![]() |
MTV heeft weer een lijst met 'the 22 greatest bands'
Zo van,
22. R.E.M. 21. Van Halen 20. Limp Bizkit 19. Phish 18. Alice in Chains 17. Dave Matthew's Band 16. Korn 15. Aerosmith 14. Oasis 13. The Cure 12. Nine Inch Nails 11. The Smashing Pumpkins 10. No Doubt 9. Pearl Jam 8. Green day 7. The Red Hot Chili Peppers 6. Linkin Park 5. Radiohead 4. U2 3. Guns n' Roses 2. Metallica 1. Wat denk je? Onzinlijst natuurlijk, maar er staan wat aangename verassingen tussen. Ook wat minder aangename natuurlijk (Linkin Park?). |
Haha, die botmongolen bij MTV blijven me elke keer weer verbazen. :D
|
fun fun fun in the fluffy chair...
|
Wat staat er op 1?
verder natuurlijk een belachelijke kutlijst obivously. |
nirvana
|
Citaat:
|
D'oh had ik kunnen weten.
Tsja wat kan je hier nou verder op zeggen.... :s |
Er vielen me wel een paar verrassende dingen op (Nine Inch Nails, The Cure, Dave Matthews Band, Phish)
Maar mijn persoonlijke top 22 zou 22 andere namen bevaten |
Dit is nou echt om depressief van te worden.
:( |
Lijstjes zijn sowieso kut, aangezien ik het bepalen van een bepaalde plaats voor een band nogal subjectief vind. Naast het feit dat er een aantal non-greatest bands in staan, vind ik het nog best een aardig lijstje.
|
haha wat een vreselijke lijst
|
Tja, popi lijstje. Maar hoe komt Phish daar tussen?
|
waar is zz top?
|
Phish? Nooit van gehoord. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow wacht, is dat die band die live geniaal was?
|
Waar is Sabbath? Waar is Queen?
Ik vind het overigens wel terecht dat Alice in Chains er in staat. Onverwacht, maar wel terecht. |
waarom staat mank beschuitje erin :s
|
Citaat:
|
Inderdaad.....waar the fuck is Sabbath. Zonder Sabbath was er geen hardere muziek geweest zoals die nu bestaat.
|
Citaat:
|
staan dus NUL aangename bands in. Wel paar leuke, maar greatest, nope.
|
haha ik dacht dat 1 wel queen zou zijn ... wel apart dat die er niet instaan...maarja, er is nog wel meer apart aan dat lijstje, echt weer typisch mtv om populaire dingen met enigszins leuke dingen te willen koppelen en dan zo'n lijstje te maken
|
R.E.M.
Van Halen Aerosmith Oasis Pearl Jam Green Day Guns N' Roses - Spreken mij wel aan De rest vind ik allemaal niet zo, bovenstaand zijn ook niet "OMFGWTFBBQIT"-geweldig (op Oasis/GN'R na), maar wel oke :) Maarja, het is en blijft MTV, alleen MTV2 en VH1 spreken me qua muziek aan, al draait die eerste wel erg veel britse (pop)rock bands.. |
Sorry, hoor, maar wat doet Mettaliek in zo'n lijst!
|
Waar is joy division dan.
|
hahaha
|
Limp Bizkit? Dave Matthew's Band? Korn? Linkin Park?
Waar zijn Deep Purple, Led Zeppelin, Joy Devision, The Doors, Wishbone Ash, Whitesnake? Dit slaat echt als een lul op het drumstel van een varkenstiet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
dat wil ik helemaal niet weten
|
Mijn eerste reactie was ook : Nirvana ??
|
Achjaah. Deze lijst is door het MTV publiek zelf samengesteld geloof ik... Krijg je dus zoiets.
En rot toch op met Nirvana |
Ach donder toch op, wat een kutlijst.
|
Citaat:
En Carn, het is voor mij ook deels gissen, maar ik vermoed dat Joy Division echt op legio punk/hardcore/wave/metal bands van invloed is (geweest). |
u2 op vier, u2 in de lijst, kutlijst.
|
ohja en de beatles of the doors horen niet bij de beste bands ?
ach boeie, lijstjes. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of gaat het erom dat ze opgericht werden toen MTV al bestond? |
kwien!
|
een lijst van 22 beste bands, waar geen beatles, stones, doors en pink floyd in staat :rolleyes:
het lukt ze ook iedere keer weer, die MTV maar goed dat ze zich tegenwoodig steeds meer richten op dateshows voor pubers. |
ik heb er echt geen probleem mee dat er steeds minder muziek (nouja.. muziek) op mtv komt en steeds meer andere programma's.. daar kijk k nog wel es naar..
|
Inside Out staat er ook niet eens in!
Oh even serieus, bij een lijst als dit had RATM er van mij wel bij gemogen. |
Valt me dan wel weer mee dat Alice in Chains ertussen staat.
|
Citaat:
voor de rest : ach. oasis , linkin park op 7. ik heb geen eens zin om iet stompzinnigs over te zeggen |
Citaat:
|
Nirvana staat bij MTV echt veel te vaak op één...
En wtf doet No Doubt hiertussen? (n) |
Volgens mij ging het over de afgelopen 20 jaar o.i.d. dat verklaart een hoop afwezigheden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |