![]() |
Overgangsnormen C&M profiel
hier heb ik ff een vraagje:
Je mag geen twee onvoldoendes hebben in je profieldeel. Op welke vakken mag ik dan geen twee onvoldoens hebben? Ik heb c&m profiel.... bij voorbaat dank! |
Frans / Duits, Economie 1, CKV23 (tekenen / kunstgeschiedenis enzo), Wiskunde A, Geschiedenis
volgens mij die vakken :confused: maar het verschilt per school... |
bij ons zit ec1 niet in het profieldeel van C&M, dus bij ons mag je daar wel een onvoldoende voor hebben.
verder klopt het wel, alleen gaat het wel om gs2 en niet om gs1... maar misschien is dat laatste ook weer anders op een andere school, maar als het goed is, zit gs1 bij de algemene vakken. |
Doe je havo of vwo? Dan verschilt het namelijk een beetje.
Bij de havo is het geschiedenis, wiskunde A1, economie 1, Frans of Duits (afhankelijk van je eigen keuze) en het (kunst)vak waaruit je zelf mocht kiezen als C&Mer. |
C&M profiel das bij ons aardrijkskunde, geschiedenis, frans 1,2, duits 1,2 en nog 1 ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar sommige scholen willen daar nog wel eens mee rotzooien :) op de havo is het idd anders, daar heb je toch ook standaard ec ofzo? |
gs 1 heeft als het goed is iedereen, dat zit in het gemeenschappelijk deel. gs 2 zit bij C&M en E&M in het profiel
|
Frans 12
Duits 12 geschiedenis 12 wiskunde a1(2) want die zitten verplicht in je vwo C&Mprofiel (bij ons) en je MOET kiezen tussen aardrijkskunde/M&O/wiskunde a2/economie* *dus een van deze hoort er ook bij |
joh, volgensmij is het bij elke school anders echt...
bij ons (gymnasium) is het dus zo: Wiskunde a1 Geschiedenis (bij ons is er geen geschiedenis 1 of 2) CKV2 CKV3 en twee vakken kiezen uit: Frans 12 Duits12 Latijn/Grieks Filosofie |
Bij ons op school:
Geschiedenis2 Wiskunde A1 Frans2 en Duits2 mogen wel onvoldoende zijn, maar dan moet je wel voor Frans1 en Duits1 voldoende hebben (het gemiddelde van beide cijfers wordt uitgerekend) Latijn/Grieks Economie1 Tekenen Aardrijkskunde kan, maar hoort meer bij E&M profiel |
Bij mij is CM zo:
wiskunde a1 geschiedenis 2 ak of tekenen 2 van de 3: frans2, duits2, spaans Ik weet niet hoe het zit met de overgangsnormen |
Citaat:
bij ons moest je ook nog kiezen tussen tekenen of muziek Latijn en Grieks zit niet in het profieldeel bij ons |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |