![]() |
[Tekening] Oude man
ik lag een beetje met paint te kloten, mannetjes tekenen. en toen was dit eruit gekomen.
ik vond hem er wel lache uitzien dus toen heb ik hem gelijk maar in photoshop uitgewerkt: (EDIT - trui wat donkerder gemaakt) http://members.chello.nl/~j.schipperheyn/teus3.jpg Commentaar en kritiek AUB :) |
Kleuren van zn trui vind ik een beetje fel.
|
Doe je netjes dat je dat met paint voor elkaar krijgt. Ik vind het wel grappig, best origineel de kleuren van de trui zijn idd minder...
|
Ik vind 'm in paint mooier :)
|
Sjiek man...
Die is eg goed gelukt (hij heeft een coole 'cartoony' look !!) |
lijkt op 'cafe de wereld' dat zit volgens mij in vara live. Dit vind ik net wat beter , bij cafe de w. erger ik me aan die personen (n)
|
hij is hip, maar de schaduw klopt niet helemaal :p
|
jo,
bedankt voor de reacties :) de trui moest idd wat donkerder dus dat heb ik ff gefixt (zie eerste post) @Chilli Dude: wat klopt er dan niet aan de schaduwen? |
Goed gelukt dude
Al is de schets wel wat vetter :cool: Mss de kleuren van zn shirt wat dieper maken, minder vaal. En dan de schaduw idd nog wat uitwerken. Je kan ook echt wel goed karakters tekenen, ik zou zeggen keep on going. En lekker veel Cis-Dwt's eraan uitbesteden ;) :D |
Citaat:
Maar zovele verstand heb ik niet van schaduwen :cool: en hoe langer ik ernaar kijk hoe vetter hij wordt |
Citaat:
|
Citaat:
|
@moehaha & chilli dude:
nu je het zegt ja, trui en haren moet idd veel meer schaduw op kan het alleen niet veranderen nu, want ik heb nu ff geen photoshop meer |
Citaat:
|
Waarom up je zo'n oud topic? :confused: :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik d9 al, ik ken dn deze
|
Citaat:
|
Dat viel ook wel weer mee. :)
|
Haar, huid en trui lijken totaal niet op elkaar qua stijl van diepte e.d.
Het verschilt teveel en het haar springt nogal uit het donker |
Ik weet vrijwel niets van fotoshop, maar kan je alleen vertellen dat ik hem mooier vond voordat je aan fotoshop begon.
|
Hehe :) - rlx dat ik hem hier in een keer terug zie.
Je moest zn Gallerij Paint tekeningen eens zien :D. |
Citaat:
weet ik eigenlijk ook niet meer :/ |
wauw! mooi gedaan hoor! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |