![]() |
Origineel boekverslag.
Voor engels moet ik 2 boekverslagen maken, en dat mag op alle manieren, als er maar in staat wat er in moet staan. (hoofdpersonen, waar het zich afspeelt, leeftijd vand e mensen enzo)
Weet iemand een originele manier om dat boekverlsag te maken, ik dacht aan kwartet ofzo. Ik moet mijn cijfer wel omhoog krikken, dus komt u maar met goede ideeen! Ik dacht dat het hier moest.. anders verplaats je het maar hoor, FB. |
Past beter op Moderne Talen denk ik, zal m ff verplaatsen. :)
|
Nahja, het gaat niet echt om de taal he, maarja.. is goed.
|
Dat kwartet vind ik wel een goed idee. (y)
En verder... tja, waar ben je goed in? Photoshop een 'film'poster waar je de informatie in verwerkt, maak een krantenpagina, schrijf een recensie, laat het er uitzien als een oud document (afgefikte randen, even in een badje met koffie weken (vóór je de tekst schrijft, niet erna...)), maak een landkaart met de plaatsen waar het verhaal zich afspeelt... mogelijkheden te over. Hm, als je niet creatief bent heb je hier misschien niet zoveel aan. :o |
Voor als je veel tijd hebt: maak een soort ganzenbord. De personages uit het boek als pionnen en de gebeurtenissen op het bord. Dit kost je denk ik wel een middagje werk ;)
|
wat een goede ideeen! moet ik wel even goed over na denken hoe iik het dan goed maak.. maar wel hele goede ideeen.
En ik ben wel een beetje creatief, maar het word meestal niet heel mooi. Photoshop kan ik wel een beetje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |