![]() |
'Wat' zijn geesten..?
Mijn moeder, hoewel ze nu 43 is heeft geleerd open te staan voor het paranormale en af en toe ziet ze beelden van gedachten van andere mensen.
Laatst liep ze van de brievenbus weer terug naar dr werk en toen zag ze een klein meisje op dr driewieler die daar liep/fietste met dr moeder en oma. Opeens wou dat meisje niet meer verder fietsen. Ze was doodsbang voor wat er voor dr was. Mn moeder zag dat er een kikker was.. ofja.. ze zag dat dat meisje een soort van kikker zag. De moeder van het meisje zag alleen een stok liggen. Dit soort dingen gebeurden steeds vaker en ik en mn moeder hebben er veel over gepraat, vooral met mensen die er meer verstand van hebben We zijn tot de conclusie gekomen dat geesten achtergebleven energie. Zo kan je soms een overleden persoon denken te zien bjvoorbeeld, de energie van die persoon is dan nog aanwezig. Wat vinden jullie ervan? Wat denken jullie van geesten? |
Ze bestaan niet.
|
Citaat:
alle "denkende" wezens zijn geesten, jij en ik ook. Alleen, wij hebben een stoffelijk lichaam. Er zijn echter ook wezens die geen stoffelijk lichaam meer hebben of die er zelfs nooit een gehad hebben. Die hebben dus alleen een geest. het zijn dus zeker niet alleen overleden mensen of stukjes rest energie, de wereld zit er vol mee. alleen sommige geesten zijn makkelijker waar te nemen dan anderen en sommige mensen kunnen ze ook makkelijker waarnemen dan anderen :) |
Citaat:
en da's bijna wazige logica :p |
Citaat:
|
Citaat:
bovendien .. het feit dat je iemand's geest kan beinvloeden wil dat zeggen dat die niet bestaat ? het omgekeerde is namelijk net zo goed mogelijk.. je kan met je geest ook weer stofjes vrijmaken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het gaat om de "Bril" waardoor je kijkt .. |
Ik ga toch liever voor het stoffelijke, aangezien er geen direct bewijs is voor het bestaan van een geest. :)
|
Geesten zijn slechts hersenspinsels.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |