![]() |
Veel te veel Carlo!
Ze hebben bij RTL4 kennelijk geen andere presentatoren meer beschikbaar dan Carlo Boszhard. Hij is overal. :s
Hij is elke dag wel op tv met een show: Life & Cooking Staatsloterijshow Win 't & in 't Cash & Carlo (herhalingen op Yorin) en dan ook vanaf nu nog elke zaterdag Toffeefee. Vinden jullie het ook niet allemaal een beetje teveel Carlo? :| |
Het is om gek van te worden idd!!
Vooral zīn diepte-interviews zijn altijd om te genieten, verder is hij trouwens ook niet serieus te nemen. Had ie het maar bij Telekids gehouden |
Hoewel ik het best een leuke man vind, op zich. Zonder al dat gezeur er omheen.
|
Ik vind het best wel een leuke presentator, maar dan alleen om af en toe te zien..
Hoef hem niet al te vaak te zien..! Dan wordt ie gewoon irritant.. |
Ik zie hem nooit gelukkig.
Omdat ik niet naar die pulp kijk. |
ik heb er geen last van, mijn tv heeft een uit-knop
|
Citaat:
als ik het niet wil zien dan kijk ik het gewoon niet. Ik vind het geen probleem dat ie zoveel op tv is: blijkbaar hebben andere mensen daar behoefte aan dus voor hen is het leuk. Voor mij zijn er genoeg andere programma's op tv. |
ey zwa niks tegen my hoem boy carlo
|
Citaat:
ik vind hem wel irritant geworden. samen met zn bvroer n paar jaartjes naar het buitenland *hoppa* |
Cool de toffeefee (y) Ow zie al dat het een compilatie is... RTL4 zendt altijd herhalingen uit op primetime zaterdag :mad: En Medicopter (nieuwe afleveringen) moeten weer w88...
Verder is ie wel een beetje irritant, maar die Limburgse doos bij de staatsloterij vind ik nog veel irritanter. |
Citaat:
|
WAT EEN K*T PRESENTATOR!
sorry, maar heb em altijd al irritant gevonden :o |
Citaat:
|
Toen ik klein was en naar Telekids keek was ik bang voor hem, omdat hij altijd alle kindjes hardhandig vastgreep en in de goede positie duwde "daar is de camera" :|
Nu vind ik hem gewoon irritant. |
Citaat:
Oppassen de gexte!!!1! http://www.geocities.com/parkeerbonnentwee/oppassen.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk nooit dat soort progamma's. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vindtem altijd wel leuk, vindt die rudolf van Life & cooking erger |