![]() |
Uitbetalen ongebruikte vakantie uren?
Ik stop 1 mei met mijn bijbaantje als schoonmaakster.
Dan heb ik wel een aantal vakantieuren opgebouwd. Het zijn er niet bijster veel, maar als student is al het geld welkom. Maar mijn vraag is nu, of je die wel uitbetaald krijgt?? |
Citaat:
Alleen ik weet niet of dat voor iedereen zo is of dat het per beroep/CAO afhankelijk is... |
Ik kreeg ze wel gewoon uitbetaald toen ik stopte.
|
Je moet even vragen bij je werkgever. Heb ik met mn vorige bijbaan wel gedaan iig...hebben ze me anderhalve maand doorbetaald :p
|
Ik krijg ze als ik stop met me baantje uitbetaald, en in mijn geval zijn het er behoorlijk wat :p
Je moet ze iig op wat voor manier dan ook uitbetaald krijgen, of door vrije dagen te nemen de laatste weken of gewoon uitbetalen |
Ik ben al een paar maanden met m'n baantje gestopt. Ik had nog wel veel vakantiedagen staan... kan ik die alsnog uitbetaald krijgen? (Het is bij een groot bedrijf met een zeer slechte administratie, dus ik sta daar nog steeds als werknemer ingeschreven.)
|
Ik kreeg ze bij de appie heijn gewoon uitbetaald. :)
Wat betreft de administratie: als ik me niet vergis heb je er gewoon recht op, dus je kunt er achteraan gaan. Maar staat het niet op je loonspecificaties? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |