![]() |
ff wat simpels
mn vriendin moet toelating doen voor de opleiding die ze wil gaan doen dus vandaar deze tekening, had nog nooit echt iets voor haar getekend, dus dit leek me een leuke gelegenheid ipv de standaard "I love you" tekeningetjes met hartjes enzow!
nahja, hier is ie, in 30 min in mekaar geflanst dus stelt nie heel veel voor! http://www.andalusier-pre.nl/_vti_cnf/chik.jpg kom maar weer op! ps: binnuhkort zal ik wel weer wat goede shit posten, ook inks en zalk nu wel de pencils erbij zetten, voor degene die dat willen zien! :D |
Ik vind hem lief! :)
Ziet er niet al te ingewikkeld uit maar wel heel leuk (y) |
Ik vind het kippetje meer op een kuikentje lijken, dat op Cousin It lijkt.
|
Je moet wel erg van je vriendin houden dat je 'in 30 minuten iets voor haar in mekaar flanst' :p
nee ik vind 'm niet echt mooi, sorry |
ach, hij had met nog minder moeite een hallmark kaart kunnen kopen, dan is dit denk ik nog veel leuker voor der. ik vind em ook wel grappig, tis alleen niet echt een kip, meer een vlammetje ofzo :)
|
vage kip
|
Citaat:
|
Beetje snelle versie van 'Sweety'
Dat 'harige'vind ik wel geinig. Voor de rest....neh |
hij lijkt idd iet wat op die sweety, maar goed het heeft niet mogen baten, ze heeft het niet gehaald :)
|
Citaat:
|
ja tis idd ook ene kuiken! :P d0h! ghehe was laat gisteravond dus tja, vandaar ook dat ik hem in 30 min heb gedaan! :P en ik had de tekening al......hoefde dus alleen ff te kleuren...
maarre sweety?? je bedoelt dat beest van die irritante beltoon reclame?? damn.....khad toch echt gehoopt dat ie ig beter zou zijn dan dat! :P |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
'k vind het niet echt een kippetje... :o Maar verder wel leuk. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |