![]() |
hoeveel paar schoenen heb jij?
ik momenteel 2:
1 paar replays 1 paar laarzen maar ik wel nog een paar all stars en eigenlijk ook nog een paar sportschoenen :o |
Setje kistjes.
|
15 paar geloof ik
|
8 paar ofzo, maar daar heb ik er maar 2 regelmatig van aan.
|
Och och och, vrouwen toch :nono:
|
Citaat:
|
3 ofzo
|
3 paar die ik regelmatig draag.
|
euhm... 9 paar geloof ik...:D
|
ik 7
|
1 paar kistjes
2 paar dr martens 1 paar vans gympjes 1 paar adidas gympjes 2 paar allstars 1 paar uggs 1 paar ballerina's ------------------------------- + 9 paar schoenen |
underground kisten
underground soort van allstars schoentjes gympjes |
+/- 20 paar.
|
Citaat:
|
11 paar ofzo
|
Citaat:
|
zeker wel meer dan 15 paar :bloos:
van slippers, gympen, laarzen en sportsshoess :eek: |
ik geloof iets van 12 paar ofzo en dan ook nog een aantal van die zomer-schoen-slippers...meestal heb ik m'n reefgympen, all stars of dr. martens aan, maar over het algemeen worden ze allemaal nog wel eens gedragen :o.
Laatst met moeite twee paar schoenen weggegooid :(, waarvan ik een paar al een paar jaar niet meer aan had gehad en het andere paar was te versleten (door o.a. festivals) dat ze het woord schoenen niet meer mochten dragen :p Maar toch altijd zonde om schoenen weg te gooien...maar ik heb al zo'n 8 jaar dezelfde schoenmaat, dus dan is het niet zo gek dat ik veel schoenen heb |
5 ofzo? wat boeit het? :confused:
|
5 paar, met slippers erbij dan. eigenlijk 7, maar ik ga er 2 wegdoen.
|
zwart met roze vans mannaz
zwarte afzaklaarzen grijs/wit/roze dc's zwarte kistachtige laarzen paarse doc martens en de rest draag ik niet. |
4 paar die ik regelmatig draag, dan nog slippers en galaschoentjes. En binnenkort komt er twee paar bij :)
|
2 paar allstars [nieuwe en oude zwarte :o], roze gympies, lichtblauwe adidassen
|
6 paar waarvan ik eigenlijk maar 2 paar regelmatig draag; zwarte osiris en allstars
|
5 paar ongeveer, 1 paar open schoentjes, 1 paar skateschoenen, zwarte laarzen met hak, bruine motorlaarzen, kistjes, en 3 paar nepallstars..maar die draag ik nauwelijks meer.
een vriendin van me is té verslaafd..ze heeft bijna 60 paar. (n) :o (jammer dat ze 3 maten grotere voeten heeft:() |
6 paar...
waarvan ik er 3paar van draag |
die ik nog draag: 5 paar
in totaal: 8 paar |
1.Zwarte lage Allstars, enorm afgetrapt want ik draag ze dagelijks
2. Vans slip-ons cherry-checkered 3. Vans slip-ons pink skull 4. Globe blauwe sneakers 5. MacBeth's Vegan ik draag alleen de allstars en heeeeel af en toe de slipons, maar het wordt nu warmer dus dan ga ik ze vaker dragen. de globes draag ik nooit want die doen pijn. |
Oranje Allstars.
Roze Vans off the wall. Zwarte laarzen. En nog wat oude troep dat ik nooit aanheb. |
4 paar etnies
1 paar all stars 1 paar vans 1 paar zwarte open schoentjes |
stuk of 40
|
Nu in totaal 28 paar, maar een aantal draag ik niet meer.
|
Ik reken slechts schoenen die ik regelmatig draag mee. Dus 5 paar.
|
10 paar ongeveer :) (slippers niet meegerekend)
|
8 paar nike air max
|
Ik draag maar twee paar, ik ben arm en bovendien zijn de schoenen die ik koop geil. Verder heb ik nog een geil paar maar daar kan ik weer niet op lopen HIHI!@
|
3
-kisten -motorlaerzen en nou komtie. dit geloof je nie. -Fila's :cool: |
Te weinig.
|
ongeveer ehhh veel ja genoeg.
|
2 paar Reefs
de rest van mn schoenen reken ik niet mee want die zijn te gaar om ooit nog aan te doen |
16 paar. Ik heb flink gespaard de afgelopen jaren.
|
1x dunkjes
2x allstars 1x osiris 1x ballerina´s 1x laarzen heb ik hier op mn kamerrr en ik heb alleen de allstars altijd aan en osiris soms. |
1 paar Asics Onitsuka Tigers
1 paar Asics skateschoenen 1 paar witte adidassen -------- 3 |
5
|
- Greve brogues
- V. Bommel veterschoenen - Calzoleria Harris veterschoenen - All stars - Puma avanti - Mizuno runningschoenen (voor gym) - Nike slippers 7 paar dus. |
Citaat:
|
15 paar schat ik
|
Citaat:
|
- zwarte nep all-stars( helaas ritueel verplaatst naar de prullenbak waar ik ze binnenkort wel weer uit zal vissen)
- legerprint all stars - lage donkerblauwe all stars - zwart/witte pumps - zwarte lak[pumps - zwarte laarzen -uggs -zwartleren klompen - houten gele klompen - slippers - pumas :D (n) ( met als excuus dat ze goed zijn bij het bergbeklimmen en het lekkere sportschoenen zijn) - wit/rood/zwarte ballerina's die knellen als de teringtyfus overig schoeisel als paardrijlaarzen en rubberlaarzen maar niet meegeteld kom ik toch nog op 12. valt me tegen, ik ben niet zo'n schoenenmens. |
1 paar Doc Martens, 14 gaats hoog.
1 paar Skull vans. 1 paar Ska vans. en da's eigenlijk al te veel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |