![]() |
Excuisit
Ist er ier eentwie die American Beauty gezien eeft.
Zalige film, ik krijg daar een heel nietig gevoel bij, wien eeft er da nog bij diene film, ofja, tis gelijk bi welkne film |
En nu in het Nederlands...
|
Citaat:
Oh wacht, het gaat over American Beauty. :D Ik pas de topic titel even aan. Misschien een idee om ABN te praten, wij arme Ollanders verstaan je anders niet zo goed. ;) Mooie sig, wel. :) |
ik vond dr NIX an.....
Ik snap ed achterliggende boodschap ook totaal niet (als die er is...) |
Citaat:
best diep dus |
jaaaah superfilm..
echt, ik vind kevin spacey zo'n gave acteur, alleen al die types die hij speelt zijn gestoord en kennen weinig gezichtsuitdrukkingen ofzo...(se7en, k-pax enzo) maar toch, hij doet het erg goed, en het einde he...machtig |
Citaat:
heb ik ook bij american beauty ik vind hem GEWELDIG die film terwijl er heel veel die film nix aanvinden. IK heb hem al heel vaak gehuurd en wil hem binnekort gewoon kopen!!! mooie film ben er helemaal weg van :) |
k heb die film nu al 15 keer gezien denk ik, en k vind em nog steeds helemaal geweldig. de teksten zijn supergoed, de acteurs ook, en de sfeer is....ook goed.
|
Citaat:
|
LEG UIT ik zie gewoon het diepzinnige niet tis gewoon een simpel verhaaltje imo :S :confused:
|
Is toch met die meisje die voor dr raam dr truitje omhoog doet?
dies wel leuk |
AB was zeker goed!! voor meer & betere kevin spacy kijk: The usual suspects
|
Echt een mooie film, lekker apart!
Ja heel origineel verhaal en de film gaat ook geen moment vervelen door o.a. de (totaal) verschillende personages. Mena Suvari is trouwens HOT in die film. Kevin Spacey speelt ook de seriemoordenaar in Seven (!) (y) |
geweldige film!
ik heb echt hard gelachen bij die film. Kevin spacey is echt koel in die film, anette benning ook trouwens. |
ik vind het een superfilm :)
heb gisteren 'not another teenmovie' gezien, en daar zitten ook stukjes van american beauty in. dat is grappig, want dat is dat jochie met die videocamera en zijn zakje; 'the most beautiful thing i've ever seen'. was koel :) |
Citaat:
het is best diepzinnig absoluut niet zo maar een verhaaltje over de personages is heel goed nagedacht kiek em nog moar es |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |