![]() |
Het ''Diablo2 LOD n00b Topic voor professionals'' Deel 5
Okee, nu even om alles overzichtelijk te maken bij je eerste bericht je Accountnaam waar je op speelt + Ladder/Non-Ladder.
Ladder Main Account: TheDarkSavior Overige accounts: Chicop, TsengFire, TsengIce, TsengLight, TsengDark en DarkSavior_ Ik stel trouwens voor dat je alleen me mainaccount toevoegd. |
Non-ladder
main acc: shamanknight overige chars/mules/gekregen chars: broodijzer1, broodijzer2, hg-broodijzer, hgmule, reetaap(:D:D) |
*Emph
Emph-LightZon (rara wat is 't) Rvo-MFSorc (ice) Emph-Hammerdin (goh..) En nog wat mules. Non-Ladder SoftCore. |
WExBerzerker, scl en scnl.
Gratis norm/nm/hellboosts @ladder (y) Mijn enigma is er! 773 def erbij :cool: (van t runeword, oftewel 2 van perfect :D ) Mijn hameraap is nu wel erg geil, heb nog een cryptic axe 4sock voor insight, ga een 2de soj halen, dan proberen een cta6bo te scoren, is ie af voor pvm. pvp is voor heaumeaux, daar begin ik (nog) niet aan :o |
Main acc: Yannickliem
Ladder sc |
Accounts Europe softcore ladder:
Nom-Z Gele-Haas |
Single Player :cool:
acounts: schop_kont (en ben er noooooit op online, speel SP) chars: hades(fishy) liquid_fire(meteorb) athena(bliksem zon) helios(avenger) drOOd_DuDe (wolf) |
Arachnid's gevonden! Nog een Skullder's gevonden! Een Mal Rune gevonden! Een Herald of Zakarum gevonden (godzijdank)! Ik ben wel blij met mijn MF-Sorcje. Nog bedankt @ mensjes hier voor de goede start qua Oculus en dat soort dingen :> Misschien vind ik ooit nog iets echt goeds.
|
Citaat:
Naja, gaat lekker. :D |
Lol@Mephi, net bezig vindt mal zaka arach en dan zeggen misschien vind ik ooit nog iets goeds :p
Ik heb net na 6 maand m'n eerste Arach gevonden man :o probeer full tals bij elkaar te krijgen, daarmee zou je Hell Baal wel moeten kunnen soloën, Baal kan alles droppen (ook alle HR tot zod) dus als je geluk hebt wordt je daarmee wel rijk. |
Citaat:
Nu heb ik Realm Down, stomme stomme B.Net :( Citaat:
Die Tal's Set.. zou het zonder niet kunnen denk je? Ik heb op zich geen slechte equipment, wat is de grote bonus? Resists ofzo? Edit: Ik kijk net maar superbonussen zie ik niet, behalve misschien die +15% Cold Skill Damage. |
Resists zijn alles tegen Baal.
Z'n Hoarfrost is dodelijk, net als z'n Inferno (zo heet die dikke cirkel van vuur volgens mij). zonder max res trek je dat niet, punt. Met Full tals zit je zo aan res all 50+, daarmee, als je beetje goede sorc hebt, kun je baal wel soloën, gewoon een goede merc erbij en alles komt goed (y) Edit: en met die mal die je hebt gevonden krijg je de armour wel, de rest vindt je wel bij Meph of krijg je voor een paar pgems. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja goh, ik heb geeneens geld voor een BotD voor mezelf bijvoorbeeld, laat staan voor mijn Mercs. Al die hoge Runewords zijn nog een beetje heel erg uit mijn league helaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Godverdomme kut Realm Down. Ik las ergens dat als je probeert en je hebt nog RD dat die tijd dan verlengd wordt :<
|
|
Citaat:
|
Citaat:
ik moet maar eens een post maken met handige links;) |
Hoera de lvljob is klaar (y)
Heb net ff 4 solobaals gedaan met m'n hameraap, ik moet em echt rebuilden :s 1350 life is te weinig, maar ja moet ik eerst een cta regelen (n) Bah. |
Citaat:
Oeps, is het niet dertienhonderdvijftig |
Citaat:
|
Met CTA red ik denk ik de 4k life wel, hoef 0 strength the nemen :D
|
:D(y)
|
Citaat:
Maarja, ik weet niet waar ik me ists aan uit moet geven, echt erg eigenlijk. :| |
ik ken het:o
ik probeer nu nog een bugbelt te krijgen met de zooi op me mule:/ |
Citaat:
|
Citaat:
je bent gewoon jaloers omdat je ze niet op ladder hebt:P |
die dingen zijn btw duurder geworden, 4 3/20/20 per stuk, en 3/20/20's zie ik nu ook voor 4hrs gaan:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
God god god wat hebben jullie het weer moeilijk zeg, waar moet je toch al je ists aan uitgeven (n)
|
ja:(
het valt niet mee om rijk te zijn:o |
Ooit aan gedacht dat het wellicht na een tijdje heel irritant wordt voor mensen die maanden al dan niet jaren spelen en met moeite redelijke pvm gear bij elkaar krijgen/vinden/traden?
|
ja:o
maar jij moet niet zeuren, jij bent ook rijk |
Ik heb een enigma na jaren spelen whoei.
is maar een miniem verschil verder. |
enigma is niet het teken van rijkdom hoor
|
hoe ben ik dan rijk?
|
circlets vooral:P
|
niemand mot dat ding, het is er 1 en elke tradegame dat ik em offer word ik uitgemaakt voor noob en dat ie kut is....
zelfs op D2jsp zijn alle boden ingetrokken. dus dat valt ook donders mee. |
Luister/Lees.
Wanneer mag je jezelf rijk noemen? Er zijn natuurlijk een paar regels, maar je mag je rijk noemen als je 1 van de volgende dingen bezit: Circlet 100life/3sox Armor 100life 3/4sox Shield Goede mod zoals 45 resist Perfect Tyrael's 10 Enigma's 100 Soj's Enne.....:o |
pff jij met je 50 ist value aan items bent anders ook rijk, niet bitchen.
maar okee dit gaat nergens heen, en het is niet alsof ik problemen heb met jullie rijkeluisfiguren ofzo :p soms is het gewoon zwaar irri om posts te lezen als goh wat moet ik nou toch doen met m'n xx ists, ik heb het zo zwaar. snapt u mijn punt? |
Citaat:
Trouwens, je hebt een eni dus je hebt wel al een bepaalde status. ;) |
Dank u allen voor het begrip :)
En ja ik heb zelf ook zat nu, door die lvljob kan ik waarschijnlijk wel een cta bouwen voor mezelf en dan is m'n pala goed genoeg voor pvm, ga ik mezelf rijk maken met solobaals ofzo en dan is het wel mooi geweest :) |
:)
er moet weer eens een server hot worden, kan mijn assa dclone's ass weer eens kicken^^ en dan ga ik de tijd bijhouden:P |
Citaat:
|
Citaat:
IK en Tal rasha zijn niet boeiend meer als je een runeword hebt gezien. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44. |