![]() |
Kasabian 28 juni 013
Kasabian in 013
van de 013 site: De groepsnaam Kasabian kan op twee manieren worden uitgelegd. In eerste instantie werd de band vernoemd naar de beruchte Charles Manson adept Linda Kasabian. Naderhand bleek Kasabian in het Armeens ook slager te betekenen. En dat is misschien toepasselijker, want de groep snijdt, hakt, prakt en pureert er heftig op los met diverse sounds en genres. In thuisland Engeland speelt de band in afgeladen concertzalen, pers en publiek dragen dit kwartet daar op handen. Nederland begint langzaam warm te lopen voor de rauwe electronische Britpop. Nadat de band afgelopen oktober Paradiso op zijn kop zette, heeft Kasabian nu zijn zinnen gezet op poptempel 013. Fans van Stone Roses, Kula Shaker en The Music, we waarschuwen je: houd deze muzikale slagersjongens in de gaten! Aanvang 20.00 / zaal open 19.00 The Choice / entree 16,00 euro 3,35 euro servicekosten Vvk start op 2 april mij lijkt het wel wat (y) |
lijkt me ook wel wat (y)
|
wat duur + ik zie ze al op rw
|
Op wat voor dag valt dat?
Tja de prijs(n). |
lijkt me wel vet op zich.
maar zie ze vast wle op een festival ofzo :) |
the jesus christ superstar revival
oftewl niemand kan dat succes evenaren oftewel troep |
"Naderhand bleek Kasabian in het Armeens ook slager te betekenen. En dat is misschien toepasselijker, want de groep snijdt, hakt, prakt en pureert er heftig op los met diverse sounds en genres."
sommige mensen kunnen geen mooie stukjes schrijven. Henk Mul! wel natuurlijk |
kutband
|
Citaat:
was bij toeval bij een optreden van ze in paradiso. godverdomme wat is dat kut zeg. |
16 euro + saai album + mijn liefde voor Duits = NEIN.
|
t lijkt mij wel leuk. misschien ga ik, hangt ervanaf of ze nog op een of andere festival komen waar ik heen ga.
|
nee doe maar niet
|
god wat heb ik een HEKEL aan 'en ook Nederland begint langzaam warm te lopen voor...'
Ten eerste komt het over alsof onze hele populatie wat muziek betreft achterloopt op de rest van de wereldbevolking en Ten tweede loop ik niet warm voor dat KUT-KASABIAN :( |
:D
nee kasabian is niet leuk nog erger dan dinges ehm snow patrol |
Oeh! Ik ben er bij!:D
Hoef ik ook niet meer speciaal naar Werchter om ze te kunnen zien! |
die prijs (n)
Ik heb ze al een keer gezien en toen vond ik het leuk, maar ik weet niet of ik ze zo graag nog een keer wil zien. |
Citaat:
|
Ik dig het wel, maar dan heb ik echt geen geld over vrees ik en ik moet ook nog op vakantie en naar Werchter en naar Lowlands en misschien Sziget.
Dus nee, en daarbij zie ik Kasabian ook wel op één van de bovenstaande festivals. |
Citaat:
Petje af als je dat allemaal lukt!:) |
kwestie van beetje bijbeunen lijkt me
|
Citaat:
Word voor mij ook haasten! Tenzij ik ga vliegen:cool: |
Citaat:
ik ga waarschijnlijk alleen naar lowlands dus dat probleem heb ik niet. |
Hmmm, wel gave muziek.
Tilburg is wel ver. Hopen dat ze op Lowlands komen. |
Ik zou dr wel heen willen, maar tis duur en ik zie ze ook vast wel op lowlands.
|
kasabian is echt de grootste kutband OOIT
|
ik ken ze niet. volgens mij blijft me een hoop leed bespaard <3
|
Citaat:
|
Lekker dichtbij, maar al die andere troep die in de 013 komt is zelfs nog beter.
|
Leuk
|
hoe achter kan je lopen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |