![]() |
Scheren op vroege leeftijd slecht?
ey,
ik heb gehoord dat als je, je op vroege leeftijd scheert, zeg maar 14 ofzo. Dat je dan later een stugge baard krijgt. En hoe langer je wacht, hoe zachter je baard is. Ik ben nu 14 en kan duidelijk een snor en baard zien, die ik niet wil :) . Alleen weet ik dus niet of ik hem moet scheren :s . Weet iemand of het waar is over dat stugge en zachte baard? |
Scheer je alsjeblieft, niets is kanslozer dan een vlassnorretjes op een pubertje.
|
Stug en zacht is onzin, pure onzin.
Het enige is dat je als je je donssnorretje scheert, de haren inmiddels al wat meer ontwikkelt kunnen zijn waardoor er een stuggere haar naar buiten komt. Maar dat je je scheert heeft daar niets me te maken. Hoe zou dat kunnen?! |
dus als ik me nu of op mijn 17e scheer...maakt niets uit? :s
|
Nee.
|
gewoon scheren
|
Citaat:
|
Laat dat vlas lekker staan en hang de loverboy uit.
|
erm, dit vind ik best wel ***...want mijn ouders en broers zeggen steeds dat mijn vlas haar dan "hard"word en moeilijk te scheren is...en als ik langer wacht...dat het dan minder hard is :s
|
dat is zo'n ouderwets fabeltje dan zou t meer en stugger worden. Gel*l dus
|
Citaat:
|
Het is bullshit.
|
Bovendien, jij wil het weg hebben dus scheer je het lekker, hoe het dan ook terug komt.
|
johnny
|
scheren, snijden, knippen hakken wat jij wilt: maar donshaar stata niet erg cool :cool: op je kin
|
Een "zachte" baard is toch gay.
|
Citaat:
Citaat:
|
Moeilijk te scheren is onzin. Enige wat wel zo is, is dat hoe vaker je scheert de haren sneller zullen terug komen. Naarmate je ouder wordt veranderen die zachte haartjes in stuggere haren, maar het ligt er maar net aan hoe je baardgroei is. De een moet zich elke dag scheren (helaas ik ook) en de ander wat minder vaak. Moeilijk te scheren is echt onzin.
|
Je ouders en broer zijn dom! Denk toch zelf na, hoe zou dat kunnen.
Daarbij, elke dag dat je langer met die lullige sprietjes op je bovenlip rondloopt wordt er langer met afgrijzen naar je gekeken (iig door mij:p)... |
nee is idd kul..
het is WEL zo dat als je graag een volle baard wil dat je dan het beste eerst een tijd elke dag goed kan scheren .. dat stimuleert namelijk WEL de baardgroei.. wordt egaler in plaats van hier en daar een plukje ow en nat scheren is het overwegen waard. niet iedereen kan even goed tegen zo'n electrisch double action apparaat. ( ondergetekende liep 'n week met een rooie bek (n) :D ) |
het is btw ook zo dat als je scheert, dan "snijdt" je de haartjes recht af zeg maar.. doordat dat uiteinde van een haartje dan rechter is lijkt het alsof de haren dikker of stugger worden, maar dat is in feite niet zo..
en vlassnorretjes zijn vies :p |
Dat heb ik altijd zo'n onzin gevonden. Je zal je toch waarschijnlijk blijven scheren? Wat maakt t dan uit als die haartjes ietsje anders worden? En dan nog, volgens mij is dat verschil niet te zien.
En inderdaad, niets is zo lelijk als je je baardgroei laat staan. |
Citaat:
|
ik schaam me dood voor de foto's waarop ik met een stuk dons op mn bovenlip sta.
scheren! |
Citaat:
Maarre, lijkt me gewoon onzin om je daarom niet te scheren :s |
man kom op, je bent 35
|
Citaat:
|
scheer het alsjeblieft. Vlassnorren zijn echt heel erg een vies en onverzorgd gezicht. Verder is dat van die stugge haren echt onzin. als ik mijn benen scheer wordt het ook niet ineens stugger.
bovendien, als je echte baardharen hebt en je laat het even staan is het niet zo erg en staat soms wel geil. als je een vlasbaardje laat staan staat gewoon echt vies. |
Citaat:
|
niet zeuren.
ik moest me op mn 12e al scheren en ik ben nog eens blond ook. Als ik me nu 2 dagen niet scheer lijk ik op een ouwe zak, en als ik me een week ni scheer ben ik een viking. Ik ben wel trots op mn bakkebaarden! |
Citaat:
en van die vlasbaartjes zijn vies idd... |
wat een klets: scheren!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |