![]() |
Hoe gaat jullie kindje heten?
Wat vinden jullie mooie namen?
Jongen: Alexander, Tibo, Matthias, Maxi, Lucas en Alexis Meisje: Iris, Lies, Zoë, Esther, Elizabeth, Eline en Michelle (meisjesnamen vind ik veel moeilijker om te kiezen :s) xxx |
Bah, weer een namentopic.
|
Jongen: Reinier, Joris.
Meisje: Eliza, Jacqueline. Ik weet het ook niet precies, gelukkig is er altijd een moeder om op terug te vallen :p |
Jongen: Fidel
Meisje: Leila Khaled |
Citaat:
|
Citaat:
|
whisky
|
A en B
|
Citaat:
@TS: Vast niet net geweest, het is alleen al zo walgelijk vaak langsgekomen. :r |
Bob Peeters
|
lijkt me een echte lifestyle-topic
|
Ik vind allerlei afschuwelijke namen mooi, maar dat kan ik m'n kinderen echt niet aandoen. :(
|
james (Y)
|
vera
|
Hey Jij en Die Daar
|
meisje: Joey
jongen: Valentijn, Lieve |
Citaat:
|
ik vind Kip voor n jongen ook leuk, maar dat is meer iets voor in amerika. hier kan ik dat mn kind niet aandoen denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jongen : alex, onno, felix, ivo,
meisje : lisa, lotte |
Walfred I en II.
Nee, ik neem geen kinderen. |
Citaat:
Die? Doe mij die maar! Doemadima? |
is al te vaak geweest dit topic....
Alexander voor de zoon (nee niet als de prins, als Alexander de Grote ja! :mad: ) en voor t een of t ander dat daarna volgt weet ik het nog niet. |
jongen: jip
meisje: lente |
meisje: Noa, Rosa
jongen: Benjamin, Emanuël zijn allemaal niet onze eerste keus, maar de enige namen waar we het een béétje over eens waren :D |
Mijn vriend en ik hebben gisteren heel toevallig afgesproken dat wanneer ik nu plots mocht bevallen - zonder dat ik zwanger ben, ja, lekker raar - dan zouden we het zo doen;
Jongen - Jozef of Joseph, waarschijnlijk de laatste. Meisje - Emma of heel misschien Lot, maar waarschijnlijk de eerste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil geen kinderen :o en verder vind ik allemaal heel stomme namen leuk. Eigenlijk wil ik mijn kinderen gewoon Giohannibal, Alex, Dani, Miel en Cleus noemen :cool: maar dat hoef ik gelukkig niemand aan te doen. |
Ik krijg nooit kinderen, maar in het hypothetische geval:
Meisje: Paola, (E)Lise, Sandra, Nadine... Jongen: Wouter, Jeroen (tja, je kan maar ergens inspiratie opdoen, he) ;) |
Citaat:
Oh, dit is geen grap? Dit is ernst? Dan geef ik je aan wegens kindermishandeling. |
Meisje: Julia Selene.
Jongen: Jasper Tristan. Andere mogelijkheden jongen: Alexander, Christian, Arian. Andere mogelijkheden meisje: Raven, Brynn, Ämilian. En ik wil mn kind eigenlijk stiekem gewoon Briseïs noemen :o |
*heeft ruzie met vriendje om namen van jongen* Arthur of Rembrandt :P Julia is ook mooi, en veel namen op -ijn.
|
Sophia, Sanne, Laura en Elise
Edit: Kim vind ook wel wat. |
Elise is ook een mooie naam... Elisa ook... Hmm.. Nou ja, ik heb nog járen om er over na te denken :)
|
Ik wil geen kinderen. Ze krijsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meisje: Rosa, Rosita, Michelle, Kristen
Jongen: Leon, Michael, Daniel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zij vindt Martje een mooie naam.
maar die lijkt teveel op mijn naam. Bah. Dus wordt het joep of humberto. |
Dana (in het engels).
|
Citaat:
|
Ik wil geen kinderen..Ik hou niet van kinderen...Maar mocht ik dan toch een kind krijgen dan wil ik wel een jongetje. Dat jongetje noem ik dan Denver, want zo heet mijn mp3 speler en ik en mijn mp3 speler zijn onafscheidelijk! :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |