![]() |
[vorm ?] Het wil
Terwijl ieder mens
behalve ieder mens dat niets wilt alles behalve alles wat-ie niet wilt wilt wilt wild voornamelijk niets. |
Ik blijf bewondering voor je muziek- en dichtkunst houden :D
alhoewel ik nog niet helemaal snap waarom je met opzet die congruentiefout maakt. |
Schitterend spel met de vorm (y)
Het duurde even tot ik hem begreep, mede door de vorm :D Ik weet niet precies of ik het met de inhoud eens ben. Het lijkt me niet helemaal te kloppen. Maar de originele vorm maakt daat wel goed. (: |
Citaat:
De inhoud is hier ook vrij simpel en iets ondergeschikt aan de vorm. |
oh, volgens mij is de 3e persoon enkelvoud van het werkwoord willen: wil en niet wilt, maar dat kan ook aan mij liggen.
|
Dat riekt naar verbastering dan, iets wat ik nu ga terugdraaien. (; Zoals je ziet zou 'wil' het stukje verpesten.
|
Ik vraag me af of ik de inhoud wel helemaal snap, maar als het blijkbaar toch klopt moet ik misschien nog wat beter kijken.
Volgens mij is het ook 'wil', maar dat past er idd natuurlijk niet tussen. |
dat snap ik, daarom vroeg ik me ook al af waarom je het gedaan hebt.
ooooh EggeD, en ik had nog wel zo veel verwachtingen :( :p |
De inhoud zou iets kunnen zeggen over de onschuld van dieren en het gebrek daaraan van de mens.
Die mag je ook houden, hoor. (: |
Hypercorrecte fout :nono:
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/384/ Maar de vorm en de inhoud van het gedicht vind ik wel mooi. Je hebt echt een eigen stijl, en dat kan ik altijd wel waarderen :cool: |
Van dit soort dingen hou ik wel. Taal en vormspel.
Leuk (y) Jammer dat ik geen idee heb wat ik hierbij zou kunnen maken, anders zou ik het schilderen ^^ |
De titel boeit me, omdat het zo'n abstract begrip is wordt het interessant om er een gedicht bij te schrijven.
Ik heb hem wel drie keer moeten lezen, maar dat is misschien wel het leuke. Je kunt hem blijven lezen, op een boel verschillende manieren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |