![]() |
Onverwacht iets goed vinden.
Zijn er van die groepen die je normaal eigenlijk helemaal nix vindt, maar opeens brengen ze een nummer uit waarvan je eigenlijk niet anders kunt dan toegeven dat je het leuk vindt. Of dat je het nog probeert te ontkennen maar dat je voet stiekem meetikt en dat je uiteindelijk alsnog (misschien alleen nog voor jezelf) moet bekennen dat het nummer best meevalt, misschien zelfs wel Hmmm... leuk is?
Ik heb het momenteel met Kylie Minogue, normaal vind ik haar nummers helemaal niet zo geweldig, maar dat nieuwe nummer zet ik eigenlijk sinds kort hard omdat ik dat wel leuk vindt. Ik heb alleen nog geen idee hoe het heet omdat ik het eerst al wegzapte als ik zag dat het Kylie was :). Zo heeft Girls Aloud een nummer met Good Advice, dat ik graag opzet, maar voor de rest vind ik het niet echt om aan te horen. Toxic van Britney vind ik erg aardig (buiten dat ik absoluut niet van haar stemgeluid hou) en Christina maakt om de zoveel tijd wel eens een muziekje dat ik gerust kan opzetten. Vertel eens, beken het, biecht op ^^ |
Poeh die zijn er zeker... moet ik eens over nadenken
|
Toen ik net in de FRS stond hoorde ik een liedje dat ik wel grappig vond klinken, bleek het Pearl Jam te zijn :eek:
Maar dat hoorde ik door de stem, en die vind ik nog steeds irritant. Vaker word ik verrast door liveshows. Ik ga vaak mee naar bands, ondanks dat ik ze eigenlijk kut vind. En zo hoor je nog wel eens iets verrassends, zoals bijvoorbeeld de liveband van Lange Frans & Baas B. Maar dan wel alleen de band. |
ja live heb ik het veel vaker
ik noem een Bryan Adams :| |
Ik HOU van zowel Kylie als Girls Aloud. Cheryl Tweedy, ik droom vaak over haar.
Of gaat het topic hier niet over? Hmmm, even een voorbeeld bedenken... Scooter! Nee wacht, ik vind ALLES van Scooter BRILJANT. Ik heb wel dat ik bands niet waardeer totdat ze een bepaald album uitbrengen dat mij erg aanstaat, maar volgens mij niet met losse nrs. Telt dat ook dan? |
Grin. En dat terwijl veel bands live vaak erg teleurstellend zijn ^^
@ Enema, dat telt ook :) |
Citaat:
|
nou, n hele tijd geleden had Blue een nummer, heel zielig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat best leuk vond :bloos:
|
Ok, ik vond Midtown eerst maar niks totdat ze 'Forget What You Know' uitbrachten!
De eerste keer dat ik the Explosion zag in 2000 of 2001 ofzo vond ik het kut, maar afgelopen februari in Nighttown vond ik het super! |
Dat zijn kroket invloeden. Die luistert al die pussy bands ;)
|
Oja ik vind sommige nummers van keane geinig. Over pussy bands gesproken.
Ook heb ik een zwak voor Justified van Justin Timberlake. |
kroket invloeden?
|
:D
Ontopic. Ik vond postmen pas vet toen ik ze live had gezien, verder kan ik zo geen andere bedenken maar daar kom ik nog op terug. |
Citaat:
daarbij vond ik DAC onverwachts goed |
Logisch ja :D
|
Citaat:
|
Ik vind 'Mobscene' van Marilyn Manson leuk, terwijl ik 'm eigenlijk NIKS vind..
|
Girl van Anouk
Gwen Stefani Tears for Fears Duran Duran |
Keane vind ik ook wel okee. Je moet dan ook echt talent hebben om een goed popliedje te kunnen maken.
Ik had een hekel aan The Smiths omdat ik ze gay en pathetisch vond, maar nu vind ik ze goed. Ik heb alleen nog een schurfthekel aan Morrissey. Kelis en Kylie vond ik onverwacht goed (de meest recente muziek). DAC vond ik trouwens ook onverwacht goed, maar daar bedoel ik mee dat ik alle nederlandse hiphop saai vond tot ik het debuut van DAC hoorde. |
ik vind 80% van de 80ies muziek leuk.
|
Citaat:
En ontopik: ik vind Keane leuk. Andere voorbeelden moet ik nog ff over nadenken. |
hmm eigenlijk heb ik dat niet echt heel erg
nouja een beetje met devendra banhart. normaal val ik in slaap bij zulke muziek maar hem vind ik daarentegen geweldig <3 en verder heb ik bijna alles van smashing pumpkins, |
punk
krautrock vandaag even geen namedropping |
Hoe vet is DAC?!
Ik heb de dikke beats ik heb de dikke rijms, als je dit soort shit hoort moet ik het zijn! Die laatste Midtown David Kankerherrie (Djoavid de Fryske!), damn wat een plaat! Goeie rockplaat is het! Ik HEB Justified van JT op cd. Evenals cds van Beyoncé, Sean Paul en Girls Aloud. Je moeder heeft een dikke reet! |
Owja, Kelis vind ik ook onverwacht leuk. :eek:
|
Oja, ik had het bij de eerste cd van Hoobastank ook.
|
Ja, dat had ik met Queens of the stone age - If Only
|
Citaat:
|
Andrew WK (y)
|
men voet tikt altijd, alleen als het oke is tikt ie in de maat.
stiekem vind ik Push Up van Freestylers erg fijn. |
ik vond horse the band onverwacht leuk
|
nee dat heb ik nooit...maar ik vind ook vrij veel sowieso wel leuk, dan is er niet zoveel niet leuk te vinden
|
Jovink en de voederbietels! Alleen live th0.
|
Citaat:
|
Ik dig redelijk veel commerciele muziek eigenlijk... Keane is gewoon goed... Album van qotsa is ook relekst.
Muziek hoeft niet altijd extreem artistiek te zijn, of ingewikkeld. Pop-liedjes die lekker in het gehoor liggen vind ik prima op een warme zomermiddag. |
heb ik vaak met hip-hop en bands a la maroon 5.
|
gwen stefani
kelis justin timberlake niet dat ik alles van ze ken ofzo, maar hun liedjes vind ik wel leuk. |
Enkele platen uit de speedcore collectie van een ex-huisgenoot ;) (y).
Ik toon ook waardering voor good charlotte - i just wanna live. |
Citaat:
Ik wacht verdomme op de nieuwe release. |
stiekem hou ik wel van die bubbling beats :p..
|
Citaat:
|
Keane is wel verteerbaar! Vooral bedshaped verbaasde me een beetje.
Kylie vind ik ook leuk! Maar ook nooit wat tegen gehad. En Snoop Dogg vind ik al helemaal geen probleem!:cool: Ook al is ie leuker geworden door de Neptunes invloeden!:) |
Ohja, ik was onverwacht siked toen ik VIBEN van K-LIBER te horen kreeg!
|
Citaat:
|
Hoppa Snoop Dogg! De kids zijn siked baasje!
|
Citaat:
Ik vind dat nieuwe liedje van whatshername, die van No Doubt, echt heel erg cool. Terwijl ze er uitziet als een hoer. wow. |
Citaat:
|
Citaat:
Britney Spears - Everytime |
ik hou totaal niet van dat 50-cent gedoe, maar ik vind 'Candyshop' toch wel een leuk nummer
|
Ik ben bang dat ik de nieuwe single van Kane leuk vind. :o
Doet me denken aan jaren '80-glamrockachtige dingetjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |