord, maar ' t spreekt me nie echt aan....
liefsxx mariamne |
ik vind het wel mooi, het geeft een beetje weer hoe ik me voelde en paar jaar geleden, alleen die gadchten heb ik niet zo kunnen verwoorden
|
Mjah de triestheid slaat er vanaf...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |