![]() |
Passen 1 Aprilgrappen bij jullie lifestyle?
Of zijn jullie daar te alto voor?
|
je veter zit los
|
ik kan er soms wel om lachen. op de basisschool ben ik eens alle klassen langs moeten gaan voor balpenkogeltjes (?), tsja.
|
Citaat:
|
Op m'n werk sturen ze de nieuwe stagaire alle afdelingen af voor een "anusstopje" :rolleyes:
|
Nee en ik geen alto..
|
|
Ik trap overal in. :(
|
Citaat:
|
Mn stagekindertjes waren er gisteren al helemaal vol van. 'Hey er zit poep op je hoofd! HAHAHAHAAAAAHAHAH'
Ik zit vandaag thuis :) |
Citaat:
|
daar ben ik te alto voor.
|
Nah we hebben gister avond een fiets van een vriend boven aan de vert opgehangen met slot..
En vandaag gaat ie deze zien.. Kijken hoe die gaat reageren, maja ook toeval dat het vandaag 1april is.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zolang leraren zonder veters in de 'hey-je-veters-zitten-los' grap trappen past het bij mijn lifestyle(y).
|
'zeg meneer u heeft een bril op:eek: '
'zeg je hebt een hoofd:eek:' 'zeg... 1 APRIL!' dat dus, heel flauw. |
Ik heb wel vandaag een paspoort aangevraagd HAHA dus daar staat straks 1 april op leeuuuk joh. Maar das offtopic :eek:.
|
Valt me trouwens op dat de forumbazen nog geen 'leuke' grappen hebben uitgehaald.
|
Ik trap overal in. En dan ga ik heel hard lachen alsof ik het heel erg grappig vind.
|
Ik las dat VNV Nation niet zou optreden vanavond en ik schreeuwde het al vol enthousiasme het huis door.
... :( |
Met een leraar afspreken dat ie meespeelt.
Je smst je collega van je PWS en zegt dat ie om 9 uur op school moet zijn in lokaal 127 (hij had de eerste 3 uur vrij) omdat er een fout is met de pws. Leraars speelt dus mee, ja dit niet goed bla bla bla... kortgezegd je staat nu een onvoldoende voor je pws en op deze manier mag je het examen niet in. Als je naar buiten loopt heel droog vragen welke datum het is.. ook leuk: tegen je broer zeggen dat ene "de heer de leeuw" heeft gebeld en je moet hem terug bellen op dit nr: 026 - 442 45 34 (nr van burgers zoo :D ) die eerste heeft een maat van me geflikt, die tweede ik net :D |
Ik heb 1 grapje uitgehaald met 2 mensen:
"kijk eens wat ik hier heb" (wijzend op mijn gezicht) "Kijk hier heb ik dat ook" "Weet gij wat dat is?" dan kijken ze heel aandachtig "BOE" en dan verschieten ze zich :o hihi :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Lijd jij aan een psychische stoornis? |
Citaat:
beter dan vanochtend "je hebt n ladder in je panty" |
Mijn leerlingen die ik eigenlijk les moest geven, gingen de auto's van de leraren inwikkelen met wcpapier. Maar goed, het is dan ook niet voor niets beeldende vorming, he :evil: :|
|
Citaat:
|
Citaat:
dat arbeit macht frei bord boven de school ingang is ook wel komisch, eigenlijk. :D /edit: fuck, dit is dus cha0s.. maar deze computer wil 655321 niet uitloggen. ah well... |
m'n zusje zei: kijk de bus komt en toen keek ik en toen zei ze: 1 aprilll :(
|
Zijn er nog 1 april grappen gemaakt in het (jeugd)journaal? :D
heb 't niet gezien (n) |
Ja ze zouden MSN gaan verbieden :D
|
:D:D
ik kijk nu op NL 2, leuk, allemaal 1 april grapjes door de jaren heen jaja ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Die hollanders toch, je lacht je altijd kreupel :o :D :p |
Citaat:
Om je mening hierover te geven, kon je bellen met een speciaal nummer. Wanneer je dit belde, kreeg je de redactie aan de lijn, die je vertelde dat het een 1 april grap was. Duizenden kinderen hadden gereageerd :) |
die 1 april grappen op tv zijn gay ':D'
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was niet echt in de stemming voor 1 april grappen, dus heb ik er zelf geen uitgehaald. Meestal ben ik wel in voor grappen maar het zat er gewoon niet in gister. Helaas. :( |
ik denk er NU pas aan :(
|
Citaat:
Nja helaas gaat dat niet op bij de "1 april grappen". :eek: Volgend jaar beter. :) |
1 april grappen zijn echt niet leuk (n)
|
Ik heb een ongelofelijke hekel aan 1 aprilgrappen. Een huisgenoot van me had theezakjes (!) in de douchekoppen gedaan. Ik kan dat dan wel weer waarderen vanwege de originaliteit maar het blijft vreselijk kinderachtig. En ik vind het vaak simpel en weinig toevoegen.
Iemand op school: "He je veters zitten los!" Ik: "1 april" zonder naar mijn schoenen te kijken. |
Een vriend had een boomp/struik in zn tuin gekapt en gesnoeid om m uit de tuin te halen. Toen werd hij gebeld op 1 arpil door mileuberscherming omdat ze een anonieme aangifte hadden gekregen dat hij zonder vergunning een berschermde struik uit zn tuin had gerukt. Hij moest naar het gemeetnehuis komen waar hij zich moest verantwoorden bij iemand van de gemeente. Hij moest een stuk kluit meenemen en een tekening maken van zn achtertuin e.d.. Het was een 1 aprilgrap opgezet door zn ouders.
Zelf ben ik ook dik in een 1aprilgrap getrapt :( |
Citaat:
En vertel jouw grap ook eens! |
Het was goed laat geworden 31 maart dus ik stond op 1 april rond 2 uur onder de douche, schreeuwt m'n huisgenoot ineens dat het water word afgesloten om 2 uur en dat het op dit moment 2 minuten voor 2 is. Ik was nogal duf en brak dus spoel m'n shampoo eruit en draai de kraan dicht.. toen ik me ineens bedacht dat het wel een hele stomme 1april grap was.. Hij had een kwartier daarvoor een andere huisgenoot opgebelt dat hij z'n tv kapot had laten vallen omdat hij op het dakterras wou komen.. de reactie van m'n huisgenoot: "staat daar nu al zon dan?"
Allebei niet echt leuk, maar kon er wel om lachen, voornamelijk omdat ik zelf zo stom was om erin te trappen.. |
1 april is uitgestorven hier in good ol' Utreg :(
|
ik heb niet eens veters :(
|
op 3fm was zo'n gast die uit landgraaf(zuid-zuid limburg) helemaal naar gouda was gereden omdat een vriend hem had wijsgemaakt dat hij daar stond met pech. :D :D
|
nou dat vind ik zielig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |