![]() |
Zoektocht...
In vergeten herinneringen zoeken
naar een die heel diep is weggestopt een verleden overhoop halen om de toekomst te kalmeren om de pijn te weren Een herinnering vinden om te kunnen vergeten om nooit meer terug te hoeven halen een toekomst open maken door het verleden te sluiten de herinnering nooit meer naar buiten |
Herkenbaar, verder wel simpel, maar wel duidelijk verwoord!:)
liefsxx Mariamne |
Vind dit gevoelsmatig prachtig, vind hem lekker weglezen maar als je dat te snel doet lees je tussen de woorden en de clue door...Mjah ik vind hem heel goed...
|
Heel erg bedankt allebei, vind het heel fijn dat jullie hem goed vinden, want hij betekent veel voor me (althans, de gedachte erachter over verleden vergeten enzo)...:)
Liefs Lieke |
Ik vind hem wel mooi. Vind het alleen jammer dat je bij de eerste strofe twee keer 'om de.....'gebruikt in je laatste twee zinnen. dat zou ik persoonlijk niet doen maar in dit gedicht past het eigenlijk ook wel weer....tja, ik ben vaag!
anyway, hij is mooi |
Mooi.
|
Heej muts! Tja, een eerlijk commentaar...
Goed, ik vindt het idee errug mooi, en de eerste 2 strofen vindt ik mooi verwoord. Maar dit stukje : [QUOTE]een toekomst open maken door het verleden te sluiten Vindt ik wat minder.. Maar de laatste zin maakt alles weer goed, omdat ik vindt dat hij alles mooi afrondt! XXXmik |
COLOR=red]Heel erg bedankt allemaal!!!
Liefs Lieke[/COLOR] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |