![]() |
onderbroeken verkleuren;...
hoi,
ik zit met een probleempje,en ik vind het nogal vervelend. Mijn onderbroeken verkleuren namelijk op de plaats waar mijn vagina zit.het zal wel door de uitscheiding komen.In sommige onderbroeken word het na een tijd groen,ook al is het 100 keer na elkaar gewassen,de kleur is er precies weg en groen geworden,ion andere onderbroeken is het bruinig...ik kan toch moeilijk al mijn onderbroeken om de maand gaan verven he?en ik denk niet dat het normaal is,want twee van mijn vriendinnen aan wie ik het heb gevraagd hadden daar geen last van en lachten me er zelfs een beetje mee uit. herkent iemand dit of weeet iemand wat ik hiertegen kan doen? xxxx |
Hmmzz...
ik denk ook dat het door de afscheiding komt! Maar je kan proberen in-leg-kruisjes te dragen, zodat het niet in je slipje terecht komt.... maar anderen zeggen weer dat het dragen van een in-leg-kruisje de afscheiding juist erger maakt! je kan ook proberen donkere slipjes te dragen in plaats van lichte kleuren.. dan valt het misschien minder op! |
als je vaker inlegkruisjes gaat dragen, moet je even op het materiaal ervan letten. bijv. alldays heeft van dat plasticachtige spul en dat is niet zo heel goed denk ik. ik kreeg er tenminste last van. albert heijn eigen merk heeft een beetje ander materiaal en vind ik wat dat betreft wat beter.
succes! |
Citaat:
mja, ik trek me er nix van aan, er is toch niemand die mn slipje ziet... en onder een rokej doe ik een licht slipje aan, want gek genoeg heb ik met lichte slipjes geen problemen, alleen met donkere... |
Hmjah, ik ken het wel, maar het ligt aan de stof van de onderbroek ;) Sommige houwen alle kleur vast, andere niet. Dus als je 's nachts ongesteld wordt en de volgende dag bloed in je onderbroek hebt, blijft het een beetje roodbruinig ookal was je hem tig keer.
Altijd inlegkruisjes dragen is helemaal niet goed, dan komt er veel te weinig lucht bij je vagina. Kun je nog beter vaker nieuwe onderbroeken kopen. |
hhm hebben mijn onderbroeken geen last van...
met ariel gewassen he :p neej kweetniet hoe t komt, 2 keer per dag verschonen ofzo en meteen wassen, misschien blijft t er dan niet in zitten |
Je kan ook geen slipje dragen... :D
Nee, sorry, heel vervelend, maar ik kan je niet helpen. Mark |
Citaat:
On-topic: Tja je hebt dus een aantal tips: - geen inlegkruisjes - vaker slipjes kopen - op de stof letten - geen slipjes meer dragen - vaker slipjes verschonen per dag Nou.. daar moet je toch wat aanhebben?! |
Citaat:
juist wel toch |
komt volgens mij door de eiwit in je afscheiding, als eiwit warm wordt veranderd het van kleur misschien dat t met onderbroeken ook zo is
|
Citaat:
|
Citaat:
da lijkt me eigenlijk niet zo prettig |
Citaat:
|
Citaat:
nope bij gezondheidskunde ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |