![]() |
Ce-El-Wan uber-TIPTOPIC stelletje mongolen
Jaja, daar is ie weer dames en heren; het 3,67 x per halve maan cyclus verschijnende ce-el-wan tiptopic. Doe een greep in de grabbelton en u zal zien dat er voor ieder iets is.
Enablers - End Note: Ex-Swans en andere ongein. Donkere Indie die aan Nick Cave doet denken met spoken word als vocalen. Helemaal te GEK. www.neurotrecordings.com Rotten Sound - Exit: Nasum is dood, lang leve Rotten Sound. Klinkt een beetje cru, maar t lijkt de muzikale evenknie van Nasum wel, zowel qua sound als produktie. 't is over het algemeen net een tandje sneller, maar zeker net zo vet. www.willowtip.com Grails - Red Light: Dynamische instrumentale post-rock met een keur aan instrumenten..Beetje viool, beetje piano, gitaren, blabla... en een gigantisch scala aan sferen.. www.neurotrecordings.com Mouth Of The Architect - Time and Withering: Isis en Neurosis liefhebbers, sla toe. Dit is helemaal te GEK 't is maar dat je t weet. Ex-leden van Rune, supersfeer vette riffs, brute vocalen. www.translationloss.com Happy trails mofo's |
Wat een onaardige Topicnaam. :(
|
|
ja zeg zo ga ik die zooi natuurlijk niet luisteren.
|
Citaat:
|
Hoewel ik desondanks die nasum like band wel ff ga checken.
|
Alles behalve Mouth Of The Architect klinkt leuk, ga ik eens checken :eek:
En mijn mening net zo ongenuanceerd als de topictitel verkondigen natuurlijk. |
Citaat:
|
de omschrijving van Grails staat mij aan. Even downloaden maar
|
mag ik nu ook mijn tips posten mag ik mag ik mag ik?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eens downloaden. (y)
|
Grails heb ik geloof ik in Roosje gezien... ownee wacht zat toen in het cafe en was te lui om de zaal in te gaan :bloos:
|
De beschrijvingen nodigen niet echt uit zelwan.
Deze week luister ik exclusief Goatsnake en Annihilation Time. Dit zijn ook direct mijn tips. |
grails is vet<3
de rest ken ik nog niet. |
Citaat:
|
Ik gok/hoop deze zomer.
AT @ SCSI. Beste show ooit. Zonder dollen. |
Citaat:
Had AT gezien in klein achterafzaaltje hier in Heemstede. Bezemkast van het lokale buurtcentrum. M'n kaak lag op de vloer en zakte erdoorheen. |
Citaat:
|
Dankjewel Ome Len (k)
|
exclusief is het niet
ik heb deze bands niet eens mogen beluisteren via ome len's sound system, en dat terwijl we een tank bier in hem leeggegoten hebben |
Tip? voor in de joint?
|
Mouth Of The Architect en Grails spreken mij aan, de rest niet.
Eens een quest voor opzetten dan. edit: Enablers ook wel. Swans (L) |
vot do you know: T IS ALLEMAAL VET
en friso: ik kom binnenkort wel lang om ook deze rotzooi je te laten horen (y) gezien jouw snelheid van downen en iets oppikken kan ik het beter door je strot duwen :p |
Citaat:
|
ik dacht al aan voorbinddildo praktijken voor die arme Friso
|
even grails downloaden morgen
|
Hope of the States
In hokje plaatsen is wat lastig, aangezien het ene nummer postrock achtig klinkt en het andere weer poppy, emo, brit of indie. Cd: the lost riots Website: http://www.hopeofthestates.com |
Rotten Sound is zeer gaaf, ik heb ze een tijdje geleden live gezien, tering wat een slachtpartij. :D De drummer zit er overigens bij als een brave huisvader die onbewogen de meest zieke blastbeats het publiek invuurt.
Mijn tip van vanavond: Agalloch, sfeervolle ingetogen muziek. beetje flok achtig met heel kleine black metal invloeden. moeilijk te omschrijven, maar zoals ik zeg: sfeervol en ingetogen. Veel acoustisch. |
nieuwe Nile en Deeds Of Flesh.. (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
wh0000000000t :| (y) |
Update trouwens at http://www.nasum.com/.
|
Citaat:
kutzooi(n) |
Citaat:
|
Jaga Jazzist - What We Must
hippe shit, een stuk organischer dan het vorige werk. Meer vergelijkbaar met wat ze samen met Motorpsycho gedaan hebben, maar eigenlijk nooit overheersende gitaren. |
nog goeie deathmetal gehoord de laatste tijd klonemans?
|
Citaat:
Exmortem - Nihilistic Contentment Origin - Echoes Of Decimation Cephalic Carnage - Anomalies jawel :p |
heb je toevallig soulseek?
|
cephalic carnage :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |