![]() |
Tele2
ik weet niet of het hier hoort maar goed,
ik belde vanacht gewoon met mn tele2 abo, niks aan de hand, wil 5min later weer bellen, "U heeft helaas geen toegang tot deze dienst, de verbinding wordt verbroken" Ik kan dus helemaal nks meer met deze foon, heb abo gewoon betaald enzo:S Iemand enig idee van de oorzaak, of iemand die dit zelf ook heeft gehad? tnx |
|
lkkr bijdehand, d8 je nou dat ik daar nog niet aan had gedacht???
GESLOTEN OP ZONDAG!!!! :rolleyes: |
|
wat doe je nou bijdehand, denk je nou echt dat ik daar nog niet heb gekeken???
|
:d
|
Citaat:
|
Dan bel je maandag de helpdesk.
niemand die je nu blijkbaar kan helpen verder. Vind je reactie nogal overdreven naar je mede-forumers. |
en ik vind hun opmerkingen nogal kansloos, is toch logisch dat ik eerst op de site kijk? en eerst probeer zelf de helpdesk te bereiken...
Tja, en als dat niet lukt vraag ik hier of mensen het zelfde probleem hebben/hebben gehad... |
De wijze waarop je reageert is echter nogal lachwekkend.
|
hahaha, ik lach je uit :rolleyes:
maar ff ontopic: ik zou idd ff naar de helpdesk bellen(is nu maandag)..wij hebben thuis nooit problemen gehad met tele2 en we hebben ook 3 mobieltjes(wel pre-paid) en daar ook nooit problemen mee gehad.. succes (y) |
nou ik heb gebeld, blijkt dat ze een of ander limiet hebben hoe hoog je rekening mag worden. Maar goed, nu een aanbetaling doen en dan kan ik weer bellen:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij vind dat ik belachelijk reageer op mede-forummers??? Ik zou dan ook eens kijken naar je eigen reacties... |
Dat zei ikbenschipper, niet ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je nog gebeld vandaag? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|