![]() |
Paranormaal: is het te leren?
Is het mogelijk paranormale begaafdheden enigzins te leren?
Edit: titel aangepast. (red) |
Yep, zeker weten. Volgens mij heeft iedereen een zesde zintuig het is alleen aan jou om het te ontwikkelen. Er zijn genoeg boeken waar je in kunt lezen hoe je dit kan doen. Mediteren is een goede manier om je zelf spiritueel te ontwikkelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
begin hier maar http://www.psipog.net hier leer je de basis de rest moetje zelf aan leren
|
Citaat:
|
Volgens mij is het mogelijk om het te leren. Belangrijk is alleen dat dit vanaf jonge leeftijd gebeurd, zodat de stimulatie en groei van de hersenfuncties erop wordt ontwikkelt
|
Citaat:
|
Die van de kleine hersenen, je reflexen en je instinct. Als je traint worden deze vanzelf sterker en krijg je deze onder controle
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb eens gezocht... er is genoeg gepubliceerd over paranormale gaven in combinatie met hersenfuncties/golven. On topic aub. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even afgezien van de vraag over het bestaan van paranormale gaven an sich; Waarom zou je ze willen trainen?
Oh, en het volgende: Citaat:
Groet, Tio |
Citaat:
|
en voor wie dit wil ontwikkelen is er een hele goeie site: www.psipog.net, hopenlijk hebben jullie er wat aan. ik wel zo is het voor mij 3 jaar geleden begonnen.
|
Je hoeft geen reclame te maken voor hen.
|
Citaat:
|
Tuurlijk niet in botjes. Dat is gewoon een kinderachtige reactie, het gaat erom dat in feite iedereen 'paranormale' kwaliteiten bezit. Ook jij.
|
Citaat:
En waarom staat paranormaal tussen aanhalingstekens in jouw reactie? |
Citaat:
en btw: WAAROM hebben wij dat soort gaven nodig, het lukt toch best zonder die gaven, dus waarom? |
Dauron, als het echt zo is, stuur dan een email naar mij ( met je gaven zau jij wel kunnen uitvinden hoe) waarin iets staat wat niemand weet en wat ik nog nooit heb verteld, dan geloof ik je 100%
|
In Den Dolder zitten ook heel veel mensen die het geleerd hebben(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk. Dat zijn tastbare dingen, maar de vraag was, waarom zou je die gaven willen hebben. Om verbeteringen aan te brengen. En dus haalde ik het vb. van materiële zaken aan, we konden het ook even goed zonder, dus waarom hebben we ze dan gemaakt? Om het leven makkelijker te maken. Als je je leven makkelijker zou kunnen maken door bepaalde gaven te trainen, zou je dat uiteindelijk niet doen dan?
|
Citaat:
Maargoed, als mensen daar blij van worden:) |
Citaat:
|
jah, kan wel. ik heb ook eens zo'n boek geleend en daar wat oefeningen uit gedaan, en ik merkte nt meteen!
tip: "uw paranormale gaven" schrijver weet ik zo snel niet, sorry |
Citaat:
Jah, iedereen heeft wel iets paranormaals. En zoals jullie al zeiden, niet iedereen weet dat te gebruiken. Maar ik denk niet dat je door een site zo maar even paranormaal kunt worden. Het zijn niet alleen maar oefeningen, maar je moet er ook open voor staan en gevoelig voor zijn. Jah, ik geloof zeker wel dat mensen een zesde zintuig hebben.. Maar ik geloof niet dat je dat zomaar even kunt leren. Daar gaan echter wel wat jaren over heen dan, als je er niet open voor staat. |
Citaat:
en zonder boeken is voor sommige mensen nog beter met zelf op zoek gaan zal je de dingen ook begrijpen het is niet moeilijk maar als het niet lukt moet je geduld hebben bij de ene duurt het jaren en de ander "herinnert" zich ineens de helft al of weet al meteen hoe het werkt |
Citaat:
dat is totaal de bedoeling er niet van JIJ bent degene die het moet ontwikkelen bij het paranormale zet je zélf de eerste stap, tenzij je van je doel afwijkt, dan wil er nog weleens iets voor je gedaan worden en de personen die het al kunnen hebben er geen enkel baat bij mensen te overtuigen dat het waar is, als ze het niet geloven en er de tijd niet voor willen nemen het is niet de bedoeling anderen te overtuigen dat het waar is 't is geen geloof die verspreidt moet worden 't is een hulpmiddel in 't leven voor jezelf en vaak ook voor de mensen die het nodig hebben om je heen en daar kom je dan vanzelf wel mee in aanraking |
Citaat:
Beetje lastig wanneer er teveel mensen profvoetballer, pop/filmster of miljardair willen worden. Gelukkig zijn mijn fantasiën vele malen onrealistischer, zodoende nog leuker. En tastbaar, wanneer ik slaap;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |