![]() |
vier woordjes
vier simpele woordjes
ik krijg ze gewoon niet uit mn mond misschien om dat ik nu al weet dat er toch weer niets van komt En hoe ik ook mn best doe ik krijg het gewoon niet klaar want over m'n gevoelens vertellen is een heel groot gevaar ik durf het niet te zeggen en hou me maar weer stil kan alleen maar van je dromen maar is dit nu wat ik wil? ik denk aan je lieve oogjes aan je hele mooie lach denk nog een keer diep na zeg al mn angsten dan gedag .............. Dat was ie tot zover. hij is nog niet af maar k krijg het einde neit voor elkaar :s hij is nogal cliché maar hé het is ook nog maar mn tweede hè :p Groetjes Lola |
Vind het wel goed eigenlijk. Helemaal als het je tweede is, (y).
|
Citaat:
|
Dit issie uiteindelijk geworden.. :)
vier simpele woordjes ik krijg ze gewoon niet uit m'n mond misschien omdat ik nu al weet dat er tóch weer niets van komt En hoe ik ook m'n best doe ik krijg het gewoon niet klaar want over m'n gevoelens praten is een heel groot gevaar Ik durf het gewoon niet te zeggen hou me maar weer stil kan alleen maar van je dromen maar is dit nou wat ik wil? Ik denk aan je lieve oogjes aan je hele lieve lach denk nog een keer heel goed na zeg al m'n angsten dan gedag De volgende keer dat ik je zie lopen stap ik heel stoer op je af haal 'n keer diep adem en zeg dan gauw hé .... ik hou van jou! |
(y) MOOI
|
'ik hou van jou'
lijkt me toch 4 woorden :p ik vind het wel een leuk gedichtje. lekker luchtig en vlot. alleen je tweede strofe vind ik heel slecht, of liever gezegd 'want over m'n gevoelens praten is een heel groot gevaar' vind ik heel slecht. veel te gerijmd. in de laatste strofe ben je een apostrof vergeten, bij " 'n " Edit: net stond er een post onder de mijne?! |
Citaat:
Groetjes Lola |
pff ik denk ff snel 4 woordjes leze loop ik tegen deze scriptie aan
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder een leuk, fijn gedichtje, maar veel meer zit er ook niet achter. Het komt bij me over als het gedicht van een jong meisje:). |
Erg leuk. Een heel simpel en lief gedichtje. Geen origineel thema, maar gelukkig ook geen overbodige dure woorden die het gedicht zo semi-intelligent moet over laten komen. (Iets wat ik hier vaak tegen kom).
Ik kom wel over een aantal ritmische struikelblokjes heen, maar als dit je tweede gedicht is zou ik zeggen, ga zo door. |
Citaat:
|
vind um mooi :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |