![]() |
Csi
Nouja zeg! ik zag nergens iets over CSI staan.. dus dacht open ik het maar. wie kijkt er allemaal naar deze geweldige series?
en dan bedoel ik alledrie de delen natuurlijk. mijn favoriet is NY. http://www.telesimo.it/CSINY/top.jpg |
ik kijk liever LA of Miami
ik vind het type 'grissom' nu wel te afgezaagd bij NY weer dezelfde formule bij miami en la vind ik het nog kunnen en ben ik het gewend |
Las Vegas
|
Miami!!!!!
|
Citaat:
|
ik vind ze allebei leuk
las vegas nog niet gezien alleen |
Citaat:
|
Citaat:
miami is het leukst en daarna ny |
Citaat:
|
Citaat:
david carusso in miami william l petersen in las vegas |
Wie kan er nou fan zijn van New York als je Las Vegas en Miami hebt? :confused:
Dat grissom achtige figuur in New York is echt zoo onovertuigend. Hij komt zo monotoon over, zonder passie. Ik kijk het liefst naar Las Vegas. Grissom is :cool: Enne, is het jullie ook opgevallen dat die vrouw met die enorme bos krullen uit New York heel erg op die vrouw lijkt uit Miami? |
Citaat:
Maar ik bedoel dus niet dat grissom achtige hoofd onderzoeker figuur. Ik wist even niet zijn personagenaam in de serie vandaar dat ik hem zo omschreef :p |
Ik vind Miami en Las Vegas het beste. Horatio en Grissom vind ik veel beter dan die figuur in NY. NY is een kopie van Las Vegas, en daarom al veel minder interessant.
@ x-spekkie-x: Inderdaad, dat was mij ook al opgevallen. ( ik dacht eerst dat het dezelfde persoon was :o ) |
Citaat:
Sofia Milos uit CSI Miami Maar wel irritant dat ze op elkaar lijken, want ze hebben beide een verschillende functie en andere relatie met de hoofdpersoon :o |
melina kanakaredes speelt ok dr. sydney hanson in providence..
|
Ik vind CSI het mooiste. Het is de eerste echte serie daarover, en de rest is allemaal nalopertje. Ik vind vooralhet team heel leuk...
|
Ja, mijn verslaving :P
Alleen vind ik al die klonen wel jammer, maar ok. Las Vegas vind ik dus ook de fijnste, vooral Grissom. |
Er zijn er zoveel dat het eigenlijk niet meer bij te benen is. Maar de gewone en echte CSI ;) vind dus plaats in Las Vegas
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgend jaar komt er gewoon een CSI San Fransisco bij ofzo :D |
The Vegas :cool:
|
Citaat:
|
I know, right ;)
|
Citaat:
|
doe mij maar las vegas
ach eigenlijk zijn ze allemaal cool |
Achja ze worden allemaal gewoon in LA opgenomen dus dat maakt ook niet echt uit, behalve de helicopter shots natuurlijk :rolleyes: .
Mijn favo is Las Vegas, maar Miami is ook wel goed. NY vind ik echt 10x niks. Veel te donker opgenomen. Alsof ze in een keldertje in een sloeberwijk werken. Terwijl ze op een hypermodern politiebureau zitten. Het lijkt net een maffia team...:o . Matigheid troef imho. |
Citaat:
|
Ik vind Vegas de Leukste. Vooral ook omdat Greg daar in zit. Die andere twee hebben helemaal geen komisch persoon erin. En ook omdat ik daar nu eindelijk een beetje iedereen ken.
|
Ja, inderdaad die Greg is echt heel gaaf. Vooral die opmerkingen. (y)
|
Citaat:
LV idd :o |
csi: is echt geniaal :D
csi miami: vind ik ook nog wel een beetje gaan, maar die vent vind ik stom csi new york: het beeld is zo klote :s zo blauw :s |
CSI: Nog steeds super! Warrick is :o.
CSI Miami: Ik vind Horatio eigenlijk hélemaal niet vervelend, de serie is anders maar ook wel heel erg leuk. :) CSI New York: Heb ik nog nooit gezien... |
CSI: cool, vooral Greg is geinig
CSI Miami: ook cool, alleen moet iemand eens die k-u-t-zonnebril van Horatio op de grond pleuren en dan kapot trappen, want daar erger ik me telkens aan als hij die op zet :o CSI NY: ook wel geinig, alleen vind ik het ook irritant dat het beeld zo blauw/donker is telkens, ik vraag me af of dat met een bepaalde reden gedaan is... |
Las Vegas (y)
En is Warrick nou uit de serie want ik zag hem de afgelopen paar keren geloof ik niet meer en hij is zo leuk :o NY kijk ik ook maar vind ik een beetje saai en ik ken de mensen nog niet, bovendien zijn ze niet zo leuk als die van Las Vegas. Miami kan ik nooit kijken want die avond moet ik met mn band oefenen. |
Citaat:
|
Ik vind CSI Miami het leukst, omdat ik Horatio cool vind. :cool:
|
Warrick en Greg zijn echt vet idd :D
Het viel me de eerste aflevering van NY al op dat het donker was, het lijkt zo echt een grauwe stad enz, alsof er geen vrolijkheid ofzo is.. CSI is echt geweldig, alle 3 de series, hoewel mijn voorkeur uitgaat naar Las Vegas |
Citaat:
(y) |
New York is idd wel erg donker, maar ik las ergens dat NY met een blauw filter is gefilmd en Miami & Las Vegas met een gele & groene ofzo om toch het verschil wat te laten zien.
Maar ik vind CSI sowieso vaak erg donker. En idd, Greg (y) |
ik vind CSI echt geweldig, ik kijk alleen maar Las Vegas, maar t is absoluut mn favoriete serie.
|
Vanaaf weer CSI Miami (Y) Ben erg blij met die nieuwe afleveringen...heb verder alle afleveringen verder ook al wel gezien.
|
de game vind ik het allerleukst. (dit was erg off-topic, ik weet het)
on topic: Las Vegas (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
CSI las vegas
de anderen vind ik... mmm... gewoon niet interessant maar LV, ik zit elke maandag op de bank (Y) |
Ik kijk elke zaterdag, zondag maandag en dinsdag!
|
Citaat:
|
Helemaal goed..! :rolleyes:
Zo hoort dat..! |
Las Vegas vind ik met kop en schouders boven de rest uitsteken. Met name vanwege Grissom. Zo'n heerlijke droogkloot is het. En zo lekker intelligent. Die combinatie maakt hem echt fantastisch. Voeg daarbij dat hij niet zo sociaal begaafd is, en je hebt een personage om je vingers bij af te likken. Verder zie ik de andere CSI's gewoon als remakes. Miami ook iets beter dan NY. Leuk, maar op grote afstand van LV
|
ny is zo donker omdat het zich afspeeld in de schaduwen van de grote stad,
of zoiets, stond bij ons in de gids |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |