![]() |
tmf awards
wie gaan er allemaal naar de tmf awards ?
ikke wel iig :D et thema was bling bling... gaan jullie, zo ja ook in bling bling ? |
Ik mag niet, :(.
|
ik heb geen kaartje :(
|
ik heb geen bling bling :(
|
wat de 3 boven me zeiden.
|
oja en geen idee wat ik er moet behalve jamie cullum doodschieten met een paar DumDumkogels :bloos:
|
Ik zou graag gaan, maar heb geen kaartjes, en ik denk dat ik niet mag, ik heb namelijk huisarrest tot en 22 april :s :mad: :(
|
ik hoop dat ik een kaartje heb gewonnen, heb wel 100 sms-jes gestuurd :(
|
with all due respect, ik erger me helemaal dood aan die tmf awards attitude, het enige positieve eraan is dat er soms een mooie vrouw voorbij komt :p
|
Citaat:
pssst tis with all due respect ;) |
Citaat:
|
ik mag ook niet , anders zou ik ejaculeren op het hoofd van ali b
|
ali b is hard.\m/
ali bi neukt je in je kont man. |
ik houd niet van kutmuziek
|
ik was aan het overwegen
|
ik ben te hetero :(
|
ik moet van m'n moeder :(
|
HAHAHAHAHA een 1 april grap
|
Ik ben mijn kaartje kwijt :(
|
hahaha :D
|
Me zusje heetf kaartjes gewonnen en gister moest ze helemaal huilen omdat ze er zo graag heen wou, majah 250 kilometer is een beetje ver fietsen.
the n00b. :rolleyes: |
Citaat:
On-topic: ik ga niet, had wel graag gewild alhoewel de line-up beetje saai is, behalve Ali B, Brace en Scooter. |
ik ga niet.
|
Ligt het aan mij of worden ze (presentatie en artiesten enzo) vanaf vorig jaar iedere keer slechter??... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
of ben jij homofoob |
Ik denk dat alle grapjes nu wel zijn gemaakt :D
En ontipok: nee, wat moet ik daar ik godsnaam? |
Wat ben ik trots dat ik met zulke ontzettend humoristische mensen op een forum mag zitten :) :) :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou er alleen heen gaan als ze me ervoor zouden betalen.
|
gaap :o
|
Ik presenteer het.
|
Citaat:
|
Ik ben het decor.
|
Citaat:
|
<3
|
Citaat:
inderdaad, hoe dan ook heel de programmering wordt steeds saaier vind ik dan :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou er niet eens heen willen, vreselijk:|
wat is de line up dit jaar eigenlijk? |
ik reed er net langs met de bus, wat een walgelijke menigte van slecht geklede mensen. bibberrrrrr.
|
TMF, The MotherFuckers. Wanneer draaien ze daar eindelijk eens fatsoenlijke muziek als altijd van die echt slechte commerciele crepe die alleen leuk wordt gevonden door mensen van 10-15.
Ik heb respect voor de Box. Lekker hun eigen ding doen |
Crepe is pannenkoek, niets mis mee.
|
Citaat:
En the Box is ook helemaaaal niet commercieel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, dan kijk maar eens op de maandagavond, vrijdagavond etc, als die thema avonden zijn. Die muziek zul je op TMF echt niet horen, want dan zijn ze bang dat ze 2 kijker sverliezen
Verder is er veeeel minder reclame, hebben ze daar geen domme bimbo VJ 's zoals die Jeroen Post en irriteert me die sms balk een stuk minder als bij TMF. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |