![]() |
pijnlijke plekken op rug
Af en toe heb ik een pijnlijke plek op mijn rug. Meestal op de plek onderaan het schouderblad. Dit wordt erger als ik niet rechtop zit, dus voorover buig.
Ook heb ik bij veel lopen, dat het plekje tussen mijn heup en bil zeer gaat doen. Wordt ook bij belasten erger. Iemand die dit herkent? Het zijn natuurlijk 'bijzondere' plekken aan de randen van gewrichten, waar kan dit op duiden? |
Ik weet niet zeker of het hetzelfde is, maar ik heb soms van die plekken last. Het is meestal als ik een dag ben wezen winkelen oid, als ik moe ben dus..
|
Overbelasting? Ik heb ook wel eens pijn onderaan mijn schouderblad, maar dat komt dan meestal omdat ik lang in een slechte houding heb gezeten/gestaan, zoals tijdens leren.
|
Citaat:
|
Ik kan de plek niet zo goed 'plaatsen' en ik weet ook niet wat voor soort pijn je hebt, maar pijnlijke plekken op mijn rug (en andere plaatsen van mijn lichaam) heb ik ook.
Meestal zal het idd duiden op overbelasting misschien gecombineerd met een verkeerde houding, zeker als het bij belasting en/of een bepaalde houding erger wordt. Wil je het zeker weten, dan kun je, denk ik, het beste even langs je huisarts gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |