![]() |
Wanneer heb jij je laatste toetsweek?
Ik heb deze week en volgende week mijn laatste toetsweek, maar ik ken ook mensen die dat twee weken geleden al hadden of over twee weken pas hebben.
Wanneer heb jij je laatste toetsweek? En wat vind je daarvan? (te vroeg/ te laat?) Ik vind deze week wel een goed moment, aangezien ik dan hierna nog even kan 'bijkomen' van deze week (alhoewel er ook nog wel herkansingen zijn) en ik nog alle tijd heb om voor het CE te leren. |
ik had die 1,5 week geleden
|
Deze week en volgende week, ik vind het wel goed zo. :)
|
Deze week mondelingen, volgende week toetsen.
|
komende maandag en dinsdag is mijn laatste "toetsweek" wiskundeb1 tentamen wat ik ga verknallen en een formele engelse brief. Ik vind dit op zich wel een goed moment daarvoor, heb dan nog 2 maanden ofzo voor de eindexamens.
|
Citaat:
|
volgende week ma, di en woe
|
Week 16... Ik vind het eigenlijk iets te laat: een week of twee eerder was prettiger geweest. Het heeft vooral te maken met de mensen die havo 4 en 5 in één jaar doen, zodat zij voldoende tijd hebben om de se's opnieuw te doen... :|
|
Citaat:
|
18 april ofzo
|
aanstaande donderdag tot en met die woensdag erop.. en dat vind ik wel best.
|
Al 2 weken geleden gehad:) We moeten de herkansingen alweer gaan opgeven :rolleyes:
|
Maandag heb ik me laaste tentamen en dan ben ik klaar. Vind het wel goed zo
|
4 - 8 april.
|
22-29 april
wel laat, maar we zijn wel al bezig met examens oefenen en zoveel voorbereiding heb je voor de CE's ook weer niet nodig. |
afgelopen 2 weken heb ik toetsweek gehad en het viel me tegen alle verwachtingen verschrikkelijk mee.
|
Vanaf volgende week vrijdag tot de vrijdag erna.
|
Heb geen toetsweek, alleen maar om de zoveel tijd
een examen. :) :bloos: |
Ik heb deze week toetsweek gehad, maar omdat we zoveel toetsen hadden heb ik er maandag ook nog 2 en vrijdag nog een mondeling.
Ik vind het perfect gepland :). |
20-29 april, laat dus hebben we geen herkansingen :|
|
ik ben deze week bezig geweest, en volgende week moet ik nog even 2 toetsjes doen
|
Volgende week en de week erna. Dan mn pw nog maken + misschien mondeling literatuur herkansen.
En dan eventjes vakantiee :) |
Citaat:
|
11-15 april.
|
de week van 18april toetsen, die week erop 2mondelingen.
|
Citaat:
|
afgelope week was de laatste bij mij
|
afgelopen week en maandag en woensdag nog 2 toetsen.
|
afgelopen week idd, en morgen en dinsdag nog.
|
vorige week en deze week (mondelingen deze week) :(
|
volgende week is er nog tussenweek (lees:toetsweek) maar die week ben ik vrij omdat ik alles al heb gehad (lees: 6 toetsen in 3 dagen :d terwijl er 9 dagen toetsweek is :mad: )
|
begint morgen tot en met vrijdag
en morgen nog een mondeling... |
Citaat:
|
De week voor de meivakantie, dagen nog niet bekend, waarschijnlijk 26-29 april.
|
Vanaf woensdag tot volgende week vrijag :eek:
het is echt super veel echt niet kicke.. zomaar 3 Nederlands SE's :rolleyes: |
volgende week
|
Heb ik zojuist vorige week gehad :)
|
Al gehad, de afgelopen twee weken. Voor sommige vakken vind ik het wat te vroeg, bij andere vakken werd een SE wel eens tijd.
|
Vanaf 15 april, geloof ik. En dan die hele week daarna, dan nog een week school, dan vakantie en dan facultatieve lessen (twee weken) en dan examen.
En ik vind het een beetje raar dat ik dan nog één week school heb tussen de toetsweek en vakantie in, maar dat zal wel zijn om de toetsen te bespreken of zo :confused: Ik weet niet wanneer ik de mondelingen heb:o |
|
Ik had in de 1,5 week voor pasen toetsweek en dat vond ik wel prima. Nu lekker genoeg tijd om examens voor te bereiden.
|
M''n allereerste en ook meteen ed laatste is volgende week. Vijf mondelingen en twee schriftelijk.
|
11 t/m 15 april en ik vind het wel goed zo hoor :)
|
Voor ons is vandaag de laatste dag van de laatste SE-week.
Ben wel blij dat ik dat gehad heb eigenlijk. Zie alleen wel op tegen de cijfers.. Als ik economie en wiskunde verkl**t heb is de kans nogal groot dat ik zak... |
Dit was de laatste dag gelukkig :cool:
|
K heb pas op 18 april, vin k te laat
|
Volgende week dus 11 begind me examen 2.
Daarna wachten op CE :cool: |
dat hebben we niet..wat is het eignelijk?:p
|
vandaag tot de 20e
|
Vanaf volgende week vrijdag. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |