![]() |
Geld uitgeven aan muziek
Iedereen wel een beetje, maar ik bedacht me vandaag niet onder de 3000 te zitten. Dat zijn vervelende bijkomstigheden van het bij elkaar optellen in je hoofd.
Dus. |
Dat is toch awt.
|
je zit eerder op 3000 dan je denkt.
maar eh, hoezo? |
gitaren + versterkers + snaren ??
uuuh...3500 ofzo +cds = 4000 ... maar daar zitten nog geen bandkosten bij, anders is t denk ik wel iets van 6000 edit: dat is dan niet met concertkaartjes, maar hoeveel ik daaraan uitgegeven heb weet ik echt niet |
Waarom is dat nou weer vervelend, ik vind het een stuk naarder dat ik geld moet uitgeven aan bv treinkaartjes, entreekosten voor suffe kutfeestjes en vooral eten.
|
en een ziekenkostenverzekering... doe mij dan maar liever vier cd's :(
|
geen mening
wat was de vraag?:o |
Citaat:
|
Citaat:
concertkaartjes/cd's heb ik het geld wel voor over, maar voor stomme treinreizen en zaalabonnementen eigenlijk niet. |
Citaat:
ja dat laatste vast |
Bedoelt ze dat d'r hele muziekverzameling niet minder dan 3000 euro waard is? Of heeft ze niet minder dan 3000 CD's?
Als het euro's zijn, dan zit ik daar ook ver overheen, en dat interesseert me geen flikker. Goede muziek is het blut worden wel waard. |
Citaat:
haha |
Geen flauw idee, doe mij maar koekjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Laatst even berekend. Die onzin van doorstuderen gaat me een lening van 30.000 Oiro opleveren. :s |
Ik geef mijn geld uit aan drugs en download al mijn muziek :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat bedoel je nou? Hoeveel geld je aan CD's of zo uitgeeft? :p
Naja ik geef niet veel meer uit sinds Kazaa / Soulseek / andere downloadprogramma's bestaan. :D Ja oke, wat geld aan lege CD's en that's it. |
Niet zo veel, kom bij elkaar op 1000 euro ofzo. Gokje.
|
Citaat:
|
Maand terug voor 1000 gear gekocht. Versterking weliswaar, maargoed ....
|
Ik wil altijd de limited edition van de collector's box en daar dan weer de mooiste van met bonusnr's :o
Eigelijk te gek voor worden dat die jappanners zoveel mooiere doosjes en extra nr's altijd krijgen. Klote distributeurs :mad: Echt waar, juist door dat soort ongelijke onzin gaan mensen die nog kopen ook juist downloaden. Goed hoor, kutmaatschappijen en artiesten, zoals Nine Inch Nails, KMFDM etc. Prima muziek maar optyfen met hun commerciele marketing :mad: (n) |
Japanners krijgen meer omdat ze meer moeten betalen. Cd's etc zijn veel duurder daar.
|
Citaat:
Verder vind ik het te gek voor woorden dat bepaalde nr's dan maar gewoon niet legaal te krijgen zijn. Maw die versies moeten gewoon overal beschikbaar zijn. Within temptation doet dat dan wel weer goed vind ik, gewoon 3 versies, in 3 prijsklasses, in ieder land gelijk hoppa, duidelijkheid voor de consument. Maar w8, hier in NL gebeurd het ook, Road Runner is er vooral goed in, zelfde cd's zelfde prijs maar 1tje heeft 3 nr's extra :| of van die artiesten die een oud album opnieuw uitbrengen (placebo, prodigy) met allemaal bonusnr's d'rbij. Oude fans bedienen homaar, dan verwacht je toch minimaal een paar mp3tjes op hun site? |
Citaat:
uhm...nee? |
mwa. ik de laatste tijd niet zoveel meer. Trouwens altijd veel 2e hands gekocht. Laatst Nerd - In search of .. voor € 3,50
|
Citaat:
Verder moet je ook maar net weten dat er verschillende versies van een cd zijn :mad: |
3000€ voor ceedee's :|
uhu... dat is mijn jaarinkomen als het aan de ib-groep ligt iig.. of bedoel je nou gitaar en dat soort shit, want dat kost nogal een beetje!! :confused: |
aan instrumentaria ben ik wel meer dan 3500 euro kwijt. Aan cd's weet ik niet, kheb er iig genoeg.
|
eigenlijk gewoon een opscheptopic
|
Citaat:
tadáááá! |
ik heb een akoestische gitaar van 1000 euro. me electrische is wat goedkoper...400. zo'n 400 cd's niet allemaal orgineel maar toch wel wat...schat zo'n 400 euro...draaitafels...700 euro...platen natuurlijk ook nog...tot nu toe 500 euro..boxen, versterkers enz..700 euro
dus zit al op 3700 als k goed heb geteld |
downloadeh.
|
treinkaartjes zijn idd erg kut om geld aan te besteden. daar word ik sjaggerijniger van dan elpees hoor.
|
Je wil niet weten wat mijn 2 keyboards (Tyros + PSR3000) en mijn synth (Motif) bij elkaar gekost hebben.
En alles wat erbij komt: Mengpaneel, versterking, boxen, flightcases, etc. En nog muziekcds e.d. Niet om te posen, maar 3000 zit je zo aan. |
Breed gezien?
Hier in huis gigantisch veel, van cd-spelers tot saxofoons ( goed voor respe. 999 en 1600 euro) en cd's van ieder gezinslid... |
ik beloof de laatste release van Charly Lownoise & Mental Theo te kopen
|
Citaat:
Heb je die cd ook toevallig? |
Citaat:
|
Waarom die als mp3 terwijl het een cruciale plaat is?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik sluit me aan toch een kleine 5000 wel aan muziek besteed denkik :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
TEGEN :confused:
geef per maand rond de 40 euro uit aan live shows soms een cd iets meer soms een band schirt heb ooit op koninginendag een trommel gekocht |
Citaat:
|
Cd's koop ik niezo veel, gitaartroep wel, we zitten ondertussen al op 8, ofzo :bloos: :D
|
Alles? Cds, festivals, concertjes... Ehm... mijn cds heb ik ooit uitgerekend. En toen kwam ik toch op verbijsterende bedragen uit. Sindsdien doe ik daar maar niet meer aan. Maar ik denk dat er toch wel een dikke nieuwe wagen aan op is gegaan. Iig de prijs die ik nu voor mijn mercedes heb betaald.
Dat zijn dingen die je liever niet weet. |
wat een depressief topic ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |