![]() |
Je droom (bij)baan ?
Wat is je droom (bij)baan(tje) ??
Bij de fietsenmaker werken als bijbaan lijkt me heerlijk, lekker aan mountainbikes knutselen en je krijgt er nog voor betaald ook :D. Maar mijn droom baan is toch sportleraar/beroepssporter, sportleraar om het les geven enzo (en omdat het wat bereikbaarder is dan beroepssporter ^^) en beroepssporter... tja om het sporten natuurlijk :D. |
Parkeerwachter...lijkt me heerlijk
|
Spion voor de Binnenlandse Veiligheidsdienst ofzo. Ik zou best geschikt zijn.
Als bijbaantje is chauffeur van teveel verdienende directieleden wel wat. |
Als bijbaan werken op een camping. Wat ik komende zomer ook ga doen :D
|
Citaat:
ik wil wel een KROEG :D en anders op de ambulance.. |
Via Recrajob. Een camping in de Belgische Ardennen op de receptie.
|
Ja, een droom bijbaan hoeft natuurlijk geen bijbaan te zijn die bestaat. Mijn droom bijbaan zou dan zijn vrouwen van een jaar of 18 wassen :)
|
Citaat:
|
kapster worden! heerlijk aan haren frutselen :) maar dat ga ik ook doen als ik klaar ben met de havo en misschien later nog een cursus nagelstyliste, dat lijkt me ook wat! :)
|
DJ. (y)
Als baan: Gewoon lekker voor volle zalen optreden, lekker mixen en zien hoe mensen genieten voor hetgene waar jij je voor hebt ingezet. Als bijbaan: Gewoon een paar avondjes in een feestcafe draaien. Dan werk je en ga je tegelijkertijd als het ware uit. :D Maja beide situaties hierboven is een wereld van verschil. |
Als wiseguy of madeguy werken. in een van de 5 grootste families in ny.
Of een eigen familie starten, die net zo groot wordt als de gambino familie in de jaren 80. :cool: jammer dat ik niet italiaans ben :( |
Matrassen uittesten voor big bugs :cool:
|
Citaat:
En verder muziek maken:cool: |
Ik zou wel in een kroeg willen werken.
|
Schrijfster :)
|
ik heb wat mij betreft een ideale bijbaan: achter de bar in een caféetje.
Dr zijn wel veel mensen die dat willen, maareh: je moet wel tegen de uren en de werkdruk kunnen! T is vaak echt 8 uur rennen en 'snachts tot laat en 's ochtends weer naar school... |
In een pretpark werken :cool:
|
Ehm.. dat zou iets zijn met het begeleiden van gehandicapte kinderen of iets dergelijks.
Maar de bijbaan die ik nu heb vind ik ook al erg leuk, op een laboratorium, tenminste interessant werk ipv iets simpels. |
Citaat:
|
Citaat:
De hele dag beetje muziek luisteren, lezen en er komen ook veel mensen langs. Een stuk provisie maakt het perfect |
Ik ben nu oppas :) Lekker kleine kindjes de fles geven, in bad doen, knuffelen, etc. Of in dit geval: Lekker op scholieren.com rondhangen terwijl ze met de barbies spelen :P
Schrijven lijkt me heel tof voor later... Tijdschrift, krant of echte boeken... nog geen idee. Maar iets anders kan natuurlijk ook :) Iets met fotografie ofzo? Of in de politiek. Beetje discusseren en moeilijkheden maken en lekker overal omheen lullen, om vervolgens tegen de pers weer n ander verhaal af te steken. Ik zou geschikt zijn :P |
Wat ik eerst deed. Op een bejaarde vrouw passen voor bijna 11 euro per uur, kon daar gewoon huiswerk maken enzo terwijl ik haar een beetje in de gaten hield.
Maar toen werd ze agressief, dus is iedereen ontslagen. |
droom bijbaan: in een videotheek of cd-winkel
'echte' baan: schrijfster, journalist, correspondent, bij de VN |
filmregisseur
|
parkeerwachter, het is wel relaxed idd :)
|
Citaat:
|
Groepsleidster op een kinderdagverblijf.
Wat nu ook letterlijk een droombaan is, aangezien er nergens een vaste baan te vinden is in de kinderopvang. :( |
Notaris.
|
mama ik wil al mn hele leven mama worden maar dan wel van groot gezin 5 kinderen ofzow.
|
Citaat:
Maar ik heb ook een droom bijbaan, in de zon zitten terwijl de kindjes buiten spelen, altijd pas beginnen als de school uit is (dus altijd uitslapen) en een goed salaris :D (y) |
Als bijbaan zou ik wel bij een fitnesszaal willen werken of als betaaldcoach bij een sport werkzaam willen zijn :)
|
Citaat:
Als je in de horeca solliciteert en zegt dat je alleen in de weekenden wilt, kan je het shaken. |
Citaat:
|
Mijn droombaan is bij de FBI of CIA werken zoals je iet in CSI miami, new york enzo. :d
Ook zou ik graag een kok willen zijn met eigen 5 sterren restaurants maar ook van die schattige kleine cafetjes met broodjes en ontbijt en "high tea" en coffee en donuts en muffins enzo en craussantjes en bagels enzo. En ik wil phsychiater o phsycholoog zijn in een inrichting. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het alleen al doen om de gezichten te zien van mijn vrienden/vriendinnen als ik zeg dat ik oppaser ben :D. |
Citaat:
Dus als ik ermee kom dat ik wel doordeweeks en ook op vrijdag wil werken maar niet in het weekend dan nemen ze 't wel serieus? ('k zoek namelijk een baantje bij 'n kroeg) |
Citaat:
|
me droom baan is waark nu zit.
IBM Zuid-Afrika. tis gewoon heerlijk hier iedreen is aardig en salaris is vet..... :D |
tijdens wielerklassiekers achter op een motor. In de koers verslag doen voor de kijkertjes thuis :D :D :D (y)
bij voorkeur de Ronde van Vlaanderen!!! |
Voor een catering rijden.
Edit: als bijbaan dan. |
Journalist voor een reisprogramma als Yorin Travel of voor een reistijdschrift. Lekker rondtrekken, wat van de wereld zien én je creativiteit kwijtkunnen: geweldig.
Helaas ben ik nog steeds niet verder gekomen dan de hoofdredactie van de schoolkrant :P. |
ik heb voor mij 2 ideale baantjes:
18 uur in een praktijk als doktersassistente ( doe ik opleiding in dus is wel handig ) en 16 uur in de bioscoop,lekker achter de bar staan en films meekijken :cool: bij volle zalen is het wel rennen, maar als er maar 5 mensen zitten kun je gewoon meekijken oid. |
Op dit moment is mijn droombijbaan iets van chauffeur ofzo, aangezien ik net mijn rijbewijs heb en dol ben op autorijden :D
Mijn echte droombaan zou ik zo niet meteen kunnen verzinnen, dat zie ik wel als ik mijn studie af heb :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kantoorbaan met een vette lease-bak.
|
Citaat:
|
Bijbanen zijn niet meer van toepassing. Ideale baan is advocaat bij een groot kantoor in Rotterdam en hoogleraar aan de EUR of de UL.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |