![]() |
de paus is dood
1 april
|
Misschien is hij echt dood. Who knows?
|
haha
ga zelf dood bij voorkeur pijnlijk |
Ik moet toegeven dat ik even dacht: zou het?!?
|
Hij ligt wel heel slecht, dus het zou wel kunnen. :o
|
De gezondheid van paus Johannes Paulus II is vandaag sterk achteruit gegaan. Het Vaticaan heeft zojuist een mededeling doen uitgaan waarin wordt gesteld dat de 84-jarige kerkvorst kampt met hoge koorts als gevolg van een infectie aan de urinewegen. Johannes Paulus zou behandeld worden met antibiotica.
Italiaanse media meldden eerder vanavond al dat de kerkvorst zou kampen met een hoge koorts en een sterk verlaagde bloeddruk. Vorige maand kreeg de 84-jarige paus een buisje aangebracht in de luchtpijp na problemen met ademhalen en slikken. Woensdag kreeg hij een sonde omdat hij moeite had met eten. Voor het eerst in zijn ruim 26-jarige pontificaat kon de bejaarde kerkvader vorige week niet de Paasvieringen leiden. Paus Johannes Paulus II Update 23:50 uur De paus zou inmiddels de laatste sacramenten toegediend hebben gekregen. Ook het Vaticaan spreekt inmiddels over een mogelijk sterven van de hoogste persoon binnen de katholieke kerk. "Maar iedereen hoopt op een wonder." |
oeh spanennndd
|
Van CNN.com (0:24 - ja, op een april)
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is al een lijk, alleen weet ie het zelf nog niet. :D
|
zombified :cool:
|
CNN heeft nu breaking news... BBC world nog niet...
|
Doe ff normaal, die man is binnen een grote groep de allerbelangrijkste levende persoon. Beetje respect graag.
|
Het lijkt me niet dat CNN grapjes maakt over de paus, zelfs niet vandaag. Dus wie weet is ie dood. Goed voor de katholieke kerk, want het is niet echt goede reclame zo'n halfdooie zombie.
|
dit is wel een hele foute 1 april grap.
Helaas kan het ook waar worden op deze 1 april , maarja wie gelooft het dan. Ik neem zaterdag de berichten over paus weer serieus. |
Hoe hard zou het zijn als het een 1 april-grap was van alle nieuwszenders:D
|
Citaat:
|
Citaat:
jezus he |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ik ben niet katholiek, maar ik heb wel voor twee dingen zwaar respect aangaande JPII: (1) Hij heeft ongelofelijk veel bijgedragen aan de val van de zogenaamde communistische dictaturen in Oost-Europa (Y) (2) Iemand schiet op je, iemand wil je dood hebben. En tijd later ga JIJ bij die gast (jouw wanne be moordernaar) op bezoek. RESPECT RESPECT RESPECT! |
Nou nou nou.. vrede op aarde en zo. :o :p
|
Citaat:
|
Als het waar is, ben ik blij dat die arme man verder lijden gespaard is gebleven. (y)
|
ja ach,
ooit komt t er wel van. niet dat ik em perse dood hoef,maar respect voor de paus is een beetje, tja...kweet het niet..onnodig ofzo. |
Citaat:
|
|
De humor.
|
Ik kan er niet om lachen. :( :(
|
Citaat:
|
Ze hadden die demente, kwijlende, ouwe schandknaap al heel lang geleden moeten euthanaseren.
Oh well. |
Toch grappig dat je zijn schooltype al kan weten zonder naar zijn profiel te kijken.
|
Van teletekst (1:06)
Citaat:
|
Denk dat het voor die man wel beter is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gotsie, we zitten al die tijd naar een animatronic te kijken! :D Disneyland is er niets bij |
Citaat:
|
Citaat:
nou, as er 1 echt gewoon geen euthanasie mag plegen, is he de paus wel. al stiktie straks de moord v.d. pijn, LATEN LEVEN die knakker. Zelf verbied hij 't ook, dus gewoon de paus zo lang mogelijk in leven houden, :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
De paus is toch al jaren dood??
|
Thread spammen is altijd een goed idee. Verder zie ik op dit moment weinig goeds uit deze thread komen, maar zodra de paus werkelijk het loodje dreigt te gaan leggen kan er altijd wel een nieuwe geopend worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |