Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Vertel snel over de spannende avonturen die je vandaag beleefd hebt! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1145061)

terror koekjes 03-04-2005 15:57

Vertel snel over de spannende avonturen die je vandaag beleefd hebt!

:confused:

mrsjones 03-04-2005 16:03

vandaag naar castricum aan zee gereden met het dakje van de auto er af (y)

vixen 03-04-2005 16:36

Ik werd wakker en toen viel mn telefoon van het bed, in een glas met vruchtensap. Dus nu issie stuk. Soms doet ie 't nog maar meestal niet en dat ding is fucking duur en belanrgijk dus morgen naar de winkel. Gelukkig van die verzekering dan maar. Toen ging ik een 'conflict' hebben met mn vriendje en toen naar huis lopen. En ik ben moe en chagerijnig en ik moet leren :mad:

snoodaard 03-04-2005 18:23

Na gisteravond tegen de bierkaai gevochten te hebben zocht ik na het abrupt eindigen van de avond mijn bed. Dit tot grote spijt van mijn mede drinkers, maar dit maak ik een volgende avond wel weer goed dacht ik. Daar, reeds opgedekt, stond ze dan. In al haar bekussende glorie. Na wat uren bewusteloos te zijn geweest ging de wekker. Een heerlijk geluid, waar ik fijn een uur lang doorheen heb geslapen. Tegen het gloren van de middag rolde ik uit m'n nest om de dagelijks terugkerende strijd met de wastafel te voeren. Wederom kon mijn heldhaftige optreden, als deze navertelt zou worden aan kleinkinderen van willekeurige grootouders, voor niet minder dan legendarisch worden afgedaan. Eenmaal de tandenborstel neer gelegd voegde ik mij de hossende massa die vast en zeker op dat moment ook van de zon aan het genieten was. Na de deur buiten op de haak te hebben gegooid ben ik me aan gaan kleden. Toen ik buiten in de tuinstoel een pak sinasappelsap getackled had voelde ik me man genoeg om het mooie weer gedag te zeggen en binnen rond te hangen. Slechts luttele uren later vond ik mijzelf terug op een kanarie-kleurig forum. Einstein's theorie van relativiteit zou trots zijn geweest op deze moeiteloze verspilling van tijd. Nu ga ik van mijn namiddag genieten, natuurlijk hopend dat ik jullie allen geïnspireerd heb om ook uitvoerig verslag te doen van vandaag afgelegde tochten of verslagen kwaden. Verhalen over liefde zijn ook niet uit den boze maar enkel als dit soort verhalen gepaard gaan met full-frontal nude pictures. Vrouwelijk schoon bedoel ik dan, want als ik behaarde mannenpenissen wil zien dan zou ik wel rtl 5 aanzetten. Totziens verpeste kijkbuis generatie!

Mijns. 03-04-2005 18:25

Ik heb gevaren met mijn ouders en het was heel relaxed want we dronken witte wijn en rookten sigaretten en de zon scheen.

:cool:

tuttebel 03-04-2005 18:46

ik stond vroeg op en dronk koffie, toen ging ik mijn werkstuk afmaken en stiekem ook wat pokeren.
daarna ging ik kunstgeschiedenis leren in de zon, die heel erg warm was.
toen kwam mn vriendje gingen we een ijsje eten op terrasje.
die ging weer naar huis omdat ie moest leren en ik ook.
toen ging ik maar wat eten want dat had ik eigenlijk nog niet echt goed gedaan.
en nu zit ik hier en ik ga dadelijk weer pokeren ipv leren. :bloos:

TIEN 03-04-2005 18:55

vanochtend om half 10 al op het hockeyveld :eek:

en verder niets gedaaan :D

justakid 03-04-2005 18:59

gisteren eten met vriendjes aan de gracht. daarna vanaf een uurtje of half 8 alleen maar bier geat tot een uurtje of half 12 omdat ik toen kotsend naar huis ben afgevoerd :s

vanochtend kwam ik erachter dat mijn foonw eg was dus nogal hektische dag maar gelukkg bvelde rond 5 uur een vriendje die had m in zijn broekzak. nu straks met de trein terug naar delft

grandmommy 03-04-2005 19:08

met rieno loos in het park gehangen en ons verbaasd over de horde bredase 4lt0ws die zich daar verzameld hadden samen met de schizofrene Bredase zwervers en hippies ( Piet Paddo ontbrak er nog maar aan!) en we zagen ook nog een neppe die in tegenstelling tot de anderen zijn fiets keurig netjes op het standaard en op slot zette :confused: nouja en verder cocosbrood en croissants gegeten en rivella en fruit2day oid gedronken. en oja, een fotoserie van een vosje dat in de kindersurprise zat gemaakt enzo(Y)

Fearless 03-04-2005 19:13

Ik heb whoehoe naakt gezwommen in het o zo heerlijke meer..
( veel te koud, maar wij zijn stoer. )

11568 03-04-2005 19:19

Met paard 3 uur weggeweest naar surfstrand en daar het water in geweest :cool:
Verder geslapen, in de zon gezeten, uiensoep gegeten, gerookt en gedouched.

Jules 03-04-2005 19:41

Gewerkt, in de pauze's op het dak gezeten en een ijsje gegeten. Na het werk met collega's rose & bier gedronken (op het dak) en het was gezellig.

nemo <3

Trimm Trabb 03-04-2005 19:55

Ik werd om 1 uur wakker, toen heb ik de trip gekeken en om half 4 besloot ik toch maar m'n bed uit te komen. Toen heb ik een bammetje gegeten, heb meer trip gekeken en toen m'n ouders thuiskwamen ben ik weer naar bed gegaan, want m'n vader liep te zeiken dat ik me kapot moest schamen omdat ik zo lui ben.
Om 8 uur heb ik m'n avondeten pas op, want ik had geen zin om daarvoor naar beneden te komen en 't chagrijnige hoofd van m'n pa te zien.
Net liep ie langs en vroeg ie of IK al wat vrolijker was. Nee dus. Sterf.

sukKelgirl12 03-04-2005 19:57

Laaaat wakker geworden, koffie gedronken bij mothek, het oefenhok in geweest en patat gegeten.

Hagel 03-04-2005 20:27

Uitgeslapen, vrolijk gedanst op blondie, vriend geholpen met zijn nieuwste hobby kruiswoordpuzzels (n) , ijsje gehaald, naar het bos geweest blablabla, veel te warm, patat gehaald en nu peking expres aan het kijken

SisterOfMercy 03-04-2005 23:37

Gisteren op de stoep gehangen en bier gehaald en nog meer op de stoep gehangen (Y)
Des avonds richting Amsterdam, om door Paranoide te worden meegesleept naar iets waar zij heen werd gesleept door een vriendin van d'r, en dat was eng.
Zondagochtend besteed aan het vinden van koffie en brood en ander eten en toen zijn we die middag maar in't Vondelpark gaan rondhangen.
En nu ben ik thuis, met extragratis vertraging van die tering-NS en ik ben verschrikkelijk brak.

DiaNNe>!!! 03-04-2005 23:40

ik heb een duif aangereden met mn scooter :s hehe oepss

hhendrikxx 03-04-2005 23:42

Citaat:

Gisteren op de stoep gehangen en bier gehaald en nog meer op de stoep gehangen
Des avonds richting Amsterdam, om door Paranoide te worden meegesleept naar iets waar zij heen werd gesleept door een vriendin van d'r, en dat was eng.
Zondagochtend besteed aan het vinden van koffie en brood en ander eten en toen zijn we die middag maar in't Vondelpark gaan rondhangen.
En nu ben ik thuis, met extragratis vertraging van die tering-NS en ik ben verschrikkelijk brak.
Klinkt stoer!

hhendrikxx 03-04-2005 23:58

... ik heb...

door de stad gelopen
gestudeerd
MSN
hangen

Blenderhead 04-04-2005 03:02

gerepeteerd, gevoetbald, gerepeteerd, film gekeken.
En nu naar bed.

lareno 04-04-2005 05:43

Gisteren met familie van mijn lover naar een dierenpark in Overloon ( :nono: ) geweest, daarna met z'n allen op een terrasje gezeten en uiteten geweest.

Vandaag van 8:45 tot 15:30 college, dan ben ik om 17:00 thuis, en moet ik meteen weer naar de Appie om de hele avond te werken :|

Back Door Man 04-04-2005 07:22

ik ga nu naar school, en daarna werken. (n)

Boas 04-04-2005 09:08

ik had al zo'n voorgevoel toen ik met veel pijn en moeite opstond en naar school afreisde... ja hoor, voor fokkin niks opgestaan dus zzzzzzzz. maar weer naar huis.

ii 04-04-2005 09:14

ik heb gisteren geslackt, en toen een appartement in de pijp bekeken, best leuk, toen bij de chocolate bar wijn gedronken en daarna naar huis gegaan om in de zitkamer te picknicken met mn huisgenoot, daarna six feet under gegekeken en toen was het al te laat om nog te leren, dus bladerde ik door mijn boek en ging ik slapen. straks tentamen (n)

Matjong 04-04-2005 09:19

ZZZzzzzZZZ

Das mijn dag tot zover... :|

the exploding boy 04-04-2005 09:47

ik werd wakkerdoor kattenageltjes die in mijn hoofdwerden geduwd en toen ging ik eruit , om snel de buste pakken om tewerken en vanmiddag ben ik lekker vrij en ga ik op de boulevard zitten, maar dan is het vast kutweer gewordenen ik heb geen geld meer om binnen iets tegaan drinken :mad:

Nona Star 04-04-2005 09:56

Ik werd veel tevroeg wakker nadat ik pas om half 2 ben gaan slapen want mn huisgenoten bleven plakken en ze gingen de hele tijd praten over sex en pijpen en piemels en nu zit ik op school en zometeen ga ik fijn foto's maken in de C1000 voor n presentatie over een schizofreen die Jan heet :mad:
en ik heb griep ofzo

Snuitermans 04-04-2005 10:03

Vandaag ga ik mij bezig houden met Molukkers, treinkapingen, Fortuynisten, links gespuis en Moslimfundamentalisten.

June bug 04-04-2005 10:25

Gisteren kwam ik om half 3 's middags thuis want ik was bij een vriendin blijven slapen. Toen ben ik huiswerk gaan doen tot half 5, en toen ben ik languit op het balkon in de zon gaan liggen met een cd van Neurosis erbij.. Na anderhalf uur ofzo gaan eten en wat tv gekeken.. Afgewassen, nog gecomputerd en toen Joan of Arcadia gekeken. Toen naar bed. En vanochtend de bus van 9 uur gepakt, naar school geweest een uurtje, en nu zit ik weer thuis en ga ik straks naar het ziekenhuis voor exceem rond mn ogen.

Laïs 04-04-2005 10:36

Ik droomde over Chaos,we stonden in de h&m aan te schuiven voor in zo'n paskot te mogen,die stonden in een vierkant dus in het midden was er een grote ruimte,die was eerst helemaal leeg,tot ik hem in het gezicht sloeg en toen werd hij boos en ik werd bang en plots stond heel de ruimte vol met mensen en eerst was er veel lawaai en toen werd het helemaal stil.
Maar ik ging vlug in zo'n kot en ik bood mijn excuses aan door een tekst op de deur te schrijven. met potloden uit zijn broekzak.
:confused:

Gadje 04-04-2005 10:45

gister face tomorrow gezien, dus laat naar bed gegaan.
vanochtend geen zin gehad om naar school te gaan, dus maar het eerste uur over geslagen. nu een tussen uur en straks mn fotografie opdracht doen, die moet woensdag al af zijn :eek:

Roos 04-04-2005 11:35

Vanochtend vroeg op gestaan en gestudeerd.
Nu zitik me helemaal vol te eten aan de goddelijke bami en kousenband met garnalen en een beetje bakkeljouw van de moeder van mijn vriendje (ik ga nooit meer Nederlanders daten, want dit is gewoon té lekker :p)

Zometeen weer leren, dan tentamen maken om 18.30 (n)

muziekvlinder 04-04-2005 14:07

vanochtend naar solicitatietraining geweest voor een belbaantje en ik ben aangenomen. was erg gezellig en leuk:)
en nu ben ik op school en ga ik straks langs een docent die me haat(!) en moet ik mn onderzoeksverslag inkijken en vanavond herkansen en morgen weer inleveren, buh. en verder studeren voor tentamens die ik volgende week heb.

Love_Fulfilled 04-04-2005 14:23

Ik ben door m'n halve wijk heen gefietst opzoek naar Brownies.

ZerO 04-04-2005 14:45

ik stond vroeg op :eek: om te gaan leren, het is me gelukt hoewel ik nog een hoop moet leren maar ik heb geen zin meer :mad:
nu ga ik niks nuttigs meer doen en vanavond moet ik werken (n)

guess what 04-04-2005 14:48

Ik had vanmorgen 2 tentamens meteen achter elkaar pfff
en volgens mij zag ik vixen weer op school :eek:
nu ga ik leren

rxn 04-04-2005 14:49

Citaat:

ZerO schreef op 04-04-2005 @ 15:45 :
ik stond vroeg op :eek: om te gaan leren, het is me gelukt hoewel ik nog een hoop moet leren maar ik heb geen zin meer :mad:
nu ga ik niks nuttigs meer doen en vanavond moet ik werken (n)

Hagel 04-04-2005 14:52

tot half 2 in bed gelegen, vriend naar bus gebracht, boodschapjes gedaan, door de stad gewandeld, oprah en zometeen huiswerk maken op balkon :cool:

merels 04-04-2005 15:10

Vrijdag had ik de artestieke interlyciale, als toeschouwer, daarna vroeger terug richting amersfoort, daar drie bandjes gezien, nouja, eigenlijk twee, travoltas min of meer gemist. Het was daar in ieder geval wel gezellig. Daarna nog even naar de kroeg maar dat was redelijk dood en bij een vriendin daar blijven slapen (justakid). Volgende dag door amersfoort geslenterd en heerlijk gepicknickt in de zon. 's Avonds heerlijk gegeten, Girl with the pearl earring gekeken en blijven slapen bij een andere vriendin. Zondag moest ik om negen uur werken, en och, het was verschrikkelijk druk. 's Avonds om half tien gaan slapen. Vandaag school maar dat wilden jullie vast niet weten.

melkpakje 04-04-2005 15:49

vanochtend werd ik wakker met een verstopte neus en pijnlijke keel en ik had al een uur op school moeten zijn en toen bleef ik maar lekker thuis
en volgens mij heeft mijn lichaam bepaalde functies uit laten vallen want ik heb geen hongergevoel meer..ik heb alleen nog maar cornflakes gehad vanochtend maar ik heb nog steeds geen honger (?) naja
ik ga nu maar toch ff eten

MetalliCat 04-04-2005 15:54

Citaat:

Fearless schreef op 03-04-2005 @ 20:13 :
Ik heb whoehoe naakt gezwommen in het o zo heerlijke meer..
( veel te koud, maar wij zijn stoer. )

(Y)

Apomes 04-04-2005 16:12

Dit filmpje zegt het allemaal:

http://lerweb.khlim.be/~tiger/rubenb...n/SV_A0011.mp4

naar school geweest voor 10 minuten (moest kopien hebben) en toen wouden ze dat lieve meisje slaag geven :nono:

Scarlett 04-04-2005 16:19

Ik heb spullen opgehaald op mijn kamer, spullen opgehaald op school, stagemap weggebracht naar mijn oude stage, ijs gegeten met mijn chickies, in de trein gezeten met Arrrrjan EN nu net mijn muis gefixt whoehoe. :cool:
Wel vrij tijdelijk trouwens, want met plakband.

Snuitermans 04-04-2005 16:22

http://abum.com/files/Movies/corey_martinez.wmv

onder het motto; kijken is ook best tof.

vixen 04-04-2005 16:55

Ik stond op en toen ging ik tentamen maken en toen naar mn vriendje en toen tentamen maken en weer naar mn vriendje. Toen naar huis, en de hele kamer stond vol fucking kluisjes :confused: , mn huisgenoot heeft een eeeenorme snee op zn voorhoofd en hij kijkt zo :| steeds. Echt hilarisch.
Die kluisjes gaan wel weer weg maar kluisjes 222 is van mij.

655321 04-04-2005 16:55

Opgestaan, geleerd, gedoucht en ontbeten (ook echt in die volgorde want anders schiet leren bij mij niet op, zelfdiscipline door verhongering (Y)). Naar het park met zo'n joch. Daarna naar school voor een gesprek over huishouden en maatschappelijke betrokkenheid waar je een cd bon van 15 euro voor kreeg. Braaf met die cd bon naar de stad, door de regen wel godverdomme, 3 nieuwe dvd's gehaald en nu ga ik koken.

vixen 04-04-2005 16:56

Citaat:

655321 schreef op 04-04-2005 @ 17:55 :
Opgestaan, geleerd, gedoucht en ontbeten (ook echt in die volgorde want anders schiet leren bij mij niet op, zelfdiscipline door verhongering (Y)). Naar het park met zo'n joch. Daarna naar school voor een gesprek over huishouden en maatschappelijke betrokkenheid waar je een cd bon van 15 euro voor kreeg. Braaf met die cd bon naar de stad, door de regen wel godverdomme, 3 nieuwe dvd's gehaald en nu ga ik koken.
oooh wat tweeeling :D

muziekvlinder 04-04-2005 17:22

Citaat:

655321 schreef op 04-04-2005 @ 17:55 :
. Daarna naar school voor een gesprek over huishouden en maatschappelijke betrokkenheid waar je een cd bon van 15 euro voor kreeg.
waaaat
je studeert toch nog steeds psych.?!!!???!!!
waarom wist daar niets van :mad:

Kiss Pookie 04-04-2005 17:55

Teksten geleerd voor de belangrijkste auditie ooit die ik zaterdag heb voor Lucia Marthas en ben godverdomme zo ontzettend zenuwachtig dat ik het waarschijnlijk toch niet haal maar goed voor de rest is alles chill :cool:

Maharani 04-04-2005 18:01

Citaat:

Kiss Pookie schreef op 04-04-2005 @ 18:55 :
Lucia Marthas
:eek: (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.