![]() |
Hoe moet ik dit aanpakken?
Er is dus weer een standaard verhaal....
Ik vind dus een meisje leuk waarvan ze nu dus weet dat ik haar leuk vond. Maar dat kwam natuurlijk niet uit mijn eigen mond, ik denk dus dat ze verwacht dat ik het haar zelf vertel. Alleen ben ik niet echt een type met veel praatjes, meer verlegen. Maar sinds ze weet dat ik haar leuk vind zegt ze altijd schat als ze me ziet. Zelf heb ik eigenlijk geen idee wat ik moet doen, messchien heeft ze medelij met me, ofsow geen id. :D Wat vinden jullie dat ik moet doen, of schat de situatie is voor me in. |
Nou ja, ik zeg schat tegen alles en iedereen, dus eh... :o
Maar verder wordt het een antwoord wat je eigenlijk zelf wel weet maar niet wil weten: je moet het of tegen haar zeggen of aan haar laten merken. Vraag haar mee naar de bios of zo. Dat mag als je 16 bent. :p |
Citaat:
Maarja nu ze weet dat ik haar leuk vind toont ze wel meer interesse in me. Anway, ik ben sowieso doomed als het gaat om liefde. :| |
Citaat:
:) Je moet het gewoon doen. Ze zal je echt niet bijten. :) |
Citaat:
Ik bedoel, wat dan als.... |
Citaat:
|
Citaat:
Nouja, zoals ik altijd lees zal de wereld niet vergaan. Ik zal haar wel proberen te vertellen, messchien in de vorm van ga je mee naar de bios ofsow. In ieder geval, kben niet echt een type die veel zegt.... |
Citaat:
Je kan ook een smsje sturen of zo.. hoewel echt vragen veel beter is. Niet alleen omdat het meer interesse toont, maar ook omdat het dan moeilijker voor haar is om nee te zeggen. :p :o |
Citaat:
Naja, het zal wel een afwijzing worden, maakt niet uit, ik heb nog steeds me hond. |
Citaat:
Ennuh: beetje manipuleren mag best. :o |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
-en ja, ik eet ruim voldoende chocola om ontzettend dik te worden :D- |
Citaat:
Naja Bios is beter denk ik. :D |
Citaat:
|
Als ik kon kiezen tussen een film of samen gezellig een lekkere doos bonbons aan elkaar voeren, wist ik het wel :o
|
Wat vinden meisjes dan van een uitnodiging als shoppen?
|
Citaat:
Maar misschien is film voor een eerste date toch wel beter. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Moet je eens gaan zeggen welke schoenen beter bij haar past, de orangje of de blauwe... Het waren verschrikkelijke lelijke schoenen :o |
Citaat:
|
Naja, ik zie maandag wel als ik haar weer zie....
|
:)
Je doet hier natuurlijk nog wel even uitgebreid verslag he? :o |
Citaat:
|
Citaat:
't Komt wel goed joh :) |
Citaat:
En dan gaat de vrouw dood. :( |
Citaat:
Jamaar... doodgaan hoort bij het leven, en meisjes uitvragen ook -wat een wijsheid- |
Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet zelfvertrouwen uitstralen. Dat is veel leuker. :) |
Oei oei oei....
Gewoon doen en zeggen wat dan in je opkomt werkt altijd, mits je geen bloemtjes aan de deur gaat langs brengen :). |
Het is eigenlijk nog nooit voorgekomen dat ik bang ben om een zin te zeggen. :bloos:
|
Citaat:
Eerst gaat je hart sneller kloppen, dan krijg je een brok in je keel, je wilt wat zeggen maar komt er niet echt uit, je knieen beginnen te knikken, je begint een beetje te trillen. Lachen, :D heerlijk dat gevoel, maar jah als het antwoord negatief is is dat wel balen. Maar jah, altijd positief blijven he :D. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar leuke is, je vind er altijd wel een oplossing op, al kraam je onzin uit. Gewoon niet bang zijn, en niet denken dat wordt toch niks, gewoon erop af stappen, gaan met die banaan, gewoon denken, dat doe ik eventjes :). Loopt vanzelf wel los, als de vonken eenmaal overvliegen. |
Citaat:
Daar heb je wel gelijk in op zich. :) |
Ik heb altijd gelijk :D
|
Right :p
|
Ga oesters met haar eten. Misschien vind je het idee walgelijk maar ze krijgt zoveel libido-opwekkende stoffen binnen dat ze je waarschijnlijk nog binnen op tafel keihard wil nemen :P
|
Citaat:
|
Alleen jij mephi :p
Als ze me vriendin wordt gaat ze me denk ik dwingen om diablo uit het raam te gooien. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze laat nog niet echt wat merken op school, messchien is ze wat verlegen of ik had het gewoon fout. :)
|
maar heb jij al wat aan haar laten merken?
|
Citaat:
Maar ik heb het nog steeds niet verteld.... |
hup hup vertel het gewoon..
dr kan niets gebeuren, misscien wacht ze juist tot jij wat doet ;) |
Citaat:
Maar ik ga wel vaker gewoon met mijn vriend wat in de stad rondhangen, dan koop ik ook wel us wat, maar we zijn vooral gewoon " hangjongeren" :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |