![]() |
Hoe hebben jullie het forum ontdekt?
Vraag lijkt me duidelijk.
Ik had tijdens mijn middelbaar wel eens gehoord van scholieren.com waar je boekbesprekingen kon afhalen :D En aangezien ik hier eens kwam kijken, klikte ik ook eens op "forum" en zo ben ik hier terecht gekomen. Dit was zo'n 4 jaar geleden trouwens. Jullie? |
Er staat me iets van bij dat er ooit mailtjes werden rondgestuurd om de 'grand opening' van s.com aan te kondigen, waarbij ze ook vroegen naar medewerkers. Het kan ook zijn dat mijn fantasie weer eens met me op de loop gaat, in dat geval weet ik het niet meer.
|
Natuurlijk ripte ik hier ook schoolwerk vanaf. Zelf heb ik ook op andere forums gezeten en/of zit er nog steeds. Maar dit is toch wel het forum waar ik het langst ben blijven hangen.
|
Via een andere forummer.:)
|
Via een vriendin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ketnet ofzo
|
Citaat:
|
via vriendin
|
Via een vriend.
Vroeger wel boekverslagen hiervandaan geplukt, maar forum was me verder nooit opgevallen toen. |
Hey Matjong ben jij toevallig ook Sheepie?
|
Citaat:
|
via een vriendin die hier al forumde :)
|
google
Was opzoek naar een leuk forum. |
Ik was vrij dronken toen ik het ontdekte, dus ik weet het niet echt meer.
|
Via vrienden die er wel eens kwamen.
Daarvoor heb ik me nooit geïnteresseerd voor het forum, en kwam ik er alleen voor mn middelbare school-boekverslagen op de huiwerkpagina. |
maat die hier zat vond dat ik ook maar aan moest melden.
nou vooruit. |
Citaat:
|
kwam hier 4 jaar geleden toevallig bij het zoeken naar uitreksels voor mn eindexamen
|
Ik haalde hier altijd werkstukken en zo vandaan (hoe laag de kwaliteit ook eigenlijk was). En toen, nog niet zo lang geleden, stuitte ik opeens op het linkje naar het forum.
|
Bij verveling wat namen aan het intype en daar .nl .be .com enzo achter plaatsen
|
Via mijn ex...
je blijft er toch altijd wel wat aan overhouden |
Citaat:
|
Toen ik in 4 Havo zat hoorde ik van een vriendin dat ze hier wel eens kwam. Ik maakte een account aan, kwam hier steeds vaker en maakte toen - een jaartje later geloof ik - dit Andijvie-account aan. Ik heette eerst Muiz geloof ik, maar daar zijn al zoveel varianten van... Andijvie is origineler en lijkt meer op mijn eigen naam :)
Ik ben dus al weer bijna 5 jaar hier, dus ik kwam vrij vlak nadat het forum ontstond, geloof ik :) |
Citaat:
Het viel me opeens op dat er behalve boekverslagen ook een forum was :) |
had een samenvatting nodig. Die heb ik niet gevonden, maar 'de kantine' wel. t Heeft btw nog een halfjaar geduurd voor ik erachter kwam dat er ook L&R etc. was... :o
|
Al samenvattingenjattend klikte ik ook wel eens op interessant uitziende topics in dat rare gele forum, maar ik las altijd alleen maar die L&R-dingen :o
En toen dook er een rare Fries op die beweerde dat het hier wel gezellig was, sindsdien ben ik hooked :D |
*standaard verhaal over boekbesprekingen en de plotselinge ontdekking dat er ook een forum bestaat*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Via m'n broer
|
Dat is heel makkelijk. Er stond een link naar het forum op de beginpagina van Scholieren.com
Flauw, ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
via Juice, die voor een deel mijn msnlijst bezet houdt.
|
Gewoon, hoofdpagina scholieren.com stond een linkje. *klik*
|
Citaat:
Mijn komst was al voorspeld in de boeken... ...en wie ben ik om mijn bestemming niet te vervullen? |
door de boekbesprekingen.... of nee, eerlijk gezegd door de spiektips:o
|
Via leerlingen.com
|
Ik kwam op scholieren.com om leesverslagen enzo, en toen ontdekte ik op een dag Het Forum.
|
Citaat:
|
Ik kwam hier om verslagen te zoeken 2 jaar geleden...
Sinds een maandje of 3 ben ik hier nu erg veel aan het snuffelen. Nu ben ik bijna 'verslaafd' aan dit forum... MAAR HOE KOM JE ER WEER VAN AF!?!?! :s Want ik moet nu eigenlijk bezig zijn met het bouwen van mijn nieuwe site... "Niet nu, nog heeeeel even kijken op het forum :o ." KLOTE... :mad: |
Citaat:
|
Ook via werkstukken/uittreksels.
|
E!
|
Studiehuis op mijn middelbare school. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was erbij, bij de lancering van Ketnet! Eerste klas van de middelbare school! Toen nog maar 3 uur per dag, en met meer series en minder tekenfilms dan nu. Toendertijd was Ketnet ook leuk voor ouderen, maar tegenwoordig is het nogal op kleine kinderen gericht. Vroeger had je daar nog 'Ready or not', 'Mirror, Mirror', 'Zorro', '3rd rock from the sun', 'Home Improvement', 'The wonder years' en 'Married with children'. :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |